Kuka tässä tilanteessa on vastuussa? (koira kävi lapsen "päälle")
Oltiin siis neljävuotiaan kanssa kyläilemässä lapsettoman ystäväni luona. Tällä ystävällä on ihan tajuttoman iso (ja lapsen mielestä pelottava) sakemanni "pentu", en tiedä voiko noin iso olla enää pentu, mutta lapsellisesti (kouluttamattomasti?) käyttäytyy..
Koira jostain syystä rakastaa lastani ja tunkee syliin ja nuolemaan naamaa (kyllä, 30 kiloinen idiootti tunkee nelivuotiaan syliin). Omistajan ollessa paikalla uskoi ihan hyvin, että pysy nyt poissa. Tässä vaiheessa sanon, että olin sanonut ystävälleni etukäteen, että jos hurtta on niin röyhkeä, että tunkee lapseni päälle, se saa tuta sen nahoissaan.
Sitten ystäväni meni keittämään kahvia. Koira käytti tilaisuuden välittömästi hyväkseen ja hyökkäsi sohvalle nuolemaan lapseni naamaa.
Minä reaktiomaisesti potkaisin koiraa kylkeen. Kiljaisi ja lähti pois lapseni kimpusta, mutta murisi ja näytteli hampaitaan minulle. Heitin rakkia maljakolla.
Koiranomistajahan alkoi huutamaan kuin hullu ja LÖI minua. Myöhemmin sain kuulla että koiran kylkiluu oli murtunut ja aikoo haastaa minut oikeuteen.
Kuka tässä tilanteessa voittaa?
Kommentit (29)
Pakko olla provo, ja jos ei ole, tarvit apua. Ja lapsesi henkistä tukea joltain turvalliselta aikuiselta.
Koira nuoli lasta, niin sä potkit koiralta kylkiluut poikki?
Tervettä.
Te saatte luultavasti ystävänne kanssa molemmat tuomiot, sinä eläinrääkkäyksestä tmv ja ystäväsi lievästä pahoinpitelystä eli ihan turhaan menette käräjille, kumpikin vain häviää.
Kaltaisesi hullun kanssa en kyllä enää haluaisi olla tekemisissä ja toivottavasti et ikinä ota lemmiksi edes kastematoa.
Hetkinen ,minä en enää koskaan menisi kylään tuohon paikkaan. Huomaatteko, KOIRA KÄRSI.Lapsen ja äidin traumasta ei kukaan ole huolissaa, OLETTE IHAN PIMEITÄ .
Ei mennyt nyt ihan täydestä tämä juttu ei.
Lapsi sai trauman vain ja ainoastaan hullun äitinsä väkivaltaisen käytöksen takia, ei nuolevasta innokkaasta koirasta. Ja tämä ihmiseltä joka ei edes pidä koirista, mutta jokin suhteellisuudentaju sentään. Ja siis provohan tämä tietysti on.
Miksi ap menet kylään paikkaan, jossa on lastasi uhkaava iso koira? Kamalaa, jos äitini potkisi koiraa ja hänen ystävänsä löysi äitiäni...
mikään sakemanni ei kyllä paina noin paljoa, vaikka olis idioottikin.
Oletko ap oikesti rääkännyt eläimiä vai onko nämä jutut sinulla vielä vain haaveissa. Kehottaisin sinua puhumaan ammittiauttajan kanssa, jos tätä teet irl. Tuosta ei ole pitkä matka ihmisten tappamiseen. Jo pelkkä näistä asioista fantasioiminen (elävän eläimen/ihmisen tarkoituksellinen vahingoittaminen) kertoo mielestäni vakavista mielenterveydellisista ongelmista.
siis todellakin toivon että olet ap provo. Ei tuollaisia ihmisiä muuten voi olla. Tai on, mutta luojan kiitos mä en niitä tunne...
Teidän ei kannata kyllä enää olla tekemisissä, mutta sun kannattaa jutella lapsesi kanssa ettei jäisi sun käytöksestä traumoja.
Jos se koira vaikka vielä säikäytti lapsen, niin olisi tarvinnut siinä kohtaa rauhallista ja turvallista aikuista eikä sitä, että äidillä flippaa ihan täysin.
Ehdota tälle ystävällesi, että maksat eläinlääkärikulut tai edes puolet niistä, teette siitä paperin, missä sovitte, että kumpikaan ei myöhemminkään nosta äläkkää aiheesta ja lähdette eri suuntiin.
Tuollainen järjetön väkivaltainen käytös koiraa kohtaan vain vahvistaa lapsen pelkoa. Koira ei ole tehnyt mitään väärää tässä kohtaa, ei myöskään koiran omistaja tai lapsi. Ainoa idiootti tässä tilanteessa on itseoikeutetusti ap.
Toivottavasti tämä ei kuitenkaan ole totta.
Tämä tapahtu varmasti samassa huushollissa Nastolassa jossa oli naapurin kissa. Ja koirakin oli varmaan keeshond.
Hei tää oli jo aika hyvä! :DD
hahahahaha!!!
[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 12:33"]
Tämä tapahtu varmasti samassa huushollissa Nastolassa jossa oli naapurin kissa. Ja koirakin oli varmaan keeshond.
[/quote]
Mitä Nastola tähän liittyy???
ex-Nastolalainen
Jos kotiini tullaan potkimaan lemmikkejäni, niin on onnekas päästessään hengissä ulos. Vastaavassa tilanteessa olisin tehnyt lapsellesi saman, kuin sinä koiralleni. Silmä silmästä ja hammas hampaasta.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 12:41"]
Jos kotiini tullaan potkimaan lemmikkejäni, niin on onnekas päästessään hengissä ulos. Vastaavassa tilanteessa olisin tehnyt lapsellesi saman, kuin sinä koiralleni. Silmä silmästä ja hammas hampaasta.
[/quote]
Silmä silmästä? Mitä sä sitten lasta siihen sekoitat?
No ap, kerro kuka sinusta on vastuussa, jos itse et siis ole.
Miksi viet lastasi paikkaan jossa koet lapsen olevan vaarassa (koiran taholta)? Miksi jätät lapsen turvatta sohvalle johon koiralla on pääsy?