Mun pitäis taas siivota.
Oon ollu viikonlopun kuopuksen kanssa lojumassa kotona, ja joskus tänään iltapäivällä/illalla muu perhe tulee kotiin. En ole tehnyt mitään kotihommia. Pelkkä järjestely saattaisi riittää, vähän pyykkiä pyörimään, ehkä kevyttä imurointia (imuri on ollut keskiviikosta asti keittiössä odottamassa), mutta en sitäkään jaksaisi.
Hyödynnän av:ta ja päivittelen tänne kaikkea mitä en jaksaisi tehdä.
Aloitan eteisen raivauksella. Teen sitä ennen jätskiannoksen odottamaan kippoon, että on jotakin kannustinta.
Kommentit (5)
Munkin pitäisi. Jos keittäis kahvit ensin ja sitten kofeiinin voimalla jaksaisi tarttua imuriin.
Mun piti siivota ensin sitä keittiötä että sain kahvipannun pestyä että pystyn keittämään kahvia :)... Mulla olis mustikkapiirakkaa jääkaapissa. Pelkkää herkuttelua vissiin tää siivous...
Nyt on siis keittiö melko ok, leluja kerätty kans. Koirat ja lapsi on pihalla. Jatkan vielä keittiön kanssa.
Sain imuroitua. Nyt pitää keräillä voimia että jaksaa mopata. Ei oo helppoo tää siivoaminen krapulassa...
- 3
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 16:09"]
Sain imuroitua. Nyt pitää keräillä voimia että jaksaa mopata. Ei oo helppoo tää siivoaminen krapulassa...
- 3
[/quote] no just mikset sit siivonnut ennen krapulaa?? tai ennen humalaa?? hah
mä pesin just koko kylppärin... jynssäsin hammasharjalla ja kidesoodallalattian saumat ja pesin sienellä seinät... nyt söin sitten tartun talvikengät vaatehuoneeseen kesä kengät esille vaihtoon... ennen kylppärin pesua siivosin lelut vaikka yleensä lapset sen tekevät itse.. mutta sain ne lähtemään ulos =) eikä tee edes tiukkaan.. söin porteiinia ja kasviksia ruuaksi niin jaksan taas painaa... supit kitaa ja jatkamaan...
Järjestyn eteisen ja moppasin vieläpä lattian. Löysin siivotessa suklaata ja nyt syön sitä jätskiä.
Seuraavaksi tyhjennän tiskikoneen ja raivaan keittiön tasot, imuroin sen. Sitten meen olkkariin keräämään leluja. Lastenhuone onkin siisti, onneksi, kun on niin vähällä käytöllä nyt.