Olen seksisuhteessa naimisissa olevan kanssa. Kysyttävää?
En haaveile parisuhteesta hänen kanssaan, haluan vain hyvää seksiä. Sinkkuna on hyvä.
Kommentit (57)
Miksi teit tämän aloituksen? Kuvitteletko olevasi ainoa tuossa tilanteessa?
Mitä jos miehen vaimo saa tietää, sekoaa, ja tappaa sinut? Tai uhkailee, vainoaa, alkaa levittää juoruja tms.
Ihan aidosti kysyn, ettekö mieti tuollaisia kun sekaannutte moisiin kuvioihin, ei ole mitenkään täysin mahdoton juttu edes.
Vierailija kirjoitti:
Synninpäästö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Synninpäästö?
Minä veikkaan syyksi huomion hakua.
Eikö sulla ole yhtään itsekunnioitusta? Vapaaehtoisesti olet kakkosvaihtoehto vain koska panettaa. Varo vaan ettei käy kalpaten.... https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006552550.html
Eipä ole mitään kysyttävää. Hutsujen ajatuksenjuoksu ei kiinnosta missään asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Synninpäästö?
Minä veikkaan syyksi huomion hakua.
Tämä isosti. Kuvittelee, että on jotenkin hienoa panna varattua. Tyypillistä kakkosnaisille. Sellainen pikkulasta "läl-läl-lää sainpas sinun lelusi hetkeksi käyttööni"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko AP vielä linjoilla?
Taisi alkaa paneen.
Tuskin! Tuollainen itsekäs äm mä ei ole mitään muuta kuin likainen hu ora vailla itsentuntoa. Meni itkemään tyynyänsä vasten!
Ihmisraunioiden mielenliinkkeitä nähneenä arvelen, että ap tuskailee kun ei saakaan aikaan hän janoaamsa kateutta hänen ultimaalisesta seksuaalisuudestaan - kun hän harrastaa hei sentään _hyvää_ seksiä.
Sisimmässään hän myös kamppailee jatkuvasti yksinäisyyttä vastaan, se ei jätä rauhaan, kun tekis mieli laittaa miehelle viestiä, mutta eihän se sitten jaksais olla hänen kanssaan ollenkaan vaikka seksi on hei sentään _hyvää_.
Jotenka hän hokee itselleen "tykkään olla sinkku, tykkään olla sinkku, en tarvitse rakkautta, haluan vain hyvää seksiä, that's it, kestän elämääni, mä kestän elämääni, olen vahva, olen voittaja....." Ja sitten taas.. "Hei kirjoitanpa AV:lle kuinka hurjan upeaa ja estotonta elämää elän. Vähäks ne mammat närkästyy kun niiden mies huvittelee mun kaa ja saa _hyvää_ seksiä.. joo, kellään muulla ei oo hyvää seksiä kuin mulla, ne on niin kateellisia ja unohdan kuinka yksinäinen ja lohduton olen"
Miksi aloittaja lopetit vastaamisen?
Sinua vaan käytetään hyväksi. Sinuun ei mene yhtään rahaa. Sinuun ei panosteta. Sinua ei viedä syömään eikä lomille. Säälittävää.
Kuinka usein mies pystyy käymään luonasi, onko riittävästi?
Ykkönen, kakkonen, kolmonen, työkaveri, yhdenillan juttu ym. Pettäminen, olisko mitään muuta asiaa maailmassa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai seksin takia vehtaat naimisissa olevan kanssa? Eikö muuta löydy?
Pönkitätkö olematonta itsetuntoasi levittämällä lettusi kuin likainen narttu vailla arvokkuutta toisen miehelle? 😂😂😂[/quoteNyt tais mennä tunteisiin.
Mun ei tarvitse pönkittää omaa itsetuntoa, tarvitsen vain hyvää seksiä.Ap
Eli olet niin likainen ettet sitä muualta saa? Aika säälittävää olla jonkun kakkonen vain että saisi edes vähän hipsutusta.
Ap ei enää edes vastaa kysymyksiin, kun meni sormi suuhun siinä vaiheessa, ku tajusi että ei olekaan niin cool mitä oli itse kuvitellut ja että tuollaisia hut suja pidetään moraalittomina säälittävinä mälliämpäreinä😂
Ap käy heti alapeukuttumassa muttei vaivaudu vastaamaan!
Jos pakoputki vuotaa niin kannattaako hitsata vai ostaa uusi motonetista?
Tuskin! Tuollainen itsekäs äm mä ei ole mitään muuta kuin likainen hu ora vailla itsentuntoa. Meni itkemään tyynyänsä vasten!