Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kohusta Metti puhuu?

Vierailija
30.06.2020 |

Jodelissa kuulemma jotain juttua forsseleista ja Metti avautunut instagramissa. Itse en näe koko jodelia

Kommentit (846)

Vierailija
241/846 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittäkää joku se pianofantasia mistä Jodelissa kohutaan? Onko Forsseleilla piano?

Vierailija
242/846 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta missä on Metin musta Birkini, jonka hän osti vuosi sitten beach clubilla vietetyn päivän jälkeen, kun he kulkivat Miklun kanssa Hermèsin liikkeen ohi Pariisissa? Voiko se vielä hyvin?

Taisi Metti tajuta kuinka epäkäytännöllinen tuo laukku on. Painaa tyhjänäkin ihan törkeän paljon ja yllättävän ison koon hankki. Koonsa puolesta sopii minusta paremmin matkalaukuksi kuin arki käyttöön. 

Videosta vielä sen verran, että ihmettelin missä on vihki-ja kihlasormukset kun ei kuvassa näkynyt. En itse ota koskaan pois sormesta, siksi ihmettele.

En minäkään käytä sormuksia kotona kun hoitaa lapsia, tiskaa, tekee ruokaa jne. Epähygienisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/846 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä tästä kohusta mitään, mutta yleisellä tasolla ottaa päähän kun pintajulkkikset itkee median toimintatavoista.

Pintajulkkishan on itse halunnut esille ja kun ei sinänsä ole mitään syytä, miksi esillä ollaan (Ei olla voitettu Nobelia, ohjattu leffaa, kirjoitettu suurromaania, voitettu olympialaisissa......) niin silloinhan ne kiertää ohjelmissa puhumassa parisuhteestaan ja esittelee kotia ja vaatekaappia.

Eli kyllähän siinä ihminen silloin aika lailla kertakäyttöviihteeksi itsensä asettaa. Ei sitten voi olettaa, että se sama media suhtautuu kuin valtiojohtajaan, jos jotain höttöjuoruja alkaa liikkua. Joku logiikka sentään näissä jutuissa saisi olla.

Mikael Forssell ei ole mikään pintajulkkis, vaan hän on Suomen jalkapallomaajoukkueessa pitkään pelannut menestynyt urheilija. Hän on pelannut Suomen maajoukkueessa kuudenneksi eniten otteluita ja tehnyt toiseksi eniten maaleja. Nykyään Forssell toimii Helsingin Jalkapalloklubin A-junioreiden päävalmentajana. Hän on myös opiskellut urheilu-uransa jälkeen.

https://fi.linkedin.com/in/mikael-forssell-b2743a123

Entä rouva, millä ansioilla hän on julkisuudessa.

Eikä herrakaan enää urheilu-uutisissa paistattele.

Rouva on yksi Suomen vaikutusvaltaisimmista ja seuratuimmista bloggareista. Se on hänen työnsä. Minusta Forssellit eivät ole olleet niin kauheasti julkisuudessa. Parissa TV-ohjelmassa, joista esim. Huvila ja Huussi antoi heistä hyvin myönteisen kuvan. Nykyään iltapäivälehdet seuraavat julkisuudessa olevien ihmisten sosiaalista mediaa ja blogeja, ja lainaavat niitä. Ei Metti ole antanut haastatteluja iltapäivälehtiin, vaan lehdet lainaavat hänen blogiaan. Metti on kaunis nuori nainen, jolla tuntuu olevan elämänarvot kunnossa, kun hänen blogiaan seuraa. Mikael taas on älynnyt urheilu-uran jälkeen opiskella ja on hyvällä tiellä jonkun jalkapalloseuran päävalmentajaksi.

Ja Mikael on aivan oikeassa siinä, mitä on Metille sanonut, että kuvalla voidaan tilanne saada näyttämään aivan erilaiselta kun se todellisuudessa on. Esim. kun seuraa kuninkaallisia, niin jossain tilaisuudessa tietystä kuvakulmasta vinosti edestä otettuna kuva näyttää, että henkilöt ovat kasvot toisissaan kiinni, kun samana hetkenä otettu toinen kuvaa takaapäin näyttää, että henkilöiden kasvot eivät ole lähelläkään toisiaan. 

Metin mukaan Miklu nimenomaan sanoi että tilanne "vois jonkun silmään näyttää pahalta" ei siis kameraan, kuvakulmiin tai rajauksiin littyen vaan siihen mitä teki😃

Toiset joutuvat pahalta näyttäviin tilanteisiin - toiset taas jostain syystä välttyvät niiltä 🙄😌

Vierailija
244/846 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metti vaikuttaa hyvältä ihmiseltä. Jos on ollut pelkkää kädestä pitämistä en laske sitä pettämiseksi, tuskin edes haluavat julkista mediasirkusta kumpikaan heistä ei vaikuta sellaiselta että haluaisi.

😂 Hyviä ihmisiä 😆

Et ole tainnut seurailla somessa tai julkisuudessa kumpaakaan? En nyt sanoisi pahoiksi tietenkään mutta niiiin läpeensä narsistisiksi ja itseensä rakastuneiksi ettei siitä millään mittapuilla perinteisesti ajateltua hyvää ihmistä muodostu.

Vau, muodostatko tosiaan ihmisistä noin vakaita mielipiteitä julkisuuden ja somen perusteella?

Vau, muodostan sen kuvan perusteella jonka m&m on vankasti ja jatkuvalla syötöllä itsestään meille sementoineet. Haluamansa. Äläkä vaan tule jeesustelemaan ettet muodosta kenestäkään koskaan mitään kuvaa :'D

Vierailija
245/846 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ne golfpallothan on niitä kelluvia palloja jotka käydään keräämässä pallottelun jälkeen. Oikeestiko jengi kuulee että niitä huvikseen lätkitään mereen saastuttamisen ilosta!?!? Ristus mitä porukkaa!!!

En ymmärrä golfpalloista mitään, mutta voiko olla biohajoavia palloja? Onko sellaisia?

eikö ne oo valkoisia reikäsiä kovia palloja? Tyhmää jos lätkitään veteen. Enkä ymmärrä koko kolffia mennään reiästä reikään. 

Vierailija
246/846 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin katsomassa herran instan. Viimeisin postaus on video missä hän lyö golfpallon/palloja mereen. On ihailevia kommentteja ja sentään pari ihmistä kyseenalaisti, että pitääkö sinne mereen nyt yhtään enää muovia tunkea.

Hänhän on jossain haastattelussa sanonut ekoilla treffeillä rouvan kanssa menivät vuosia sitten Kaivariin lyömään golfpalloja mereen. Että on ihan vakiharrastus?

Jessus mikä tyyppi.

Puttaillut myös muualla.

Vierailija
247/846 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin katsomassa herran instan. Viimeisin postaus on video missä hän lyö golfpallon/palloja mereen. On ihailevia kommentteja ja sentään pari ihmistä kyseenalaisti, että pitääkö sinne mereen nyt yhtään enää muovia tunkea.

Hänhän on jossain haastattelussa sanonut ekoilla treffeillä rouvan kanssa menivät vuosia sitten Kaivariin lyömään golfpalloja mereen. Että on ihan vakiharrastus?

Jessus mikä tyyppi.

Eikai kukaan ole näin tyhmä nykymaailmassa? Eihän?! Näillä vielä lapsia, luulisi kiinnostavan minkälainen maailma jää heille. Nää lyö muovia tahalleen mereen?! Tuosta pitäisi sakottaa.

Näin moukkamaisen nousukasmaista

https://www.instagram.com/p/CBtTx7qnPh9/

Samaan aikaan Koneen miljonäärisuvun Ilkka Herlin on laittanut ja laittaa edelleen valtavia summia Itämeren suojeluun, tässä juttua jo yli viiden vuoden takaa

https://yle.fi/uutiset/3-6560784

Eikö herrasväki Forssellin elämä näytä vähintäänkin oudolta?

Herlinillä on akateemien tutkinto. Miklulla Ja Metillä ei ole. Lisäksi Herlin on sivistynyt ja oikeasti varakas.

Vierailija
248/846 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään näillä bloginaisilla on omituinen lässyttävä puhetyyli. Ei pysty kuuntelemaan, kun teennäisyys paistaa läpi näistä jutusteluista.

Vierailija
249/846 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te kateelliset sitten jaksatte..

Vierailija
250/846 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos alkaa mediaa tai yleisöä vastaan taistelemaan ja selittelemään niin uppoaa vaan syvemmälle suohon.

Jos katsoo miten Selänteet hoitavat asiat. Aina tulee juoruja ja puheita, mutta paskapuheiden annetaan valua kuin vesi hanhen selästä. Mitä vähemmän kommentoi sitä vähemmän puhetta. Ihmiset unohtavat ja tulee uusia juttuja.

Selänteet hoitavat asiansa niin, että herra laukoo mihin maaliin vaan, ja rouva katsoo toisaalle epätoivoisesti hymyillen.

Ei sirpa vain katsele muualle. Pari vuotta sitten olivat viihteellä ja itki Tampereella vessassa. Toisteli jollekin naiselle itkuisesti, että ei tiedä mitä ajatella. Kaikki puhuu Teemun pettävän ja Teemu väittää toisin. Oli aika romahtamaisillaan.

Aika vahvoja juttuja liikkui, miten sitä mailaa oli pelattu vieraissa kaukaloissa... who knows

Vierailija
251/846 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi joku pieni uutinen missä pitänyt kädestä, olisi juttu jo ollut seiskassa. Nyt tulossa huomenna joku isompikin juttu kansikuvineen kaikkineen koska seiska ei ole tehnyt vieläkään mitään juttua asiasta, vaan säästää seiskan ilmestymiseen.

Vierailija
252/846 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metillä on akateemisia opintoja ja Miklulla akateeminen tutkinto.

Vierailija
253/846 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei Rouva Väyrynen ja Rouva Forssell oio noita hampaitaan? Häiritsevää.

T. Itse hampaansa oikonut.

Ohis itse aiheeseen, mutta olemmepa ihmiset erilaisia mieltymyksinemme.

Metin videota katsellessani itse mietin, miten raikasta nähdä luonnollinen hymy pitkästä aikaa. Kauniit ja kokonaisuutena sopusuhtaiset, persoonaan sopivat hampaat ja ennenkaikkea omansa ovat. Huippumallithan ovat myös tuollaisia, eivät mistään yhdestä muotista, vaan persoonallisella tavalla kauniita (ja joo, pitkiä, ei silareita tai täyttöhuulia saati muuta silmiinpistävää, huippulaihoja ja kasvojen luusto hyvin muodostunut muuten).

Varsinaisesta asiasta ei ole mitään tietoa. Jodelia en osaa selata tai sieltä mitään koskaan löydä, paitsi jos joku laittaa suoran linkin tai kuvakaappauksen. Ilmeisesti sovellusta kovasti käytetään, jos sen johdosta on kohu noussut.

Olisi kyllä ihme, jos Miklu oikeasti muuten kuin ystävämielessä lähtisi jotain puuhailemaan kuvankauniin ja kaikinpuolin fiksulta ja ihanalta naiselta vaikuttavan vaimonsa selän takana. Jos tässä nyt siis sellaisesta toiminnasta on kysymys.

Pettäminen ei ole puolison kauneudesta ja ihanuudesta kiinni. Kotona voi olla kaikin puolin ihanin ja kaunein nainen, mutta silti on tämä miestyyppi, joka hakee uutta viehätystä, pelaa pelejään ja mikään ei riitä.

Juuri näin. Petetäänhän missejäkin. Tiedän pariskunnan, jossa vaimo on miestään vuosikymmeniä nuorempi. On hoikka ja missimäisen kaunis. Silti mies pettää minkä kerkeää. On vaan olemassa miehiä, joille mikään ei riitä. Joskus joku vieraissa ramppaava mies sanoi mulle, että hän vaan tykkää s e ksistä, vaihtelusta ja ”saalistamisesta”. Osittain myös narsististen tarpeiden täyttämistä tämä vieraissa hyppiminen?

Joihinkin miehiin on valitettavasti ohjelmoitu tuo saalistusvietti. Vietti jakaa siementään niin monelle naiselle kuin elämänsä aikana kerkeää. Itse asiassa tuon ilmaisun kun kerran kuulin, se tuntui ikään kuin antavan selityksen kaikkien niiden pettäjien / pleijereiden toiminnalle, mitä olen elämäni aikana todennut / nähnyt. Lähtökohtaisesti minulla on epäilys kaikkien miesten kyvykkyyteen / halukkuuteen sitoutua yhteen naiseen loppuelämänsä ajaksi. Vastoin odotuksia olen kuitenkin sitten löytänyt miehen, joka ei tunnu olevan seksiaddikti. Olen siitä onnellinen. Pessimisti ei pety :) (ja tottakai minulla on lähtökohtaisesti luottamus niin kauan, ennen kuin se petetään).

Hyvä kommentti. Jostain syystä naiset haluavat parisuhteeseen näiden seksihullujen urheilijoiden, muusikoiden ja julkkisten kanssa. Missä on omanarvontunto? Tällaiset miehet pitäisi kiertää kaukaa, jos haluaa oikeasti tulla onnelliseksi.

Vierailija
254/846 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pari terv.huollon ammattilaista keskusteli Metin laihuudesta. Itse olen teholla töissä ja kyllä tuo Metti on selkeästi alipainoinen. Jos tulisi teholle potilaana, lääkäri sanelisi tekstiin ”kakeettinen”, eli hyvin laiha, jopa nälkiintynyt. Tiedättekö mistä sen näkee? Polvilumpio on paksumpi kuin reisilihas. Normaalisti syömällä reisilihas on aina paksumpi kuin polvilumpio. Tätä katsotaan ihan syystäkin ja kirjataan, koska lihasmassan määrä vaikuttaa siihen , kuinka todennäköistä on että potilas tulee selviytymään hengityskonehoidosta siihen ajautuessaan. Jos vanhuksella ei ole lihasmassaa ollenkaan, ei ole hyvät mahdollisuudet jaksaa hengittää ja selviytyä konehoidossa ja vielä kuntoutua.

Miettikää Mettiä ilman rintoja, todella laiha ja jopa nälkiintyneen näköinen. Syömishäriöstä en tässä puhu mutta ammattilaisen silmiin hälyttävän laihassa kunnossa hän on. En tiedä millainen on luonnossa mutta kuvista päätellen.

Vierailija
255/846 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metillä on akateemisia opintoja ja Miklulla akateeminen tutkinto.

Mietin opinnot on muutamia kursseja yliopistossa, johon pääsee kuka vaan rahalla. Wuhuu.

Vierailija
256/846 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reilu viikko sitten tuli Metti keskustassa vastaan, Iso-Roballa.

Taisi olla miehensä siinä vieressä. Metti oli kyllä luonnossa hyvin huomiota herättävän tyylikäs

ja kaunis. En sano tätä yleensä juuri kenestäkään. 

Mies siinä vierellä oli hyvin mitättömän oloinen verrattuna tähän naiseen.

Aivan kansainvälistä tasoa ulkoisesti. Luonteesta tai muusta en tiedä, mutta näyttävä oli ja pysäyttävän tyylikäs - ei jotenkin sopinut Helsingin katukuvaan.

Voihan tuolla kundilla olla "alemmuuskompleksi" kulkea tuon ilmestyksen rinnalla.

Heips Metti!😂

Onhan tää nyt aivan selvästi Metti itse kehumassa!

Olen törmännyt Mettiin ja Hanna Väyryseen kuvaamassa toisiaan lounasaikaan keskellä Espan katukäytävää eikä kirjaimellisesti k uk a a n kiinnittänyt heihin mitään huomiota vaikka nololla muka-muotisessioillaan kovasti yrittivätkin. Ei turistit eikä paikalliset. Kumpikaan ei todellakaan ole millään muotoa mitään karismaattisia kaunottaria, nättejä kolmikymppisiä, toinen luurangonlaiha joka sekään ei koskaan ole mikään pysäyttävän kaunottaren ominaisuus.

Sen sijaan olen nähnyt miten päät kääntyivät kun Anu Sinisalo kulki kadulla.

Vierailija
257/846 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ottavat näitä rikkaita aiemminkin pettämisestä kiinnijääneitä puolisoiksi olettaen, että nyt se on muuttunut. Hirveän naivia uskoa selityksiä ja syytellä muita jodelia etc. Kannattaa kohdata asia rehellisesti ja miettiä, mitä on valmis hyväksymään, antamaan anteeksi ja miten luottamuksen voi saada takaisin.

Luottamusta tosin ei saa takaisin.

Vierailija
258/846 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti kirvelee tieto, että mies jota itse rakastaa ehdoitta, on valmis tekemään jotain hänen selkänsä takana.

Rakastaisiko yhtä ehdoitta kuin nyt, jos ei saisi laukkuja ja luksusta?

Vierailija
259/846 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolemaksenikaan en ymmärrä tätä laukkujuttua. Rumia, kolhoja kassialmasalkkuja. Kamalia.

Vierailija
260/846 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä pari terv.huollon ammattilaista keskusteli Metin laihuudesta. Itse olen teholla töissä ja kyllä tuo Metti on selkeästi alipainoinen. Jos tulisi teholle potilaana, lääkäri sanelisi tekstiin ”kakeettinen”, eli hyvin laiha, jopa nälkiintynyt. Tiedättekö mistä sen näkee? Polvilumpio on paksumpi kuin reisilihas. Normaalisti syömällä reisilihas on aina paksumpi kuin polvilumpio. Tätä katsotaan ihan syystäkin ja kirjataan, koska lihasmassan määrä vaikuttaa siihen , kuinka todennäköistä on että potilas tulee selviytymään hengityskonehoidosta siihen ajautuessaan. Jos vanhuksella ei ole lihasmassaa ollenkaan, ei ole hyvät mahdollisuudet jaksaa hengittää ja selviytyä konehoidossa ja vielä kuntoutua.

Miettikää Mettiä ilman rintoja, todella laiha ja jopa nälkiintyneen näköinen. Syömishäriöstä en tässä puhu mutta ammattilaisen silmiin hälyttävän laihassa kunnossa hän on. En tiedä millainen on luonnossa mutta kuvista päätellen.

Onko joku kiistänyt Metin olevan alipainoinen? Sehän on selvää, että on alipainoinen (en laske sitä yhtä provoa mukaan, joka kutsui "normaaliksi T. 46 kg").

Anorektikko sen sijaan on ollut se ongelmallinen ja väärin käytetty termi tässä keskustelussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän