Mistä kohusta Metti puhuu?
Jodelissa kuulemma jotain juttua forsseleista ja Metti avautunut instagramissa. Itse en näe koko jodelia
Kommentit (846)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kyselen: miksi te haukutte ja sorsitte pettämisen uhria? Koska on selkeästi antanut miehelleen anteeksi ja yrittää suojella lapsiaan ja itseään tältä kohulta?
On todella ilkeää haukkua Mettiä anorektikoksi yms. Ei kukaan ansaitse tulla petetyksi. Se mieshän tässä on sika.
Jos asia olisi näin sehän olisi se ja sama vaikka tulisi mitä juttuja. Tässä koitetaan nyt selitellä kuinka ollaan rakastava pari ja perhe ja muut vain kateellisia. Ja että mitään ei ole tapahtunut. Kulissit näes.
En ymmärrä miksi avautua ja tehdä video, olisi ollut hiljaa ja antanut koirien haukkua, noita taisteluita ei voi voittaa, ihan sama miten asiat oikeasti on.
Jotain mätää tässä on ja hän ei usko tai suostu uskomaan.
Entä sitten, vaikka pitää kulisseista kiinni? Ehkä se on vain hänen keinonsa selviytyä. Minua on petetty aiemmassa suhteessa. Pahinta siinä oli, että kaikki muut tiesi ennen minua. Se häpeä oli pahempi, kuin tieto miehen panoista. Ehkä Metti yrittää ”pelastaa kasvonsa” kun puolustelee suhdetta. Varmasti kirvelee tieto, että mies jota itse rakastaa ehdoitta, on valmis tekemään jotain hänen selkänsä takana. Muistakaa, että jokainen reagoi eri tavoin. Ei häntä tässä kuulu haukkua.
Oikeassa olet, ketään ei kuulu haukkua. Videolta näkyy selvästi että puhuu toista mitä tuntee. Olisi kannattanut odottaa että pahin tunnekuohu laantuu. Nukkua yön yli. Toivon hänelle pelkkää hyvää mutta omalla toiminnallaan luultavasti nosti kohun vielä suuremmaksi. Minä en olisi tiennyt asiasta mitään ilman tuota videota ja jos olisin nähnyt sen jossain lehdessä olisin luultavasti ohittanut asian olankohautuksella. Kaikki mitä lehdissä lukee ei ole todellakaan totta, mutta video saa epäilemään että onko savua ilman tulta koska se selitys oli niin tunteellinen ja epälooginen. Olisiko kannattanut konsultoida vaikka jotain kriisiviestinnän tai viestinnän ammattilaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kyselen: miksi te haukutte ja sorsitte pettämisen uhria? Koska on selkeästi antanut miehelleen anteeksi ja yrittää suojella lapsiaan ja itseään tältä kohulta?
On todella ilkeää haukkua Mettiä anorektikoksi yms. Ei kukaan ansaitse tulla petetyksi. Se mieshän tässä on sika.
Jos asia olisi näin sehän olisi se ja sama vaikka tulisi mitä juttuja. Tässä koitetaan nyt selitellä kuinka ollaan rakastava pari ja perhe ja muut vain kateellisia. Ja että mitään ei ole tapahtunut. Kulissit näes.
En ymmärrä miksi avautua ja tehdä video, olisi ollut hiljaa ja antanut koirien haukkua, noita taisteluita ei voi voittaa, ihan sama miten asiat oikeasti on.
Entä sitten, vaikka pitää kulisseista kiinni? Ehkä se on vain hänen keinonsa selviytyä. Minua on petetty aiemmassa suhteessa. Pahinta siinä oli, että kaikki muut tiesi ennen minua. Se häpeä oli pahempi, kuin tieto miehen panoista. Ehkä Metti yrittää ”pelastaa kasvonsa” kun puolustelee suhdetta. Varmasti kirvelee tieto, että mies jota itse rakastaa ehdoitta, on valmis tekemään jotain hänen selkänsä takana. Muistakaa, että jokainen reagoi eri tavoin. Ei häntä tässä kuulu haukkua.
