Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestäsi ok painaa punaista luuria puhelinmyyjälle?

Vierailija
30.06.2020 |

Niin ja kyse siis telemarkkinoinnista.

Äsken joku yritti soittaa. Huono päivä ollut, joten painoin soiton poikki. En jaksa kuunnella jorinoita.

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina , on nytkin soittanut pari päivää p +3584578846209 ,paina punaista.

Vierailija
82/95 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako puhelinmyyjät lisäpalkkaa siitä, että saa jonkun kuuntelemaan heidän höpinänsä, vaikkei sitten kauppoja syntyisikään? Olen alkanut epäillä tällaista muutaman kokemuksen perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on, onhan se myyjänkin kannalta parempi vaihtoehto kuin että hän tuhlaisi aikaansa, jos et kerran aio ostaa.

Se minua ihmetyttää, että niin moni valittaa puhelinmyyjistä mutta ei vaivaudu hankkimaan markkinointikieltoa. Tai jos hankkiikin, niin sitten kuitenkin osallistuu kilpailuihin ja tekee tilauksia, joissa annetaan oma puhelinnumero ja lupa käyttää sitä markkinointiin.

Minustakin puhelinmyynnin voisi kieltää, mutta siihen saakka kuin se on laillinen ammatti, kannattaa kyllä ihan itse tehdä parhaansa välttääkseen myyntipuhelut.

Vierailija
84/95 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On OK. Vastaan aina, kun kuulen, että kyseessä on puhelinmyyjä, että Kiitos ei, hei.

Vierailija
85/95 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä tuntuu vaikealle, vaikka ei tarvisi sanoa muuta kuin "Ei kiitos. Mukavaa päivänjatkoa". Kai tuonkin joku herkempi puhelinmyyjä ottaa kettuiluna, mutta haluaisin ajatella, että suurin osa ei osaisi tuosta loukkaantua.

Vierailija
86/95 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

XX Höpölöpötuotteelta hyvää päivää!

No oikein mahtavan hyvää päivänjatkoa!

tuut tuut tuut...

Vierailija
87/95 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedätte, että tuntemattomasta numerosta soittaa puhelinmyyjä.

Vierailija
88/95 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä mulle soitti yks 18v tyttö ja myi sitä jotain hivenainetuubaa mitä telkkarissakin mainostetaan..

Sanoin että mua ei kiinnosta pätkääkään pillerit, mutta muuten kyllä voidaan jutella..

Sanotaanko näin että vaikkei kauppaa tehty, niin tuosta puhelun sisällöstä en vaimolle kyllä kerro sanaakaan 😁

Tämän jälkeen olen aina vastannut puhelimeen jos outo numero soittaa.

Vierailija
89/95 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa tuntemattomiin numeroihin.

Vierailija
90/95 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
91/95 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, peruste sama, kun hän tunkeutuu elämääni varoittamatta.

Työtä, kun hakee, ei ole varaa olla vastaamatta, jos vaikka onnistaisi...

Vierailija
92/95 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljennän soittoäänen. Miksi pitäisi punaista painaa? Tai vihreää?

Vierailija
93/95 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi puhelin ilmoittaa nykyään "ilm. Häiriösoitoksi" joten en vadtaa. Joskus jos vastaan tuntemattomaan numeroo ja se on puh myyjä niin sanon ystävällisesti, että en nyt ole tilaamassa mitään, kiitos hei, ja suljen puhelimen.

Vierailija
94/95 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vastaa tuntemattomiin numeroihin.

Mulle on tuntemattomasta soiitanut koulukuraattori lapsen asioissa ja sairaala vanhan äidin. Myös ikäihmisten palvelutarpeenarvio soitti sitten tuntemattomasta. Veljelle soitti poliisi, oli vielä vuosien takaisen exänsä lähiomainen, tämä oli löydetty hukkuneena.

Vierailija
95/95 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä oon ratkaissut tämän niin, etten vastaa tuntemattomiin numeroihin. ainostaan jos minulla on numero tallennettuna ja tiedän kuka soittaa, vastaan. tarkistan yleensä jälkikäteen googlella että kenelle numero kuuluu, niin ei mene tärkeitä puheluita hukkaan.

No onpas erikoista, monet tärkeät puhelut voivat jäädä vastaamatta. Miksi teillä yleensä on puhelin, jos siihen ei uskalla vastata.

Kannattaa tehdä puhelinmarkkinointikielto, niin ne perinteiset tilaa sitä ja tätä puhelut lähes loppuvat. Tietysti joku voin saada suurta nautintoa siitä, kun voi toisen ihmisen työtä halveksia ja kiusata.

Itse kyllä ennen markkinointikieltoa sanoin myyjille, että en osta mitään puhelimessa kaupattua ja kiitos soitosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan