Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähdet, tähdet 2020 Official

Vierailija
01.07.2020 |

Uudet kisaajat julkistettu: Suvi Teräsniska, Tommi Läntinen, Mikko Harju, ABREU, Konsta Hietanen, Hanna Pakarinen, Leo Stillman, Pandora, HesaÄijä ja Katri Ylander. Tuomaristossa Anni Hautala + Mikko Kuustonen + vaihtuva henkilö. Juontaja Heikki Paasonen.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006558118.html

Kommentit (7209)

Vierailija
2401/7209 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama esitys ollut parempia kuin Pyhimys. En tosin tiedä vaaditaanko siihen kovin paljon, että hänet päihittää. 

Tämä Pyhimys-viha on kyllä viihdyttävää. :D Ei ziisus.

Oikeutetumpaa kuin Huono Äiti -viha.

Onko Pyhimys antanut sulle pakit vai k*ssu sun muroihin? Vai onko syynä ihan vaan perisuomalainen kateus?

Nilkkihän tuo jätkä on, ihan sama onko antanut pakit ylläolevalle vai ei. Nilkki ja ylimielinen.

Nyt voisit jotain perusteita antaa? Ottaako päähän, että se on menestynyt elämässä paremmin kuin sä?

Ei oo kuule pelkästään se, että on menestynyt elämässä, vaan se millä tavalla on menestynyt.

Ohis

Vierailija
2402/7209 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aivan päällä puuhun lyöty tämän illan putoajista. Mitä täällä tapahtuu? Miten Mikko voi olla jatkossa? Olin ihan varma, että Mikko tippuu ja toinen on ehkä Päivi (Hannaakin veikkasin, mutta räppäsi tänään tosi hyvin!).

Olen pettynyt siitä, että jokaisesta genrestä innostunut ja täysillä heittäytynyt HesaÄijä pudotettiin. Myös Leo panosti ohjelmaan ja oli viihdyttävämpi kuin moni muu kisassa. Minusta molemmat olisi ansainnut jatkopaikan. HesaÄijän ääni olisi voinut sopia hyvin oopperaan, nyt ei sitäkään päästy kuulemaan.

Jäi paha maku suuhun tästä pudotuksesta. On vaan tosi pettynyt ja hämmentynyt olo.

Oon iloinen, että Tommi, Suvi ja Konsta sentään sai jatkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2403/7209 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin nyt voidaan kumota se täällä esitetty teoria, että Kuustosen tyttöjen kaveruus veisi Leon pitkälle. 

Vierailija
2404/7209 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikko pelataan vielä voittoon, mikäli on suostunut Nelosen mafian kansikuvapojaksi. 

Mikko tulee olemaan seuraavalla Vain Elämää kaudella mukana. Karismaattisen Mikon läsnäolo ohjelmassa saattaa innostaa jopa itse Hynysen ja Pate Mustajärven muuttamaan mieliään ohjelmaan osallistumisesta. 

Vierailija
2405/7209 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suunniteltu juttu kirjoitti:

Leo ja hesaäijä putosivat siksi että nelonen tahtoo näpäyttää katsojia ja saada ne äänestämään. Ja sitä kautta fyrkkaa itselleen kun ne viestithän maksaa. Takuulla paasonen seuraavassa ensi jaksossa jauhaa että "äänestäkää jossette halua suosikkinne putoavan" tms.

Leo putosi, koska on ilkeä, kiroileva, itseään täynnä oleva linssilude. Tänäänkin noissa tärkeissä Tinnun takahuonehaastatteluissa tämä kiroileva siili sattui aina sopivasti paikalle juuri silloin kun artisteja haastateltiin takahuoneessa. Ja sitten vielä tuo teennäinen halailu Heseäijän kanssa. Hyi. 

No en mäkään sen luonteesta/persoonasta tykkää, mutta esityksissä on ollut viihdyttävä. On tuolla paljon tylsempiäkin mukana.

Vierailija
2406/7209 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin nyt voidaan kumota se täällä esitetty teoria, että Kuustosen tyttöjen kaveruus veisi Leon pitkälle. 

Totta!

Vierailija
2407/7209 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suunniteltu juttu kirjoitti:

Leo ja hesaäijä putosivat siksi että nelonen tahtoo näpäyttää katsojia ja saada ne äänestämään. Ja sitä kautta fyrkkaa itselleen kun ne viestithän maksaa. Takuulla paasonen seuraavassa ensi jaksossa jauhaa että "äänestäkää jossette halua suosikkinne putoavan" tms.

Leo putosi, koska on ilkeä, kiroileva, itseään täynnä oleva linssilude. Tänäänkin noissa tärkeissä Tinnun takahuonehaastatteluissa tämä kiroileva siili sattui aina sopivasti paikalle juuri silloin kun artisteja haastateltiin takahuoneessa. Ja sitten vielä tuo teennäinen halailu Heseäijän kanssa. Hyi. 

En minä ainakaan huomannut sen ilkeilevän tai kiroilevan, tässä ohjelmassa ainakaan. Ja Rolling Stones veto oli mitä viihdyttävin. Kaikkihan ne halailivat paitsi Mikko.

Vierailija
2408/7209 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leo on ylivoimaisesti lahjakkain esiintyjä ja laulaja tästä porukasta. Pahaa pelkään, että Leon osallistuminen kolmosen ohjelmistoon kuuluvaan Iholla -sarjaan saattoi painaa Nelosen päättäjien vaakakupissa ja tämän illan tulos olikin luultavasti päätetty jo hyvissä ajoin etukäteen. 

Vierailija
2409/7209 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aivan päällä puuhun lyöty tämän illan putoajista. Mitä täällä tapahtuu? Miten Mikko voi olla jatkossa? Olin ihan varma, että Mikko tippuu ja toinen on ehkä Päivi (Hannaakin veikkasin, mutta räppäsi tänään tosi hyvin!).

Olen pettynyt siitä, että jokaisesta genrestä innostunut ja täysillä heittäytynyt HesaÄijä pudotettiin. Myös Leo panosti ohjelmaan ja oli viihdyttävämpi kuin moni muu kisassa. Minusta molemmat olisi ansainnut jatkopaikan. HesaÄijän ääni olisi voinut sopia hyvin oopperaan, nyt ei sitäkään päästy kuulemaan.

Jäi paha maku suuhun tästä pudotuksesta. On vaan tosi pettynyt ja hämmentynyt olo.

Hesaäijä oli tänään omalla mukavuusalueellaan eli genressä, jota esittää muulloinkin. Kun tilanne on se, pitäisi esityksen olla suvereeni muihin nähden. Hesaäijä hävisi jopa iskelmälaulajille tasossa, joten sietikin lähteä kotiin. 

Vierailija
2410/7209 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Fatim diarra tuolla tanssijana?

Mä en oo pystynyt lainkaan keskittymään mihinkään muuhun kuin sen kömpelöihin nalle karhu -liikkeisiin. Mä saan tästä inspiraatiota omaan laihikseen. Kiitos.

Ai jaa! Itse taas pidän mahtavana näitä tanssijoita. Kaikki ovat seksikkäitä ja omalla tavallaan kauniita ❤

Jep, ja huippua kun näytetään että kurvikkaammatkin voivat osata liikkua! Tämäkin nainen josta tuo nalle karhu -valittaja puhui, on varmasti kovakuntoisempi kuin valittaja ikinä tulee olemaan! :)

Suvilta tylsä ja unohdettava veto.

Valitettavasti tanssitaito on vähän niin ja näin. Ja noin yleisesti: taustatanssijat voisivat tanssia taustalla, mutta tässäkin ohjelmassa koreografi on tuonut heidät ikään kuin pääosan esittäjiksi.

Toi on muuten niin totta noista tanssijoista. Aiheuttavat turhaa sekamelskaa lavalla.

Mulle jäi tästä jaksosta mieleen vaan se tanssijoiden pomppiminen. Räppiä oli ainoastaan Abreu.

Vierailija
2411/7209 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että minulla on karvaiset käsivarret. Mutta kun tänään näin Anni Hautalan käsivarret, niin en luule enää.

Vierailija
2412/7209 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi ku Konsta ei pudonnut. Se näytti niin väsyneeltäkin.

Jotenkin poissaoleva ja kyrpiintynyt se on ollut koko ajan.

Kertoo vain Konstan lahjakkuudesta ja siitä miten voimakkaasti hän on omaksunut Eminemin roolin. Huikea metodinäyttelijä!

:D :D :D

Vierailija
2413/7209 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leo on ylivoimaisesti lahjakkain esiintyjä ja laulaja tästä porukasta. Pahaa pelkään, että Leon osallistuminen kolmosen ohjelmistoon kuuluvaan Iholla -sarjaan saattoi painaa Nelosen päättäjien vaakakupissa ja tämän illan tulos olikin luultavasti päätetty jo hyvissä ajoin etukäteen. 

Jätetäänpä ne foliohatut pois kiitos. Jos kolmosella esiintyminen olisi ongelma, mitä tuo Konsta tuolla sitten vielä tekee? Tai miksi Leo ja Konsta ylipäätään olisi otettu mukaan?

