Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kauanko kirvelee virtsatietulehduksessa lääkkeen aloituksen jälkeen?

Vierailija
15.04.2013 |

lauantaina aloitettiin lapsen lääkkeet, ja edelleen kirvelee pissiessä. eikö lääkkeet tehoa? vai kauanko menee?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kenelläkään ole ollut..? 

Vierailija
2/5 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIna ei se aloitetuu lääke tehoa. Jos on tehty bakteeriviljely, niin siitä näkee, onko tulehdus resistentti jollekin antibiootille. Mulla oli kerran ollut aika pitkään jo kirvelyä ja en ollut mennyt hakemaan reseptiä, kun terveyskeskuksessa ollaan niin kitkeriä antamaan antibioottia. Menin lopulta yksityiselle ja sain viiden päivän kuurin. Viidentenä vielä kirveli vähän ja luulin, että nyt on resistentti tälle, mutta kuudentena ei kirvellyt enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on auttanut aina vuorokauden sisällä. Oletko muistanut jouda paljon, että bakteerit huuhtoutuu nopeasti pois? Karpalo- tai puolukkamehu on hapanta ja auttaa myös.

Vierailija
4/5 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tavallisesti alkaa vaikuttaa kolmantena päivänä. Olen kokeillut "urani" aikana kolmea eri lääkettä, ja tämä Kefeksin tuntuu tehoavan. Yleensähän se on aina se sama bakteeri, joka ryöstäytyy käsistä, joten sitä samaa tehoavaa sitten jatkossakin määrätään. Jos ei pian ala helpottaa, mene pyytämään toista lääkettä. Kai olet jo antanutkin näytteen?

Vierailija
5/5 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 4v lapsella oli vitsatietulehdus ja olo helpotti samana päivänä n. 6-8 tuntia ekan annoksen jälkeen.