Pahimmat elitistiset merkit joita et koskaan ostaisi?
Ihan vaan siitä syystä, että kyseisellä tuotteella halutaan viitata ”ylellisyyteen”.
Kommentit (50)
Vuitton on kyllä pahin, Gucci melkeen yhtä paha.
Sitten näillä ihmistyypin edustajilla on aina kaikilla samat huonekalut ja sisustuselementit
On ökymerkit ja sitten on oikeat ylellisyysmerkit. Edelliset tunnistaa yliampuvasta designista logoineen ja ne ovat insta-bimbojen suosiossa. Ne oikeat ylellisyysmerkit eivät painata logoaan joka paikkaan.
Ökymerkkeihin lasken LV:n, Guccin ja Versacen. Ehkä Vetements, Ralph Lauren ja Dolce & Gabbana ovat myös sellaisia.
Oikeaa ylellisyyttä taas... noh minulla ei ole siihen tietenkään varaa, mutta jos olisi niin suosisin varmaan sellaisia merkkejä kuin Brunello Cucinelli, Jil Sander ja Bottega Veneta, noin esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ferrari
Jotenkin vaan nolon näköinen auto. Kaikki niillä ajavat on k-pään näköisiä.
Samoin Audi ja BMW.
Vierailija kirjoitti:
X-tra-kahvi Prismassa
Sitä tarjoillaan vain ihmisille joita todella vihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ferrari
Jotenkin vaan nolon näköinen auto. Kaikki niillä ajavat on k-pään näköisiä.Samoin Audi ja BMW.
Mulla Audi ja BMW on ihan arkisia autoja. Ei herätä mitään erityisiä tunteita. Samoin mersu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Audi. Mercedes Benz. BMW.
Tähän se huuto-oksennus. 😂Hep!
Meillä on tallissa uudehkot isot Mersu & BMW.
Haluatkos kyytiin?
Ilmoitan sitten, jos tulee tarve päästä johonkin. Mutta oksennukset jää sinun siivottaviksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ferrari
Jotenkin vaan nolon näköinen auto. Kaikki niillä ajavat on k-pään näköisiä.Samoin Audi ja BMW.
Mulla Audi ja BMW on ihan arkisia autoja. Ei herätä mitään erityisiä tunteita. Samoin mersu
Niinhän ne onkin, paitsi että ylihintaisia. Viittasinkin siihen, että "Jotenkin vaan nolon näköinen auto. Kaikki niillä ajavat on k-pään näköisiä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ferrari
BMW ja Mersu ovat oikeastikin Bemareita ja Mersuja. Jos sellaisen haluaa, ei ole muuta vaihtoehtoa. Harvoja arkiautoja jotka ovat pellin alla vielä täysin omaa eikä vain jotain 'omaa laatuvaikutelmaa' joka muka-erottaa sen muista.
Vierailija kirjoitti:
A:n, B:n ym. trenssit kun house check on levitetty ulkopuolellekin. Varmaan sen rahalla saisi piiloon mutta miksi vaivautua kun joiltakin saa vielä alkuperäisellä mallilla ilman tuollaista.
Kaikille merkeille käy näin sitten kun joku ostaa ne tai muuten päättää rahastaa. Tuodaan valtavirtamuotiin ja hetken aikaa saadaan myydyksi vanhoilla korkeilla hinnoilla (jotka perustuivat laatuun, osaamiseen, korkeisiin työvoimakustannuksiin yms.) vaikka mallistoa laajennetaan osaamisalueen ulkopuolelle ja valmistuskin siirretään Kiinaan.
Kyydissä olo ei aiheuta huuto-oksennusta mutta Itelle en ostais.
T. lainaamasi