Mistä kohusta Metti puhuu?
Jodelissa kuulemma jotain juttua forsseleista ja Metti avautunut instagramissa. Itse en näe koko jodelia
Kommentit (846)
Oliko ensin käsivirhe ja sen jälkeen joutui antamaan rankkua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa puolison ja elämän, joka on pelkkää ulkonäköä, vaatteita,meikkejä, laukkuja,sisustusta, lasten kylppäreitä ja hanavalintoja? Ja päästä kustantamaan tää kaikki? Jos on itse kunnianhimoisesti ja tavoitteellisesti lapsesta saakka Treenannut ja kehittänyt itseään, tehnyt valtavia uhrauksia päästäkseen tavoitteeseensa ja onnistunut tekemään miljoonia maailman suosituimmassa lajissa huippu-urheilijana. Ja Veitolassa kertoi vielä uskonnollisesta vakaumuksestaan... Voisi ajatella, että puolisoltaajan ja parisuhteeltaankin hakee jotain suurempaa ja abstraktimpia kuin kylppärin hanavalinnat.
Usein pettämisen ja muiden kanssa flirttailun taustalla on tyytymättömyys omaan parisuhteeseen. Eikä tosiaankaan kiinnostus satunnaiseen parturi-kampaajaan. Haluaakin alitajuisesti Irtautua/loukata/erota kumppanistaan, ja tarvitsee siihen satunnaisen ”kädestäpidettävän”. Onhan näitä : esim. Lahjakas näyttelijä Hugh Grant ja Huippumalli Liz Hurley. Hugh halusi enemmän Ebony-prostituoitua. Cindy Crawford ei kauaa jaksanut kiinnostaa Richard Gereä...
Usein tyytymättömyys parisuhteeseen kumpuaa omista kehityksellisistä haasteista, eikä toinen voi niitä ratkaista. Tekstisi on omiaan vahvistamaan niitä kamalia tunteita, joita petetty joutuu kohtaamaan: syvää häpeää, riittämättömyyden tunteita, arvottomuutta ja tunteita siitä että on viallinen. Itseasiassa nämä ovat niitä samoja tunteita, jotka muhiessaan osana ihmisen persoonaa ja minäkäsitystä ajavat myös pettämään: pettäminen kumpuaa aina pohjimmiltaan pettäjän epäeheästä persoonallisuuden rakenteesta, ei siitä että petetty on ”liian jotain” tai ”liian vähän jotain” vaikka se kehittymättömälle ihmiselle saattaakin olla se ainoa taso, jolla toimintaa kykenee perustelemaan.
Hyvin sanottu! Sitäpaitsi tutkimusten mukaan pettäminen hyvin harvoin johtuu tyytymättömyydestä puolisoon tai parisuhteeseen, vaikka joku yksinkertainen sitä voikin helppona ja defensiivisenä selityksenä käyttää. Päinvastoin, usein halutaan säilyttää se kotona oleva kiva suhde mutta samalla saada muuta jännitystä elämään tai jotenkin paikata omaa, henkilökohtaista kriisiä. Samaa ei toki mitenkään kestettäisi puolisolta, mikä viestii empatiakyvyttömyydestä ja omasta oikeutuksen käsityksestä (narsismia). Toki jos narsistisia piirteitä on, voi taustalla olla myös (usein tiedostamaton) halu vähätellä puolisoa.
Kunnioitus puuttuu jos aletaan muiden kanssa hässimään.
Kyllä, ei kai tuossa muuta väitettykään.
Ihana perhe palloa potkimassa. Ilmeisesti kaikki on hyvin ja sotkut selvitetty. Minä käsitin, että se #tuhero tarkoitti sitä vähän epäonnistunutta potkua.
Vierailija kirjoitti:
Ihana perhe palloa potkimassa. Ilmeisesti kaikki on hyvin ja sotkut selvitetty. Minä käsitin, että se #tuhero tarkoitti sitä vähän epäonnistunutta potkua.
tuhero on futiskielellä epätarkka potku/räiskäisy.
Kannattaako katsoa näitten yökylässä-jakso? Jolu jo mainitsi että vanhempi lapsi oli mahdoton jaksossa...
Metti on noussut lyhyessä ajassa yhdeksi Suomen vaikutusvaltaisimmista ja näkyvimmistä muotivaikuttajista. Metti on opiskellut kauppatieteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaimon pitää selitellä tilannetta, kun mies sekoilee kännissä? Voisiko mies itse ottaa vastuun käytöksestään ja kertoa, että joo lähti vähän lapasesta baarissa mutta ei mitään kummempaa tapahtunut.
Miksi asioita pitää spekuloida ja paisutella, suorastaan toivoa ikävintä vaihtoehtoa toteutuvaksi jos on kyseessä julkisuuden henkilö?
Eiköhän seiskalla ole enemmänkin tietoa kyseisestä asiasta. Odottavat taas hetken, ja pudottavat pommin minkä jo niin moni valitettavasti tietävät.
Tämä vasta pohjustaa tulevaa uutista. Seiskalla on tietoa ja kuvia asiasta, pelaavat uutisen mehukkuudella ensin vähän jotta lehtien myynti viikon päästä rajähtää kasvuun. Tiedän tästä tapauksesta ja toivon ettei Metti olisi julkaissut videoitaan. Surullinen lopputulos tulee olemaan, mutta semmosta se elämä joskus on kun häntäheikkiä heilastelee.
