Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan hirveät nikkikset ihmisestä jota en edes halua.... auttakaa

Vierailija
30.06.2020 |

Minua on jahdannut kaksi vuotta ihminen, jota en oikeasti halua mutta jonka kanssa olen tutustunut ajatuksella no kun hän puskee päälle ja ehkä jos tässä on jotain kuitenkin. Pari päivää sitten tuli keskustelussa esille yksi kynnyskysymys josta pimahdin ihan täysin. Ilmoitin kantani ja että en halua enää kuulla hänestä. Aiemmin näissä tapauksissa viestejä on vain pukannut joka päivä kaikesta huolimatta. Mutta nyt ne ovat lakanneet. Ensimmäistä kertaa pitkään aikaan. Ihan hirveät vieroitusoireet koska olen tottunut hänen huomioon.

Siis totta kai voi olla että hänen känny on mennyt paskaksi (tämäkin on tapahtunut yhden kerran jolloin sain hirveät haukut siitä etten lähettänyt viestiä). Mutta miten, miten tottua uuteen. Mitä sanon omalle turhamaiselle osalleni? Että se oli nyt tässä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko sitä huomion / ihailun tarvetta saada tyydytettyä muuta kautta? Kuten itsekin totesit, et oikeasti kyseistä ihmistä halua. Olisi väärin häntä kohtaan roikottaa mukana vailla mahdollisuutta saada vastakaikua.

Vierailija
2/4 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä tarttisin nyt jotain järjen ääntä etten lähettäisi tästä saman tien jotain typerää viestiä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan se jo tuli. Jos et ole tosissasi toisen kanssa, älä roikota.

Vierailija
4/4 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan se jo tuli. Jos et ole tosissasi toisen kanssa, älä roikota.

Mutta kun muodostunut riippuvuus!!! Hän on lähetellyt minulle aamu kuuden seiskan maissa ihania viestejä ja pitkin päivää koko ajan ja vasta nyt kun tuli poikkeuksellinen ryppyriita ei tulekaan mitään! Olen niin lähettämässä jotain viestiä just tasan nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan