Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko lukenut kirjan Näkymätön tytär (Anna W:n tyttären tilitys)

Vierailija
13.04.2013 |

Luin sen tänään, ja olin kyllä melko järkyttynyt siitä, miten Anna Wahlgren kohteli omia lapsiaan. Tänä päivänä kaikki ois otettu huostaan.

Mitä mieltä muut olette kirjasta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä lukenut, mutta kiinnostaa todella, koska AW:n Lapsikirja kului käsissäni esikoisen saatuani (sain kirjan kuluneena sukulaiselta, hänkin oli sitä ohjeena selannut usein).

Onko hyvin kirjoitettu?

Vierailija
2/6 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli selvästi hyvin ahdistuneen ihmisen kirjoittamaa, tunnepitoista tekstiä, ja ainakin minussa herätti voimakkaita reaktioita. Kannattaa ihan siis lukea. Jos siinä kaikki ei olekaan totta (kuten Anna väittää) niin ei tuollaista tunnelatausta saa tekstiin keksimällä pelkästään omasta päästään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut, mutta kiinnostaa kyllä. Jätin lukematta Lapsikirjan, koska tuttavani siteerasi sitä mieleellään ja ohjeet olivat minusta ihan älyttömiä.

Vierailija
4/6 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuo Annahan oli aika erikoinen niiden ohjeittensa kanssa. Luin sen esikoisen vauva-aikana ja minä ahdistuin jo pelkästä tekstistä. Ihmettelin usein miten tupakkaa polttava lapsilauman yksinhuoltajaäiti jolla oli ollut ukkojakin jo ihan kiva määrä oli päässyt sellaiseen legendaarisen äidin asemaan. En ole lukenut tätä tyttären kirjaa mutta mielenkiinnolla aion kyllä sen lukea.

Vierailija
5/6 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kirja on muuten aika ohut ja nopea lukea. Itse luin sen kirjastossa (siellä on yksi kappale, jota ei lainata, mutta sen saa lukea siellä) eikä siihen kauaa mennyt. Varauksia tuohon kirjaan oli lainauspuolella lähemmäs sata, enkä jaksanut odottaa. :)

Vierailija
6/6 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia oppeja olette noudattaneet tuolta Annalta??