Mieheni halveksii vartaloani ja pitää minua vanhana
Aivan suhteemme alusta lähtien mies on irvaillut minua iästäni (olemme samana vuonna syntyneitä, yli kolmekymppisiä molemmat) sekä vartalostani. Hänen mielestään lantioni on liian leveä ja peppuni liian iso. On totta, että olen enemmän lanteikasta tyyppiä vartaloltani, mutta silti käytän koon 36-38 housuja (farkut noin 29 leveys, 34 lahkeen pituus). Lisäksi olen pitkähkö (174 cm), joten se kompensoi hieman. Mies on aina puhunut ihailevasti sellaisesta melkeinpä miesmäisestä vartalosta naisella (hyvin kapea lantio ja litteä peppu). Muistan, että hän kommentoi ihan alkuvaiheessa, että olin ollut muuten hänen mielestään viehättävä, mutta peppuni oli ollut liian iso ja se oli ollut turn-off.
Omasta mielestäni olen toki hieman liian lanteikas verrattuna esimerkiksi valokuvamalleihin, mutta keskivertoihmisiin verrattuna olen ihan hoikka/ok. Lisäksi vartaloni on sen mallinen, että minun pitäisi olla todennäköisesti anorektikko, jotta saisin sellaisen aivan kuihtuneen laihan pepun, joka on hänen ihanteensa. Ihmettelenkin, miksi hän edes meni naimisiin kanssani. Ärsyttävää on myös se, että hän kutsuu minua melkein päivittäin läskip*rseeksi jne. sekä varsinkin jokaisen sanaharkan yhteydessä. Hänellä itsellään on enemmän ylipainoa kuin minulla ja hän ei muutenkaan ole mitenkään keskivertoa paremman näköinen. Ihastuinkin hänen muihin piirteisiinsä aluksi.
Tekisi mieli erota, vaikka olisihan se syy hieman pinnallinen. Tuntuu vain niin typerältä kuunnella ilkkumista, kun tiedän, etten vartalolleni oikein mitään voi. Vaikka treenaisin kovaa, niin olisin silti lanteikas - sellaista ihan toisenmallista kroppaa (leveähköt hartiat ja kapea, litteä takamus) olisi minun mahdoton saada. Sitä paitsi hän saattaisi sitten keksiä jonkin uuden epäkohdan minusta, josta alkaisi nälviä. Nimittäin hän nälvii jatkuvasti myös iästäni, vaikka siis olen häntä muutaman kuukauden nuorempi. Hänen mielestään olen "vanha nainen". Iällenikään en mitään voi tehdä. Miten etenisin?
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 11:47"]
Isolle rumalle läskiperseellekin voi tehdä jotain, tosin se on monen vuoden projekti ja vaatii kovaa työtä. Keeskitysleirillä ei ollut yhtään isoa läksipersettä, joten aina on mahdollisuus laihtua jos se harmittaa.
[/quote]
Ihanaa saada taas tämä lukihäiriöinen naisvihaaja linjoille! Aina on mahdollista opetella oikeinkirjoitusta.
Ihan hirveä mies!!! Eihän tuo ole edes (pelkästään) pinnallinen, vaan aivan kauhea itsetunnon latistaja ja henkisen väkivallan harjoittaja. Olen itse oikeasti ylipainoinen ja minulla on ihan oikeasti ISO takapuoli ihan kaikilla mittareilla mitattuna. Olen tiimalasi, mutta erittäin runsailla "toppauksilla" varustettu. Muotoja siis löytyy joka suuntaan ja vaikka muille jakaa. Jos mies haluaisi ilkeillä painostani ja muodoistani, syitä löytyisi melkein kolmenumeroisen luvun verran, mutta hän ei koskaan hauku minua, vaan puhuu minusta kauniisti ja hellii. En voisi kuvitella, että parisuhteessa pitäisi kestää jatkuvaa haukkumista ja lyttäämistä. Ja sinähän olet vielä hoikka! Vika on miehesi päässä ja sen vian nimi on ilkeys ja julmuus.
Tässä on nyt puhuttu sun takapuolestasi. Mutta että saman ikäisenä puhuu 'vanhana' toisesta! Joo, olkoon mikä ikäkriisi sillä itsellään, mutta syntymäajallesi et voi mitään!
Mietis nyt, kuka on pinnallinen ja miten pinnalliset syyt sulla on eroon.
Ota ero. Maailamsta löytyy miehiä jotka hyväksyy sinut just tuollaisena kuin oot (ja omistavat käytöstapoja).
Ei kyllä voi olla mitään hyvää syytä pysyä naimisissa tuollaisen ihmisen kanssa.
Jätä se mulkku saman tien. Kuinka helvetissä ylipäänsä olet tähänkin asti jaksanut kuunnella tuollaista naisvihaaja miestä??
Mä kuuntelin tuota samanlaista paskaa 13 vuotta "lasten takia". Liian lyhyt, punahiuksinen, pienirintainen - miehen ihanteena oli ruotsalaismalliset pitkäsääriset ja isorintaiset blondit. Omat mitat tuolloin 164/52 eli pieni ja siro....
No lopulta älysin erota moisesta idiootista kun kyllästyin tuohon arvostuksen ja rakkauden puutteeseen. Yllätys olikin suuri kun miehen uusi vaimo on minua vanhempi, lyhyempi, tukevahko ja tumma.... Jä mä kestin tuota natinaa ihan turhaan....
Parempi näin - mulla on jo 17 vuotta ollut mies jonka mielestä olen täydellinen vielä tänäkin päivänä. Kiloja on tullut kymmenkunta lisää, rinnat pyöristyneet painon noustua, hiukset on edelleen punaiset ja paksut, näytän ikäistäni nuoremmalta...
Miksi puolustaudut ap? Vie mies nakuna peilin eteen tai nappaa nakukuva, näytä se ukollesi ja sano vakavana ettet oikein tiedä mitä tykkäät näkemästäsi. Sitten pidä suusi kiinni niin on tehokkaampaa.
Seurusteluaika yleensä paljastaa toisen puutteet mutta jos se hypätään yli ja siirrytään muihin puuhiin niin edestään löytää mitä taakseen jättää ja piste.