Viis veisaan Metistä suoraan sanottuna, tai kirvelyistään (niin makaa kuin petaa) ja muistapa itse että videossa hän käytännössä haukkuu kaikki muut tahot syyllisiksi "farssiin", soppaan jonka ainoastaan hänen miehensä on keittänyt!
Metti vaikuttaa hyvältä ihmiseltä. Jos on ollut pelkkää kädestä pitämistä en laske sitä pettämiseksi, tuskin edes haluavat julkista mediasirkusta kumpikaan heistä ei vaikuta sellaiselta että haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Metti vaikuttaa hyvältä ihmiseltä. Jos on ollut pelkkää kädestä pitämistä en laske sitä pettämiseksi, tuskin edes haluavat julkista mediasirkusta kumpikaan heistä ei vaikuta sellaiselta että haluaisi.
😂 Hyviä ihmisiä 😆
Et ole tainnut seurailla somessa tai julkisuudessa kumpaakaan? En nyt sanoisi pahoiksi tietenkään mutta niiiin läpeensä narsistisiksi ja itseensä rakastuneiksi ettei siitä millään mittapuilla perinteisesti ajateltua hyvää ihmistä muodostu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeassa olet, ketään ei kuulu haukkua. Videolta näkyy selvästi että puhuu toista mitä tuntee. Olisi kannattanut odottaa että pahin tunnekuohu laantuu. Nukkua yön yli. Toivon hänelle pelkkää hyvää mutta omalla toiminnallaan luultavasti nosti kohun vielä suuremmaksi. Minä en olisi tiennyt asiasta mitään ilman tuota videota ja jos olisin nähnyt sen jossain lehdessä olisin luultavasti ohittanut asian olankohautuksella. Kaikki mitä lehdissä lukee ei ole todellakaan totta, mutta video saa epäilemään että onko savua ilman tulta koska se selitys oli niin tunteellinen ja epälooginen. Olisiko kannattanut konsultoida vaikka jotain kriisiviestinnän tai viestinnän ammattilaista.
Jep, tilanteessa jossa ei ole mitään tapahtunut, jätetään yleensä tuollaiset kirjoitukset omaan arvoonsa koska mitään hätää ei ole. Nyt ihan ihme avautuminen ja ironista on se, että videolla se jonka kustannuksella tuo ikävä toiminta mahdollisesti tapahtuu vakuuttelee, että mitään ei ole käynyt. Eikö sen pitäisi tulla korkeintaan sen toimesta, jota epäillään. Ja jos mitään ei ole tapahtunut, niin luulisi että jatkavat elämäänsä normaalisti. Valitettavasti varattu mies ei ole normaalitilanteessa käsi kädessä jollakin terassilla jonkun naisen kanssa. Se on tottakai Merin vaikea hyväksyä niin kuin olisi kenen tahansa, mutta olisi helpompi hyväksyä jos asiaa ei itse vielä jakaisi tuhansille ihmisille.
Miksiköhän Metti sanoo että ovat puhuneet Miklun kanssa asian läpi puhelimessa? Todella outoa yhdessähän he asuvat. Ja videolla näyttää surulliselta vakuutellessaan että ovat onnellisia. Epäilen. Jos on onnellinen parisuhde niin kumppanin "väärältä näyttäviä" tekemisiä ei tarvitse puolustella. Ja jos kyseessä olisi oikeasti joku pikkujuttu ei koko videota olisi tullut. Selvästi nyt kulisseissa kuhisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei Rouva Väyrynen ja Rouva Forssell oio noita hampaitaan? Häiritsevää.
T. Itse hampaansa oikonut.
Ohis itse aiheeseen, mutta olemmepa ihmiset erilaisia mieltymyksinemme.
