Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntosalimaksu on 49€ neljän viikon välein, otan kaiken hyödyn siitä irti

Vierailija
29.01.2026 |

Käyn viitenä päivänä viikossa tekemässä treenit, pitkässä lämpimässä suihkussa ja tietysti saunassa. Toisinaan käyn tekemässä treenin ennen töitä ja suihkun kautta töihin ja töiden jälkeen pistäydyn vielä venyttelemässä tai juoksumatolla, suihkussa ja saunassa. Lataan puhelinta myös salilla. Vesipullon täytän aina lähtiessä ja hiukset kuivaan salilla. 
Onko mielestänne kallis jäsenyys?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
2/18 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin kallis. Monilla paikkakunnilla on kyllä halvempiakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin kallis kun kerran tykkäät käydä

Vierailija
4/18 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole niin kallis kun Konalan jauhenlihamiehen 100€/kk salikortti.

Vierailija
5/18 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että sinulla ei ole kotona ketään odottamassa.

Minä voin käydä suihkussa, ladata akun ja täyttää vesipullon töissäkin. Löytyy myös jatkuvalämmitteinen sauna missä harvoin käyn, mutta aina silloin tällöin kuitenkin. Nämä kaikki voin tehdä työaikana niin pääsen ajoissa kotiin perheen luo.

Vierailija
6/18 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kallis, maksan vain kun käynneistä, esim. 1 kk/ 10 krt tai 6 kk-kortit. En salijäsenyydestä. Entä, kun tulee kiireinen kesäkuukausirypäs tai joku pitkäaikainen sairaus? Silloin suihkuttelet kuumeessa ihan itseksesi kotona. Älkää ihmiset sortuko enää näihin. Ketjuista on vaikea päästä pois. Olen itse maanviljelijä ja talvikaudeksi ostan kortin, mutta keväästä lokakuuhun olen niin kiireinen, etten salille aikaa kuluttamaan edes ehtisi.

Vierailija
7/18 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voin käydä suihkussa, ladata akun ja täyttää vesipullon töissäkin. Löytyy myös jatkuvalämmitteinen sauna missä harvoin käyn, mutta aina silloin tällöin kuitenkin. Nämä kaikki voin tehdä työaikana niin pääsen ajoissa kotiin perheen luo.

Missä työpaikassa on (jatkuvalämmitteinen) sauna, jossa ehtii käydä työpäivän aikana?

Vierailija
8/18 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä työpaikassa on (jatkuvalämmitteinen) sauna, jossa ehtii käydä työpäivän aikana?

Miksi laitat monta tyhjää väliä alkuun kun vastaat? Siihen ei tarvitse laittaa yhtään väliä. Kone hoitaa. 

Vierailija
9/18 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 39 euroa kk. Hyvä pieni sali ja olen hakenut täydentävää tukea aina salimaksuun ja saanut sitä.

Vierailija
10/18 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. 250e saa 13 kuukauden käynnit saunoineen, yms

Vierailija
11/18 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vähänkään nokkaasi pidemmälle osaat ajatella, ne pitkät suihkut voi vaihtaa lyhyempään. 

Vierailija
12/18 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kallis, jos käytät tuolla intensiteetillä ja noin laajalla skaalalla palveluita.

Mutta onko kropan kannalta hyvä treenata noin usein? En siis tiedä saliharjoittelusta suurin piirtein mitään, mutta eikös siinä korosteta usein palautumista.

Vierailija
13/18 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kallis, maksan vain kun käynneistä, esim. 1 kk/ 10 krt tai 6 kk-kortit. En salijäsenyydestä. Entä, kun tulee kiireinen kesäkuukausirypäs tai joku pitkäaikainen sairaus? Silloin suihkuttelet kuumeessa ihan itseksesi kotona. Älkää ihmiset sortuko enää näihin. Ketjuista on vaikea päästä pois. Olen itse maanviljelijä ja talvikaudeksi ostan kortin, mutta keväästä lokakuuhun olen niin kiireinen, etten salille aikaa kuluttamaan edes ehtisi.

Ketjuista on vaikea päästä pois?! 

Vierailija
14/18 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjuista on vaikea päästä pois?! 

Joku on käynyt salilla viimeksi yläasteella parikymmentä vuotta sitten. 

Vierailija
15/18 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän oman työpaiklani lisäksi kolme muutakin missä on jatkuvalämmitteinen sauna. Omalla työpaikallani on lisäksi pihasauna ja palju joita lämmitetään kesäaikaan perjantaisin. Myös ilmainen kuntosali löytyy, mutta se on eri toimipisteessä noin kilometrin päässä joten sinne ei kiinnosta mennä kun ei kuntosalit kiinnosta muutenkaan.

Vierailija
16/18 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kallis, jos käytät tuolla intensiteetillä ja noin laajalla skaalalla palveluita.

Mutta onko kropan kannalta hyvä treenata noin usein? En siis tiedä saliharjoittelusta suurin piirtein mitään, mutta eikös siinä korosteta usein palautumista.

Ei ap, mutta sitähän voi tehdä esim. erikseen yläkroppa- ja alakroppapäiviä, jolloin viimeksi treenattu lihasryhmä saa toipua treenipäivien välillä, vaikka kävisikin salilla peräkkäisinä päivinä lihastreeniä tekemässä. 

Toinen juttu on, että itse ainakin näin talvella usein korvaan kestävyysliikuntaakin sillä että käyn salilla sisällä lämpimässä tekemässä esim. 20 min juoksumattojuoksua + 20 min soutulaitetta + 20 min kuntopyörää treenin. En siis tee joka päivä mitään lihaskuntotreeniä, mutta kun inhoan kylmää ja liukasta, niin korvaan kävelyt ja juoksut noilla salilaitteilla.

Vierailija
17/18 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi laitat monta tyhjää väliä alkuun kun vastaat? Siihen ei tarvitse laittaa yhtään väliä. Kone hoitaa. 

Koska joskus jos ei laita, uusi kommentti sattaa mennä samaan harmaaseen laatikkoon kun lainattu osio. Tekee ketjusta epäselvän.

Vierailija
18/18 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella kallis mikä ketju se on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän