Mä tahtoisin Walesin corgin
Kommentit (14)
Kasvattajilta niitä saa. Kumman mallin? Pemu vai Cardi? Mulla on ollut Pemu ja on kyllä ihana koira.
Mulla on semmoinen. Ihana koira kyllä, mutta en aio ottaa toista samanlaista. Meidän koiran jalat kasvoi vänkkänään, enkä usko, että se sen takia on kovin pitkäikäinen.
Pembroke, pitkän pohdinnan tuloksena. Pennut varmaan kovin kalliita? ap
Meidän pemu maksoi tonnin, eipä sen halvemmalla taida rotukoiraa saada. Siis sellaista, jolla on paperit kunnossa.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 20:15"]
Pembroke, pitkän pohdinnan tuloksena. Pennut varmaan kovin kalliita? ap
[/quote]
Kai se rotukoiran pentu maksaa. Olisko 800 euroa.
mulla on ollut corgeja jo 20 vuotta :)
8. Itse ajattelin ettei jopa 1500 euroa ja siihen ei valitettavasti mun budjetti anna myöten. :( ap
Meillä on 1,5-vuotias pemupoika, ihana rakas lutumussukka. Meillä oli kyllä yhtenä kriteerinä myös ulkonäkö, kuka nyt haluaa ottaa koiran joka näyttää rumalta? Meidän koira maksoi 600€ koska on lievästi häntämutkainen. Oikeasti hinta olisi ollut 900€. Mutta me ei kaivattu näyttelykoiraa vaan ihan kotikoiraksi otettiin.
11 Niinpä, ovat niin ihanan suloisia ja lutuisia, tekee mieli halia. :)
Se on Welsh corgi eli walesinpaimenkoira
Katso pentulistaa tuolta linkistä, kannattaa muistaa, että c-ja d-lonkkaiset ei ole ihan parasta materiaalia. Pentujen hinnat menee 1000-1200 eurossa, fluffyn, kivesvikaisen tai värivirheellisen voi saada halvemmalla.
t. 9
ai että ihan lutuisuuden takia ottaisit? ehkä eka kannattas selvittää tietoa kyseisestä rodusta ja tutkia, että rotu sopii juuri sinulle... sitten esim. kennelliiton sivujen kautta yhteyttä kasvattajiin :)