Metin videota katsellessani itse mietin, miten raikasta nähdä luonnollinen hymy pitkästä aikaa. Kauniit ja kokonaisuutena sopusuhtaiset, persoonaan sopivat hampaat ja ennenkaikkea omansa ovat. Huippumallithan ovat myös tuollaisia, eivät mistään yhdestä muotista, vaan persoonallisella tavalla kauniita (ja joo, pitkiä, ei silareita tai täyttöhuulia saati muuta silmiinpistävää, huippulaihoja ja kasvojen luusto hyvin muodostunut muuten).
Varsinaisesta asiasta ei ole mitään tietoa. Jodelia en osaa selata tai sieltä mitään koskaan löydä, paitsi jos joku laittaa suoran linkin tai kuvakaappauksen. Ilmeisesti sovellusta kovasti käytetään, jos sen johdosta on kohu noussut.
Olisi kyllä ihme, jos Miklu oikeasti muuten kuin ystävämielessä lähtisi jotain puuhailemaan kuvankauniin ja kaikinpuolin fiksulta ja ihanalta naiselta vaikuttavan vaimonsa selän takana. Jos tässä nyt siis sellaisesta toiminnasta on kysymys.
Pettäminen ei ole puolison kauneudesta ja ihanuudesta kiinni. Kotona voi olla kaikin puolin ihanin ja kaunein nainen, mutta silti on tämä miestyyppi, joka hakee uutta viehätystä, pelaa pelejään ja mikään ei riitä.
Juuri näin. Petetäänhän missejäkin. Tiedän pariskunnan, jossa vaimo on miestään vuosikymmeniä nuorempi. On hoikka ja missimäisen kaunis. Silti mies pettää minkä kerkeää. On vaan olemassa miehiä, joille mikään ei riitä. Joskus joku vieraissa ramppaava mies sanoi mulle, että hän vaan tykkää s e ksistä, vaihtelusta ja ”saalistamisesta”. Osittain myös narsististen tarpeiden täyttämistä tämä vieraissa hyppiminen?
Joihinkin miehiin on valitettavasti ohjelmoitu tuo saalistusvietti. Vietti jakaa siementään niin monelle naiselle kuin elämänsä aikana kerkeää. Itse asiassa tuon ilmaisun kun kerran kuulin, se tuntui ikään kuin antavan selityksen kaikkien niiden pettäjien / pleijereiden toiminnalle, mitä olen elämäni aikana todennut / nähnyt. Lähtökohtaisesti minulla on epäilys kaikkien miesten kyvykkyyteen / halukkuuteen sitoutua yhteen naiseen loppuelämänsä ajaksi. Vastoin odotuksia olen kuitenkin sitten löytänyt miehen, joka ei tunnu olevan seksiaddikti. Olen siitä onnellinen. Pessimisti ei pety :) (ja tottakai minulla on lähtökohtaisesti luottamus niin kauan, ennen kuin se petetään).
Vierailija kirjoitti:
Jos alkaa mediaa tai yleisöä vastaan taistelemaan ja selittelemään niin uppoaa vaan syvemmälle suohon.
Jos katsoo miten Selänteet hoitavat asiat. Aina tulee juoruja ja puheita, mutta paskapuheiden annetaan valua kuin vesi hanhen selästä. Mitä vähemmän kommentoi sitä vähemmän puhetta. Ihmiset unohtavat ja tulee uusia juttuja.
Selänteet hoitavat asiansa niin, että herra laukoo mihin maaliin vaan, ja rouva katsoo toisaalle epätoivoisesti hymyillen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos alkaa mediaa tai yleisöä vastaan taistelemaan ja selittelemään niin uppoaa vaan syvemmälle suohon.
Jos katsoo miten Selänteet hoitavat asiat. Aina tulee juoruja ja puheita, mutta paskapuheiden annetaan valua kuin vesi hanhen selästä. Mitä vähemmän kommentoi sitä vähemmän puhetta. Ihmiset unohtavat ja tulee uusia juttuja.
Selänteet hoitavat asiansa niin, että herra laukoo mihin maaliin vaan, ja rouva katsoo toisaalle epätoivoisesti hymyillen.
Ei sirpa vain katsele muualle. Pari vuotta sitten olivat viihteellä ja itki Tampereella vessassa. Toisteli jollekin naiselle itkuisesti, että ei tiedä mitä ajatella. Kaikki puhuu Teemun pettävän ja Teemu väittää toisin. Oli aika romahtamaisillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sirpa vain katsele muualle. Pari vuotta sitten olivat viihteellä ja itki Tampereella vessassa. Toisteli jollekin naiselle itkuisesti, että ei tiedä mitä ajatella. Kaikki puhuu Teemun pettävän ja Teemu väittää toisin. Oli aika romahtamaisillaan.
Viiniä vaan lisää, kyllä se siitä!
Eikö tolla Metillä oo yhtään kavereita? Eikö se osaa edes googlata?
Monesti nämä parisuhdettaan ja onneaan ylenpalttisesti hehkuttavat voivatkin sitten oikeesti huonosti ja eroavat. Niin monta kertaa nähty. Miklu on sen tyyppinen mies ettei kukaan ikinä riitä, vaikka kuinka olisi lastensa äiti ja kaunis malli. Aina kännissä tekee mieli jotain vähän erilaista. Joko se pitää hyväksyä tai olla nainen ja lähteä kävelemään.
Vierailija kirjoitti:
Kuka hullu tulee julkisuuteen valkopesemään pettävää sikaa? Olis antanut äijän ite selvittää sotkunsa.
Vierailija kirjoitti:
Monesti nämä parisuhdettaan ja onneaan ylenpalttisesti hehkuttavat voivatkin sitten oikeesti huonosti ja eroavat. Niin monta kertaa nähty. Miklu on sen tyyppinen mies ettei kukaan ikinä riitä, vaikka kuinka olisi lastensa äiti ja kaunis malli. Aina kännissä tekee mieli jotain vähän erilaista. Joko se pitää hyväksyä tai olla nainen ja lähteä kävelemään.
Miklu on yrittänyt iskeä jopa mua. Olen Miklua vanhempi ja rumempi kuin Henna Kalinainen. Blondi. Tapahtui kyllä ennen Mettiä.
Metti sopii ihan hyvin Miklun palkintokaappiin.
En ihmettele jos Miklu on iskenyt jonkun kaunottaren, etsii itselleen unelmavaimoa. Metti kun ei ihmisenä kuulemma ole siitä ihanimmasta päästä.
Vierailija kirjoitti:
Ei Metti mikään malli ole, tavallinen laiha nainen joka käyttää rahaa pukeutumiseen ja meikkeihin keskivertoa enemmän. Ja jolla näyttäisi olevan silikonit.
Huhuja, perättömiä, näin käsitin.
Vierailija kirjoitti:
Kävin katsomassa herran instan. Viimeisin postaus on video missä hän lyö golfpallon/palloja mereen. On ihailevia kommentteja ja sentään pari ihmistä kyseenalaisti, että pitääkö sinne mereen nyt yhtään enää muovia tunkea.
Hänhän on jossain haastattelussa sanonut ekoilla treffeillä rouvan kanssa menivät vuosia sitten Kaivariin lyömään golfpalloja mereen. Että on ihan vakiharrastus?
Jessus mikä tyyppi.
Eikai kukaan ole näin tyhmä nykymaailmassa? Eihän?! Näillä vielä lapsia, luulisi kiinnostavan minkälainen maailma jää heille. Nää lyö muovia tahalleen mereen?! Tuosta pitäisi sakottaa.
Edelleen ihmettelen miksi Metti nolaa itseään puhumalla me-muodossa, vaikkei ole ketään meitä, ainoastaan hän yksin viittaamassa asiaan jonka hänen miehensä kerrotaan tehneen, mutta josta käytännössä kukaan ei olisi ilman videota tiennyt mitään. Ei siis ole miestä rinnalla tukena vaan jättänyt rouvasensa puhumaan puolestaan. Wtf?