Minulla ei ole enää reppua kun menen kauppaan.
Niin ei kulje myymälävartijat perässä.
Kommentit (13)
Hienoa. Minulla on vain iso avonainen rantakassi johon pudottelen kylmät juomat...
Maksan huomenna.
Pikku kaupoissa reppu tukkii tiet. Ja monesti rumia konkkeneita. Konkkenit vois lahjoittaa Kiinaan. Konkkeneitten syytä että pikku kettuja vihataan.
Mutta isoja hameita saa pitää. Jos mainitset asiasta, voit saada vihaisen tuhkimon korkkarista aivovamman.
Käy useimmiten pyörällä kaupassa. Kunnon repussa ostokset on mukavampi kuljettaa kuin käsissä pusseissa, tarakalla tms.
Minullapa ei ole rahaa kun menen kauppaan.
Maksatan hyvillä ystävillä.
Hö. Mulla on aina reppu mut en ole koskaan ajatellut että kytätään, enkä myöskään välittäis siitä koska käyn ostamassa tarvitsemaani tavaraa enkä kyttäämässä että kytätäänkö.
Mulla on reppu, mutta ei ongelmia.
Mulla on ja se pysyy selässä koskematta kassalle saakka jossa avaan sen pakkaamista varten. Yleensä siis menen täysin tyhjä reppu selässä kauppaan jos olen jalan liikkeellä.
Ei ole kukaan kysellyt, kun otan repun selästä vasta kun olen maksanut ostokseni. Melkoinen fakiiri saa olla, jos meinaa ujuttaa tavaraa selässä olevaan olevaan reppuun.
Vierailija kirjoitti:
Mutta isoja hameita saa pitää. Jos mainitset asiasta, voit saada vihaisen tuhkimon korkkarista aivovamman.
Sitä sanotaan logistiikka hameeksi.
Mulla ei ole enää mummokärryjä.
Joskus oli huisia vahingossa osua jonkun targetoimani nilkkaan.
Naurattaa vieläkin.
En ymmärrä, miten sinne selässä olevaan reppuun (joka kiinni) sujautetaan tavaroita. Mites avonaiset kärryssä kulkevat ostoskassit sitten?
Miksi eivät kaupat laita reppukieltoa ! Ymmärrän kauppiaita.