Miksi markettien mansikanmyyjiksi on palkattu pelkästään hemaisevia lukiotyttöjä?
Nuo tyttöset hellehepenissään ja minihameissaan ruuhkauttavat aulat tuijottelevista miehistä, niin kuin tänään Malmin Prismassa. Miehenikin halusi välttämättä ostaa mansikat!
Kommentit (7)
olis jääny sunkin miehen ostamat mansikat sen pöydälle;) eli eiköhän ne hemasevat tytöt oo ihan myynninedistämistä vartenVierailija:
Nuo tyttöset hellehepenissään ja minihameissaan ruuhkauttavat aulat tuijottelevista miehistä, niin kuin tänään Malmin Prismassa. Miehenikin halusi välttämättä ostaa mansikat!
jos se myyjä olis ollu hikoileva lihava mamma
olis jääny sunkin miehen ostamat mansikat sen pöydälle;) eli eiköhän ne hemasevat tytöt oo ihan myynninedistämistä varten
Mä tykkään ostaa mansikoita kauniilta lukiolaistytöiltä tai -pojilta :)
ei mun miestä ainakaan pikkulikat kiinnosta.
Ap on itse myyjänä kyseisessä paikassa ja näin itseasiassa kehuu itseään. Olen itsekin käyttänyt samanlaista taktiikkaa, tosin eri yhteydessä. Ja kyllä niitä myyjiä on oikeasti laidasta laitaan.
sitten taas voi olla vaikka minkälaista finninaamaa..!
Ehkä mansikanviljelijät käyttää ihan tosissaan tota ulkonäköä hyväksi. Olen itsekin ollut lukioikäisenä yhdessä myyntihommassa (ei mansikan ;)), jossa työhönottaja sanoi ihan suoraan, että etsii kivannäköisiä nuoria. Tosin lisäsi meille tytöille myöhemmin, että työssä SAA pitää myös minihametta..! Se oli tietysti out of line.
Jos ei niin ap hyvä vika ei ole niissä tytöissä vaan löytyy peilistä. Meidän marketissa on ihan normaaleja myyjiä ja kyllä se mies osaa katsella niitä nuoria tyttöjä ilman mansikoitakin :-)