Tähdet, tähdet 2020 Official
Uudet kisaajat julkistettu: Suvi Teräsniska, Tommi Läntinen, Mikko Harju, ABREU, Konsta Hietanen, Hanna Pakarinen, Leo Stillman, Pandora, HesaÄijä ja Katri Ylander. Tuomaristossa Anni Hautala + Mikko Kuustonen + vaihtuva henkilö. Juontaja Heikki Paasonen.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006558118.html
Kommentit (7208)
Kauttaaltaan niin väsynyttä menoa..
Välitunnilla on ihqu biisi Katrilta ja tää Donna Summerin veto on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Nuo Take on me:n yläfalsetit on ihan kammottavan vaikeat, mahtavasti Konsta veti!
Jep, airaan vaikea biisi, ison riskin otti mutta ihan hyvin veti biisin vaikeuteen nähden.
Katri tähän mennessä ylivoimaisesti paras.
Katri oli aikanaan mun suosikkeja Idolsista. Kiva, että on palannut taas ruutuun! Tykkäsin myös hänen mustastaan. Ja hyvä veto, kehittynyt mukavasti!
Vierailija kirjoitti:
En mä kyllä muista tätä Katriakaan mistään! Onko kans joku Tenavatähti?! 🤔
Alkuvuosien Idols finalisteja. Välitunnilla-kappaleensa soi vielä silloin tällöin radiossa.
Päivä päivältä mä arvostan yhä enemmän suomalaisia metallimuusikoita, Paula Koivuniemeä ja Tapio Rautavaaraa. Vaikka en heidän edustamaa genreä paljon kuuntele. Mutta heillä on/oli aito rakkaus musiikkia kohtaan ja itsekunnioitus.
Vierailija kirjoitti:
Konsta hyvä, biisi ei helpoimpia mutta klaarasi sen. Ja onpas hänestä kehkeytynyt hurmaava.
Jotenkk vaikea kuvitella että tuo Poika ja ilves leffatähti on 5 lapsen isä 😲
Vierailija kirjoitti:
Kamala kampaus Katrilla.
Se on sitä kasaria.
Vierailija kirjoitti:
En mä kyllä muista tätä Katriakaan mistään! Onko kans joku Tenavatähti?! 🤔
Katri oli 2005 idolsissa ja tehnyt musiikkia, 2018 palasi uudestaan musapiireihin ja toissapäivänä ilmestyi uusi albumi! 😍🥰
Muutamia biisejä voisin listata tähän
- Nyt
- Sano mulle jotain kaunista
- Mansikkamäki
- Valehdellaan
- Välitunnilla
Valojen takia esiintyjää ei näy välillä lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Päivä päivältä mä arvostan yhä enemmän suomalaisia metallimuusikoita, Paula Koivuniemeä ja Tapio Rautavaaraa. Vaikka en heidän edustamaa genreä paljon kuuntele. Mutta heillä on/oli aito rakkaus musiikkia kohtaan ja itsekunnioitus.
Metallimuusikko Koivuniemi???? Eikä Tapsakaan kyllä metallia esittänyt, vaikka nimessään rautaa onkin.
Kuka muistaa vielä tän Auroran vedon viime kaudelta? https://www.youtube.com/watch?v=4pPilcvYm2c
Konstalla on karismaa! Ja Katri kans yllätti, vau! Tiesin kyllä hyviksi laulajaksi molemmat, mutta osasivat myös heittäytyä.
Käyttäjä34428 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konsta hyvä, biisi ei helpoimpia mutta klaarasi sen. Ja onpas hänestä kehkeytynyt hurmaava.
Jotenkk vaikea kuvitella että tuo Poika ja ilves leffatähti on 5 lapsen isä 😲
Niin montako lasta hänellä jo on? 😳
Konstasta tulee uusi tähti Suomen artistitaivaalle🌟