Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko todella näihin paniikkihäiriöihin ja fibromyalgioihin?

Vierailija
30.06.2020 |

Eiköhän nämä ole täysin ilmasta keksittyjä höpöhöpöjuttuja kuten myös sähköalleriat ja muut vastaavat "nykysairaudet"

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitavat olla kuitenkin todistettuja sairauksia. Paniikkikohtaus ainakin. Tosin sinä tiesit sen jo, senkin itsetuhoisissa ajatuksissa vellova ihmiskuvatus :) 

Huono yritys trolli. Sinulla menee huonosti ja yrität purkaa sitä palstalla.

Vierailija
2/8 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä alan tutkinnolla AP lausut tällaisia totuuksia?

Maailmankuva avartuu aika äkkiä, jos puolisosi sairastuu masennukseen, lapsesi syömishäiriöön tai itse alat kärsiä kroonisista kivuista, joihin ei löydy selitystä.

Toivottavasti sinulle ei käy niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kuinka ilkeämielinen provo. Provot on välillä oikeinkin hauskoja, mutta tämä on vain häijy.

Vierailija
4/8 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon että Suomen kuuluu maksaa Italian ja Espanjan velat. Kuka meistä on hulluin?

Vierailija
5/8 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon joo. Kärsein itse paniikkihäiriöstä ikävuodet 15-25 ja oli kyllä melkoisen karmea ja elämää rajoittava sairaus. Pahimmissa vaiheissa en pystynyt edes poistumaan kotoa ilman rauhoittavia lääkkeitä.

Vierailija
6/8 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä nuo taida olla minun uskomisista kiinni. 

Vierailija
7/8 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekemistä näillä on uskon kanssa.

Vierailija
8/8 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että on olemassa sairauksia, joista tämmöinen tavallinen ihminen ja mahdollisesti lääkärikään ei tiedä mitään.

Omassa perheessänikin sairastetaan huonosti tunnettua sydänsairautta ja monta vuotta toiminta- ja työkykyä rajoittavat oireet laitettiin mielenterveydelliseksi ongelmaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi