Eilen baarissa joku mies sanoi minua rumaksi :O
Olin vähän ihmeissäni. Se mies aloitteli tappelua toisen miehen kanssa meidän vieressämme, jolloin sitten sanoin, että lopettakaa se riehuminen. Sitten se toinen tokaisi minulle juttunsa. En pidä itseäni rumana. No, näitä sattuu..
Naurattaa kyllä vähän, että miten joku kehtaa sanoa toiselle ihmiselle jotakin tuollaista, oli sitten aihetta tai ei.
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 16:18"]
Kai se vähän häiritsi jos vieläkin muistat...
[/quote]
Häh? En kai mä nyt ole mikään dementikko! Tämä tapahtui eilen illalla/yöllä kuitenkin. Kyllä mä muistan paljon muitakin asioita hyvin pitkältäkin aikaväliltä, vaikka olisivat ihan vähäpätöisiä asioita sinänsä.... ap
Mut myönnä pois, että loukkaannuit ja nyt vatvot mielessäs, että olenko mä ruma. Avaus oikein piti aiheesta tehdä.
Mulle sanoi yksi mies kerran, että: "näytät siltä, että tykkäät saada takaapäin". Leukani loksahti auki, lähdin siitä kävelemään ja tämä mies sitten huuteli perääni anteeksipyyntöjä.
Yhden kerran baaritiskillä joke eläkeläisukko sanoi mulle, että liian pienet tissit. Eipä tuo tiennyt, että syövän takia toinen tissini on kooltaan vain 1/3 toisesta. En viitsinyt sanoa, että ovat toistaiseksi ainakin terveet.
Yksi tuttu mieheni kysyi multa, että onko sulla ihan omat ripset (mulla on pitkät ripset ihan omasta takaa), hänen vaimonsa oli siinä vieressä ja ihmetteli miehensä kommenttia mulle. Siihen mies tokaisi hänelle, että "en kai mä voinu sanoo, että oletpas lihonut sitten viime näkemän" - mikä piti kyllä paikkaansa, olin kyllä lihonut.
Olen keskivartalolihava ja pari kertaa mua on onniteltu tulevasta vauvasta. Nyt olen dieetillä, jotta mahtuisin kesävaatteisiin.
Mulle on sanottu monesti. Paras on pysähtynyt kadulla ihmettelemään rumuutta. En ilmeisesti ole mikään järjettömän ruma vaan tavallisen ei niin kaunis, mutta kun itsetunto on aina ollut huono ja eka rumuuskommentti tuli jo teininä, niin olen siihen kyllä sujuvasti uskonut jo kymmeniä vuosia. En kans ite osaa kuvitella sanovani kenellekään mitään tuollaista, mutta tossa nyt oli selvästi ärsytys siitä, että puutuit riitaan.
Kaikki naiset kuulevat tuon saman aina välillä. Ei tarvitse edes baariin mennä. Jokaisen aikuisen pitäisi jo tietää ettei sillä ole mitään tekemistä kohteen kanssa, kunhan nyt rassukkka purkaa pahaa oloaan ympäristöön. Huutelee varmasti kaikille muillekin.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 17:56"]
Mulle on sanottu monesti. Paras on pysähtynyt kadulla ihmettelemään rumuutta. En ilmeisesti ole mikään järjettömän ruma vaan tavallisen ei niin kaunis, mutta kun itsetunto on aina ollut huono ja eka rumuuskommentti tuli jo teininä, niin olen siihen kyllä sujuvasti uskonut jo kymmeniä vuosia. En kans ite osaa kuvitella sanovani kenellekään mitään tuollaista, mutta tossa nyt oli selvästi ärsytys siitä, että puutuit riitaan.
[/quote]
Herranen aika kuinka typeriä ja ajattelemattomia ihmisiä olet tavannut!! Olen järkyttynyt... ap
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 17:32"]
Mut myönnä pois, että loukkaannuit ja nyt vatvot mielessäs, että olenko mä ruma. Avaus oikein piti aiheesta tehdä.
[/quote]
Myönnän, että en todellakaan loukkaantunut. Syvästi vain ihmettelen, miten joku kehtaa suoltaa jotakin sellaista toiselle.
Avauksen tein, koska mielestäni tämä on hyvinkin mielenkiintoinen keskustelun aihe. Sinunhan ei pakko ole tähän osallistua, jos et halua. ap
Siis miksi tässä ketjussa on jotain miesasiamiesjuttuja vedetty aiheeseen mukaan?
No minua nyt on miehet haukkuneet esimerkiksi huoraksi. Mielestäni kerran sen ihan ansaitsinkin kun petin silloista miestäni. Mikään yleinen tapa tämä ei ole, mutta olin alta 20v ja helvetin tyhmä.
On haukuttu kerran rumaksi ja tyhmäksi on naiset haukkuneet. Läskiksi ei koskaan, mikä on todellinen ihme. Olin vuosia lievästi ylipainoinen, nykyään olen normipainoinen.
Ehkä ainut mikä loukkaa vähän niin tuo tyhmäksi haukkuminen. Itse yritän olla sen verran aikuinen, etten hauku takaisin tai muutenkaan.
Mutta kännipäissään ja vittuuntuneena on helppoa haukkua, vaikkei sitä mieltä oikeasti olisi. Sen olen kyllä itse kokenut, että saattaa ihan puskista joku alkaa haukkumaan.
Tämä on vähän pois aiheesta, mutta tuli mieleen kun exäni kaveri oli ollut baarissa ja hän on kalju. Joku mies oli tullut haastamaan riitaa ja vittuilevaan sävyyn sanonut että "mikäs vitun kaljupää sä oot"? Tähän hän oli vastannut että "minkä mä sille voin että mulla on syöpä". Mies oli mennyt ihan noloksi, pyydellyt anteeksi ja lähtenyt pois. Ja mitään syöpää siis ei (onneksi) ollut.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 19:04"]
No minua nyt on miehet haukkuneet esimerkiksi huoraksi. Mielestäni kerran sen ihan ansaitsinkin kun petin silloista miestäni. Mikään yleinen tapa tämä ei ole, mutta olin alta 20v ja helvetin tyhmä.
[/quote]
Teininä (vajaa 10v sitten) meillä päin huoraksi haukkuminen oli ihan yleistä, niin tyttöjen kuin poikienkin taholta. Huora oli synonyymi sanalle tyhmä tai idiootti.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 14:30"]
Heh, tuli mieleen kun olin 19 vuotias ja eräs mies yritti baarissa muutamaan otteeseen isketellä minua. En kuitenkaan kiinnostunut, juteltiin kuitenkin vähän ja olin miehelle ystävällinen. Sitten myöhemmin yöllä olimme ystävieni kanssa syömässä ja tämä mies tuli kaverinsa kanssa myös paikalle. Hän alkoi silittelemään hiuksiani ja kehui kuinka kaunis ja ihana olen, yritin vaan väistellä päätäni, en oikein tiennyt mitä tehdä. Sitten alkoi "anna pusu mulle, anna pusu". Naurahdin vaan ja sanoin että en anna, jonka jälkeen alkoi: "Voi vittu mikä ämmä! Saatanan ku on ylpee akka, vitun huora" jne, kovaan ääneen hoilotteli.
Eiks ole muuten kumma juttu,että sellaset miehet jotka ei saa naiselta,haukkuvat naisia huoriksi,eihän ne sillon mitään huoria ole ja huora ottaa maksun seksistä.huvittavaa.
Molemmat sukupuolet tätä tuntuu saavan osakseen. Lähestyn naisia asiallisesti baareissa, ja sanoisin että noin 1/4 osa on ikävää kuultavaa. Enää en ota henkilökohtaisesti, mutta tämän opettelemisessa meni vuosia. Myös todella komeat miehet saavat lokaa niskaan. En vastaa rumasti takaisin, vaan siirryn eteenpäin, näin säästän myös aikaa, ja tulevan ihannenaisen tapaaminen on todennäköisempää
Olen normaalipainoinen melko keskikokoisilla tisseillä. Niin kerran juopunut lihava pappa tuli mulle sanoon: "Noin vitun laiha ja tissejä ei ollenkaan..Hyi vittu" Kyllä siinä nauratti lähinnä, sanoin takas että eipä mulla oo tarvetta miellyttää etenkään eläkeläisiä.... En voi käsittää tollasia ihmisiä :D