Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ole vieläkään kymmenen vuoden jälkeen älynnyt, miksi vaan kaksi kertaa viikossa "heiluu peitto"

Vierailija
30.06.2020 |

Ja nuo kaksi iltaa on keskiviikko ja lauantai, kun mies käy saunassa. Seksin jälkeen ei edes vehjettään käy pesemässä ja sitten yrittää parin päivän päästä heilutella mul*kuaan ja puhisee että otappas tyttö suuhun. Joko olisi eron paikka?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee vaikka laminoidut kortit joita näytät samaan tapaan kuin simpansseille opetetaan sanoja/lauseita. Riittävän monta toistoa niin menee ehkä jakeluun?

Tää oli ehdottomasti päivän paras:D

Vierailija
22/24 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa mukavaa jos olisi seksiä edes 2 kertaa viikossa. Mutta ei ole edes kerran kuussa vaikka kävisi suihkussa kuudesti päivässä. Eli minun on oikeastaan turha käydä ollenkaan pesulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet on murheet jos 2 kertaa viikossa vaan. Meillä ei heilu ees 2 kertaa vuodessa

Vierailija
24/24 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi oma mies peseytyy joka päivä. On itse aina ensimmäisenä menossa seksinkin jälkeen suihkuun. Mistä noita siivottomia sikiäää?

Mun mies menee kyllä joka kerta ENNEN seksiä suihkuun! Enkä yhtään ihmettele ettei seksin jälkeen kun nussii itsensä uuvuksiin eikä jaksa vaan nukahtaa kainalooni.  Tosi puhtoinen, siisti mies :) Kerran nuorena neitona runkkasin miestä ja kun vedin esinahan alas niin terska oli kuin kärpässieni...hyi stana...olis sit pitänyt ottaa vielä suihinkin mut en antanut sille edes kakkosta. Päällisin puolin kyllä oli siistin oloinen mut..... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme