Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rivarissa asuvat: paljonko vastike?

Vierailija
30.06.2020 |

Paljonko maksatte vastiketta? Ihan järkyttäviä summia joissakin asunnoissa. Monessakin on ollut 500-1000e

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

110,- kk. Lisäksi kerätään 30,- kk ylimääräistä tuleviin mahdollisiin remontteihin ja yllättäviin kuluihin.

Kyseessä on 4 huoneen asunto Helsingissä. 

Vierailija
22/25 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

360 €/kk, sisältää lämmön ja vedet sekä talkkarin (palkka ja asunto) ja isännöitsijän, joita ei pienemmillä rivariyhtiöillä varmaan ole. 

Tarkoitit varmaan talkkaria. Kyllä kai kaikilla taloyhtiöillä isännöitsijä on.

Ei välttämättä kaikilla ole. Meillä pienessä yhtiössä hallitus hoitaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

175 e/kk, sisältää vesimaksun ennakon, joka tasataan kerran vuodessa. Kerätään pientä remonttipuskuria, muuten vastike menee juokseviin kuluihin eli kiinteistöverot, vakuutukset, sähkö, jätehuolto, kirjanpito. Meillä ei ole maksullista huoltoa eikä isännöitsijää. Isännöitsijän tehtävä on kiertävä, kuten hallituksen pj:n. Meillä on vain 3 asuntoa ja itse olen nyt isännöitsijänä, puoliso on "vapaavuorossa" ja hoitaa pj:n tehtävää sitten kun minä en ole isännöitsijänä.

Vierailija
24/25 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

238€,  93 neliömetriä. Sisältää lämmityksen, mutta ei vettä. Vesi kulutuksen mukaan.

Vierailija
25/25 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

360 €/kk, sisältää lämmön ja vedet sekä talkkarin (palkka ja asunto) ja isännöitsijän, joita ei pienemmillä rivariyhtiöillä varmaan ole. 

Tarkoitit varmaan talkkaria. Kyllä kai kaikilla taloyhtiöillä isännöitsijä on.

No ei todellakaan ole kaikilla maksullista isännöitsijää. Ihan heti kättelyssä voin kertoa sekä vanhempieni rivariyhtiön (4 asuntoa) että kahden työtoverin rivariyhtiöt (7 ja 8 asuntoa), joissa ei ole ulkopuolista, maksullista isännöitsijää. Missä rinnakkaistodellisuudessa sinä elät? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi