Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tallinnan hotelleista suosituksia?

Vierailija
13.04.2013 |

Etenkin ne huonot puolet olisi kiva tietää eli mihin ei kannata mennä ja mikä taas olisi hyvä?

Siisti pitää olla ja suhteellisen lähellä vanhaa kaupunkia. Jotakin pientä iltaelämääkin saisi olla eli ravintola, mutta ei välttämätöntä.

Kiitos tuhannesti, jos autat.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

susi hotellissa olin pari yötä,raitiovaunun reitin päätepiste on siinä vieressä,kohtalaiset huoneet muuten ihan hyvä,ravintola alakerrassa ym.

Vierailija
2/5 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen ollut kerran viru hotellia vastapäätä olevassa jonka nimi on nordic tai joku tollanen. Oli kiva ,hintaan kuului myös uima-altaan käyttö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä mitä haet. Jos hotelli on vanhassa kaupungissa se on aivan keskustassa =ihan sama minkä hotellin valitsee. Jos menee keskitasosen hotellin tavalliseen huoneeseen saa ihan ok huoneen kohtuuhinnalla. Jos haluaa enemmän luksusta, ota huone hyvästä hotellista ja/tai valitse paremman luokan huone esim. delux-huone tai (junior)sviitti.

Metropol hotellin sijainti on siinä mielessä hyvä, että se on aivan vanhan kaupunkin ja sataman välissä. Toisin sanoen: hotelliin on lyhyt matka satamaan (sekä takaisin hotellilta satamaan), vanha kaupunki ravintoloineen on aivan vieressä, samoin esim. Virukeskus ja sen vierestä menevät bussit ym. julkiset joilla pääsee sitten esim. kauempana sijaitseviin ostoskeskuksiin näppärästi.

Vierailija
4/5 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellin pitäisi olla turvallinen ja siisti ja hotellissa jokin iltabaari, koska ei olla lähdössä illalla kaupungille kiertelemään. Ap

Vierailija
5/5 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin pari viikkoa sitten Tallinnassa... Ja hotelli oli Nordic Hotel Forum. Erittäin siisti ja rauhallinen hotelli. Alhaalla oli pieni baari mutta ei tietoa miten se oli auki, koska vietettiin illat muualla. Tosiaan Viru hotellia vastapäätä, siellä ainakin vilkkaampi meno baarissa. Kyseinen hotelli on myös sataman ja vanhan kaupungin "välissä". Ja Virukeskus tien toisella puolella. Hotellissa sijaitsee myös kauneushoitola. Uima-allas ja saunat yläkerrassa sisältyy hintaan ja sieltä on hienot näkymät esim. vanhaan kaupunkiin. Voin suositella lämpimästi :)