Ostaakko teidän miehenne jatkuvasti kukkia/lahjoja?
Kommentit (9)
Minä ostin vaimolleni kukkia jokusen kerran. Pari kertaa palaute oli se että "mitä sä hyvittelet oikein?" Joopa. Tosi romanttista ja mukavaa. Ei muuten tulis mieleenkään hankkia enää kukkia.
merkkipäivinä: synttäri-, hää-, äitienpäivä ja jouluna aina ja joskus muuten vaan ja näitä muuten vaan kukanostoja yhteensä ehkä 4-5 kertaa vuodessa. lahjoja merkkipäivinä. jos muulloin ostaa lahjoja niin nämä yleensä sellaisia koko perheelle tarkoitettuja juttuja
Ostaa, yleensä kukkia. Joskus tuo jotain suklaamunia tai muuta pientä. Vähintään kerran kuussa.
Ei todellakaan, kukkia ostaa äitienpäivänä ja synttärinä, taisi joskus ostaa jopa hääpäivänäkin, yleensä se sen unohtaa. Lahjoja ostaa vähintään jouluna, synttärilahjankin yleensä, en muista että olisi koskaan äitienpäivänä tai hääpäivänä ostanut lahjaa. Olen kiitollinen tästäkin, hänelle se lahjojen ja kukkienkin ostaminen on hankalaa ja suorastaan tuskallista kun ei osaa ajatella lahjoja kuten minä. Kukkien osto on kai jo vähän paremmin alkanut sujua, miettii jo vähän kaupassa että mistä väreistä tykkään ym. 12 vuotta on jo kokemusta.
No ei nyt tietystikään koko ajan ostele. Mutta saan lahjat jouluna ja synttärinä, sen lisäksi saattaa satunnaisesti tuoda työmatkansa varrella olevasta suklaakaupasta pienen konvehtirasian. Kukista tykkään ja niitä tulee aika usein, olisiko kerran kuussa tai jonain kukkasesonkikautena useamminkin. Niitä tuo myös erilaisina merkkipäivinä.
Ei ikinä. Tai joo, jouluna käy ostamassa velvollisuuden tunnosta aina yöpaidan. Synttärit, nimpparit, äitienpäivät, hääpäivät yms. ohittelee aina. Puhumattakaan ihan tavispäivistä. 10-vuotishääpäivän muistamatta jättäminen oli aika kauheaa.
Kyllä se aika usein ostaa. Se tykkää itsekin kukista ja vähintään kerran kuussa tuo niitä kotiin. Ei ne nyt erityisesti minulle ole tarkoitettu. Lahjoja ostaa silloin tällöin, jos sattuu näkemään jotain mistä tietää että mä tykkään, pienen korun vaikka tai uutuustuoksua, vaatteen. Matkoilta tuo aina jotain, vaikka olisi kiireinen työmatkakin, osaa aina löytää jonkun pienen hauskan tuliaisen.
Kyllä tuo kukkia parin viikon välein, koska tietää, että pidän kukista kovasti. Kesällä tuo ehkä harvemmin, kun pihakin on täynnä omia kukkia. Syntymäpäivänä, nimipäivänä ja jouluna muistaa kunnollisella lahjalla. Minä vuorostani leivon/ostan miehen lempiherkkuja, vaikken itse niistä pitäisikään. Se on semmoista toisen huomioimista ja arkihemmottelua.
Kukkia ei ole ostanut koskaan. Syntymäpäivälahjan olen saanut kerran, joululahjan 5 jouluna, pari kertaa "lahjan", kun on tarvinnut jotain käytännöllistä. Olemme olleet yhdessä 6 vuotta.