Olen seksisuhteessa naimisissa olevan kanssa. Kysyttävää?
En haaveile parisuhteesta hänen kanssaan, haluan vain hyvää seksiä. Sinkkuna on hyvä.
Kommentit (57)
Ai seksin takia vehtaat naimisissa olevan kanssa? Eikö muuta löydy?
Pönkitätkö olematonta itsetuntoasi levittämällä lettusi kuin likainen narttu vailla arvokkuutta toisen miehelle? 😂😂😂
MItä kysyttävää tuossa on. Naipottelet tyypin kanssa, joka hipsii sitten kotiinsa hoivattavaksi.
Vinkkaappa lauantain lottonumerot
Oletko uinut paljon kesän aikana?
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on parempi puu vai sähkösauna?
Tässä kohtaa pitää tietää yhdyssana.
Vierailija kirjoitti:
Ootko pessyt jo ikkunat?
Alvar Aalto, arkkitehti (saattaa olla nuorisolle tuntematon) on sanonut, että likaisista ikkunoista valo tulee sisään pehmeämmin. Lopetin ikkunoiden pesun siihen.
Ai niin, en ole ap.
Suhtaudutko muutenkin elämään yhtä itsekkäästi ja moraalittomasti kuin tähän seksisuhdeasiaan?
Vierailija kirjoitti:
Onko AP vielä linjoilla?
Taisi alkaa paneen.
Vierailija kirjoitti:
Ai seksin takia vehtaat naimisissa olevan kanssa? Eikö muuta löydy?
Pönkitätkö olematonta itsetuntoasi levittämällä lettusi kuin likainen narttu vailla arvokkuutta toisen miehelle? 😂😂😂[/quoteNyt tais mennä tunteisiin.
Mun ei tarvitse pönkittää omaa itsetuntoa, tarvitsen vain hyvää seksiä.Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuppikoko?
E
Ap
Omistatko voimaannuttavat pyllybikinit?
Jännittävää... Tiesitkö ap, että tuo voi olla aivan hyvin kaikkien tiedossa, ehkä olet ainoa, joka ei ole tietoinen koko kuvioista. Avoimet suhteet ovat yllättävän yleisiä, biologinen fakta vain on, että ihminen kaipaa monipuolisuutta kun sitä näkee. Naisia on vaan kovin hankala saada syttymään vakipanojärjeatelyistä jos heille kerrotaan, etteivät he ole ainoita ja että seksi ei ole mahtavaa ainoastaan heidän kanssaan. Mä nimittäin luulen, että olet tuollaisessa kuviossa se ainoa, joka ei ole perillä siitä mitä on meneillään. Mutta nauti, sehän on tarkoitus eikä keltään pois
Tykkäätkö jos dipataan uudestaan jo kerran suussa käynyttä?