Tähdet, tähdet 2020 Official
Uudet kisaajat julkistettu: Suvi Teräsniska, Tommi Läntinen, Mikko Harju, ABREU, Konsta Hietanen, Hanna Pakarinen, Leo Stillman, Pandora, HesaÄijä ja Katri Ylander. Tuomaristossa Anni Hautala + Mikko Kuustonen + vaihtuva henkilö. Juontaja Heikki Paasonen.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006558118.html
Kommentit (7208)
Vierailija kirjoitti:
Hieman outoa eläytymistä tällä Konstalla. Näyttää siltä että yrittäisi esittää homoseksuaalia. :D
Muutoinkin koko esitys vaikuttaa jotenkin koomiselta. :D
älä viiti. noinhan ne esiintyi tuolloin. hyvin imitoi biisiä ja aikakautta
Konstana olisin laittanut tuorekurkun farkun lahkeeseen. Olis saanut jengin huutokiimaan.
Jotenkin toi että artistit arvioi kollegojaan ei toimi. Veitola ja Merimaa oli viihdemaailman ammattilaisia mutta ei itse artisteja, mikä toi asetelmaan hyvää tvistiä. Ennen tän ohjelman suola oli karismaattiset tuomarit - nyt on niin tutut naamat, että ihan sama mitä sanovat kun kuulostavat toisiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten tähtiartisti Heseäijä, joka on tunnettu....niin mistä?
Keskisen kyläkauppaohjelmasta.
Anni jopa itsekin vaikuttaa siltä, että ihan sama, ei jaksa kiinnostaa. Kunhan nyt jotain sanon.
En mä kyllä muista tätä Katriakaan mistään! Onko kans joku Tenavatähti?! 🤔
Korkeissa ehkä vähän vaikeuksia Konstalla, mutta aika monilla olisi tuossa biisissa. Ja lopussa meni parhaiten kun sai vetää chest voicella. Ja matalissa Konsta on tosi hyvä. Konsta oli lavalla myös heittäytyvä ja viihdyttävä. Näki, että nautti.
Harmittaa kyllä paljon yleisön puuttuminen, kun on niin vaisu fiilis. Eikö tuonne olisi voinut ottaa edes jotain miniyleisöä (20-30 henkilöä) kunnon turvavälein?
Katri otti biisin heti haltuun. Hyvännäköinen asu myös. Tyylikäs nainen.
Luulin olevani ysärilapsi, mutta täällä vain hoilaan mukana kasaribiisejä. Eikä edes kovin paljoa tarvitse tapailla sanoja :D
En odottanu tältä Katrilta oikeastaan mitään, mut täähän on tosi hyvä!
Vierailija kirjoitti:
En mä kyllä muista tätä Katriakaan mistään! Onko kans joku Tenavatähti?! 🤔
Idolista tuttu.
Ja sitten tähtiartisti Heseäijä, joka on tunnettu....niin mistä?