Juuri näin... Metti teki virheen puolustellessaan miestään. Mies tietää ylittäneensä rajan, johon itsekin havahtui hetken huumastaan - liian myöhään. Kun kuvat ja videot julkaistaan Seiskassa, niin Metille valkenee totuus.
Mikael on aivopessyt vaimonsa uskomaan jotain kateusjuttuja, ettei hän osaisi ikinä epäillä mitään. Todennäköisesti Mikael on pettänyt vaimoaan koko heidän liittonsa ajan ulkomailla asuessa, kun siellä kukaan ei häntä tunnista ja kiinni jäämisen riski on minimaalinen. Nyt varmasti alkaa jo sama nainen tylsistyttämään ja pettäjämiehen vietistä on vaikea päästä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako katsoa näitten yökylässä-jakso? Jolu jo mainitsi että vanhempi lapsi oli mahdoton jaksossa...
Jotenkin ristiriitainen olo tulee tuosta jaksosta, kun puhutaan uskosta ja Jumalan johdatuksesta. Vaimon bloggaustyö perustuu materiaan ja pinnallisiin ulkonäköasioihin ja toinen osapuoli sortuu näihin naiskuvioihin. Tasapaino oman itsen suhteen on kateissa ja usko Jumalaan ilmenee oudolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Metti on noussut lyhyessä ajassa yhdeksi Suomen vaikutusvaltaisimmista ja näkyvimmistä muotivaikuttajista. Metti on opiskellut kauppatieteitä.
Jokainen tietää, miksi blogi on lyönyt läpi. Jos hän olisi joku Metti nobody, tilanne olisi täysin erilainen. Miehensä nimellä ja taustalla on lyönyt läpi.
Voihan se taksissa syliin istunut nainen olla perhetuttu, mutta ei kai se tarkoita ettei ole voinut hänen kanssaan mitään puuhailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ristiriitainen olo tulee tuosta jaksosta, kun puhutaan uskosta ja Jumalan johdatuksesta. Vaimon bloggaustyö perustuu materiaan ja pinnallisiin ulkonäköasioihin ja toinen osapuoli sortuu näihin naiskuvioihin. Tasapaino oman itsen suhteen on kateissa ja usko Jumalaan ilmenee oudolla tavalla.
Mulle jäi tuosta mieleen se, kun illalla olohuoneessa naposteltiin pelkkiä herneenpalkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle jäi tuosta mieleen se, kun illalla olohuoneessa naposteltiin pelkkiä herneenpalkoja.
?????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?????
Herneenpalot paras kesäherkku. Mikä siinä outoa?
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelijä taas. Niin onhan tällä eräällä Suomen tunnetuimmalla jo eläkenöityneellä ex-NHL tähdellä myös ilmeisesti joku diili lehdistön kanssa että hänen naisistaan ei kirjoiteta mitään vaikka ollut pitkiäkin suhteita, mm. työkaverin serkku. Kyllä sillä rahalla piäsee! Vaikka itse kyllä eläisin tätä kunnollista elämää rikkaanakin 😊
Mitäköhän lehdistö saa vastineeksi tästä diilistä? Muikean maireita juttuja perheen liikkumisesta kesäksi Suomeen ja talveksi taas Jenkkeihin, kuvia, joissa rouva hymyilee kuoritetut hampaat suusta pursuten ja instasta kopioituja ”esikoinen lähti collegeen” -päivityksiä. Itse en ehkä toimittajana tyytyisi tuohon...
Katsoin 10 min. Yökylässä. Tein jo seuraavat huomiot:
-Lasta ei laitettu tervehtimään Mariaa, vain sai "olla uhmäikäinen" makkarin sängyllä. Se, että on kuuluisa, ei tarkoita ettei lapselle pidä opettaa käytöstapoja
-Miklu puhuu noita noloja englanninkielisiä lauseita puheensa sekaan. On niin cool.
-Lähes puhui Metin puolesta "miten me tavattiin" -tarinan.
-Valitsi terassilta metin. koska tämä oli "hymyilevä, fiksu ...ja kaunis". Tuohon väliin ei kehdannut sanoa myös että "helposti kontrolloitavissa oleva, alistuva, "helppo" vaimo, jonka kanssa ei koskaan tarvitse kasvaa aikuiseksi".
Tässä parissa on vaan jotain outoa.
Siis oliko seiskassa kuvia? Tuskin mitään tapahtunut... Jonkun kaverin kans ollut.
Ohis,
Mutta kokemukseni mukaan uskovaiset ovat usein kaikkein pahimpia kaksinaismoralismissaan.
En tiedä onko syynä se että voi ns. vapaasti "mokailla" ja sitten vaan "pyytää anteeksi"/katua tehtyä asiaa, ja toinen osapuoli vaan kääntää toista poskea kun toinen pyytää anteeksiantoa.
VS.
ns. normaalit ihmiset joutuvat ajattelemaan _etukäteen_ mitä tekevät koska ei ole sitä takaporttia jolta pyytää armahdusta kun per-keleet houkuttelivat synnin tielle, vaan on vaan seistävä itse sen teon takana/kannettava seuraukset siitä kun tuli mokattua.
Vierailija kirjoitti:
Minä en kyllä lähtisi puolisona pelailemaan palloa tai ainakaan antaisi kuvata instaan mitään kaikki anteeksi annettu & onnellinen parisuhde -päivityksiä jos mies olisi juuri kärähtänyt naisseikkailuista tai epäiltynä naisseikkailuista.
Kunnioitus puuttuu jos aletaan muiden kanssa hässimään.