Vierailija
2414/7209 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka Tommi?

Vierailija
2415/7209 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko pelataan vielä voittoon, mikäli on suostunut Nelosen mafian kansikuvapojaksi. 

Mikko tulee olemaan seuraavalla Vain Elämää kaudella mukana. Karismaattisen Mikon läsnäolo ohjelmassa saattaa innostaa jopa itse Hynysen ja Pate Mustajärven muuttamaan mieliään ohjelmaan osallistumisesta. 

Ja Mikon yksin esittämä ooppera vetää oopperatalon täyteen koronasta huolimatta.

Vierailija
2416/7209 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama esitys ollut parempia kuin Pyhimys. En tosin tiedä vaaditaanko siihen kovin paljon, että hänet päihittää. 

Tuo kommentti oli ihan viaton. En oikeasti tiedä tästä genrestä juuri mitään ja siksi en tiedä, onko Pyhimys hyvä vai huono räppäri. Kerroin vain oman näkemykseni esityksestä ja sen jälkeen sen, että en tiedä, minkä tasoinen Pyhimys on. Ei mitään vihaa häntä tai ketään muutakaan kohtaan. 

Hei pliis, sä et usko tota kommenttias itsekään. Pyhimys on aloittanut uransa 2000-luvun alussa ja edelleen tekee musaa. Mitä luulet, vieläkö se levyttäis jos ois huonompi kuin nämä kaikki?

Sori kun en tunne tätä palvomaasi suuruutta. Enempää en kommentoi, kun et näköjään osaa edes lukea. 

Ziisus, kun olet yksinkertainen. Luuletko, että tuomariksi on valittu joku genren huono edustaja. :D

Millä tavalla Anna Puu edustaa 80-luvun poppia? Tai Olli Herman hard rockia? Että se siitä tuomarin tason ja genren yhteydestä. 

Totta. Anna Puu ja Olli Herman ovat jotain lähiöräkälän karaokestaroja molemmet, eiku..

Vastaapa kysymyksiin äläkä esitä tyhmempää kuin olet. Myönnön Anna Puun olevan 80-luvun musiikin maailmantähti heti, kun kerrot, minkä biisin hän silloin esitti. Sama homma Olli Hermanin ja hard rockin kohdalla. Kyse ei nyt ole artistin yleisestä tunnettavuudesta, vaan siitä, miten hän edustaa kyseisen jakson genreä. 

Oletko oikeasti niin tyhmä, että luulet suomalaisessa ohjelmassa olevan maailmantähtiä? :D

Se oli tarkoituksellista liioittelua. Otan kyllä ilolla vastaan tiedon siitäkin, millä kappaleella Anna Puu menestyi Suomessa 80-luvulla. Ja sama juttu Olli Hermanin ja hard rockin kanssa tässäkin kohtaa. 

Missä kohtaa täällä on joku sanonut, että Anna Puu olisi esiintynyt 80-luvulla missään muualla kuin korkeintaan päiväkodin juhlissa? :D Valot päälle.

Kommentti oli v'ttuilua tälle yhdelle, joka väitti, että tuomariksi ei oteta jos on ko. genressä huono. Ei sen kummempaa. Voit rauhoittua. 

Urpå, tämä yksi on kirjoittanut myös tuon kommentin. Etko oikeasti osaa lukea. Missään en ole kirjoittanut, että ko genren. :D

Suora lainaus sinun kommentistasi (oletan että kirjoitit nämä kaikki jankutukset tästä aiheesta): 

Luuletko, että tuomariksi on valittu joku genren huono edustaja. :D

Tuohon sitten takerruin ja lähdin kyselemään Anna Puun menestyksestä 80-luvulla ja Olli Hermanin tunnettavuutta hard rockissa. Joko meni perille "vitsin" idea?

NIin, puheena oli räppi. Eli kommentti koski räppiä genrenä. Joko ymmärrät vai jatketaanko jankkaamista huomenna?

Vierailija
2417/7209 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin valmis jopa maksamaan siitä, että näkisin Hynysen ja Mustajärven vetävän Harjun itkuvirsiballadeja. Se olisi todellista viihdettä :D

Vierailija
2418/7209 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meni hetki, ennen kuin huomasin että yks tanssijoista on tummempi ja isompi kuin muut. Hyvä niin, ehkä jonain päivänä ei koko asia edes käy mielessä ja oon viimein vapaa stereoypioista ja laiha, valkoinen tanssija -odotuksista.

Jaa, mua ei väri haitannut, vaan se nallekarhumainen tanssahtelu.

Vierailija
2419/7209 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kommentti oli ihan viaton. En oikeasti tiedä tästä genrestä juuri mitään ja siksi en tiedä, onko Pyhimys hyvä vai huono räppäri. Kerroin vain oman näkemykseni esityksestä ja sen jälkeen sen, että en tiedä, minkä tasoinen Pyhimys on. Ei mitään vihaa häntä tai ketään muutakaan kohtaan. 

Hei pliis, sä et usko tota kommenttias itsekään. Pyhimys on aloittanut uransa 2000-luvun alussa ja edelleen tekee musaa. Mitä luulet, vieläkö se levyttäis jos ois huonompi kuin nämä kaikki?

Sori kun en tunne tätä palvomaasi suuruutta. Enempää en kommentoi, kun et näköjään osaa edes lukea. 

Ziisus, kun olet yksinkertainen. Luuletko, että tuomariksi on valittu joku genren huono edustaja. :D

Millä tavalla Anna Puu edustaa 80-luvun poppia? Tai Olli Herman hard rockia? Että se siitä tuomarin tason ja genren yhteydestä. 

Totta. Anna Puu ja Olli Herman ovat jotain lähiöräkälän karaokestaroja molemmet, eiku..

Vastaapa kysymyksiin äläkä esitä tyhmempää kuin olet. Myönnön Anna Puun olevan 80-luvun musiikin maailmantähti heti, kun kerrot, minkä biisin hän silloin esitti. Sama homma Olli Hermanin ja hard rockin kohdalla. Kyse ei nyt ole artistin yleisestä tunnettavuudesta, vaan siitä, miten hän edustaa kyseisen jakson genreä. 

Oletko oikeasti niin tyhmä, että luulet suomalaisessa ohjelmassa olevan maailmantähtiä? :D

Se oli tarkoituksellista liioittelua. Otan kyllä ilolla vastaan tiedon siitäkin, millä kappaleella Anna Puu menestyi Suomessa 80-luvulla. Ja sama juttu Olli Hermanin ja hard rockin kanssa tässäkin kohtaa. 

Missä kohtaa täällä on joku sanonut, että Anna Puu olisi esiintynyt 80-luvulla missään muualla kuin korkeintaan päiväkodin juhlissa? :D Valot päälle.

Kommentti oli v'ttuilua tälle yhdelle, joka väitti, että tuomariksi ei oteta jos on ko. genressä huono. Ei sen kummempaa. Voit rauhoittua. 

Urpå, tämä yksi on kirjoittanut myös tuon kommentin. Etko oikeasti osaa lukea. Missään en ole kirjoittanut, että ko genren. :D

Suora lainaus sinun kommentistasi (oletan että kirjoitit nämä kaikki jankutukset tästä aiheesta): 

Luuletko, että tuomariksi on valittu joku genren huono edustaja. :D

Tuohon sitten takerruin ja lähdin kyselemään Anna Puun menestyksestä 80-luvulla ja Olli Hermanin tunnettavuutta hard rockissa. Joko meni perille "vitsin" idea?

NIin, puheena oli räppi. Eli kommentti koski räppiä genrenä. Joko ymmärrät vai jatketaanko jankkaamista huomenna?

Voi sinua reppanaa. Ei se räppi ole sen kummempi genre kuin muutkaan. Jos räpissä pitää olla alansa huippu tuomarina, pitää olla muissakin genreissä. Muutenhan on ihan sama, vaikka minä menisi tuonne tuomaroimaan. Kyllä minäkin osaan sanoa "ihan kiva", "huikee veto" jne. jne. 

Vierailija
2420/7209 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätetäänpä ne foliohatut pois kiitos. Jos kolmosella esiintyminen olisi ongelma, mitä tuo Konsta tuolla sitten vielä tekee? Tai miksi Leo ja Konsta ylipäätään olisi otettu mukaan?

Nuo on nimenomaan otettu mukaan sen takia, että heidät tiputetaan heti alkuvaiheessa pois. Tällä tavoin Nelonen mafia haluaa osoittaa muille suomalaisille viihteen tekijöille kaapin paikan näyttämällä, että olette joko meidän puolella tai meitä vastaan. Jos Leolla ei olisi tätä yhteyttä Maikkariin niin olisi varmasti mennyt päätyyn asti tässä ohjelmassa. Kaikki varmasti tajuaa, että noin taitava artisti ei tipu tässä vaiheessa kilpailua, muuta kuin manipuloilinna tai positiivisella koronanäytteellä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi