Miten voisin välittää työkaverille kiinnostukseni häneen? Ilman että sanon sitä ääneen
Kommentit (18)
Ole kohtelias ja avulias, tee asioita hänen puolestaan oma-aloitteisesti, keskustele paljon hänen kanssaan, lisää katsekontaktia, saa hänet nauramaan.
Tai teet vaan kuten minä. Olin ajatellut salata asian, koska olimme molemmat perheellisiä. Sitten kuitenkin hirveässä kännissä firmal juhlissa hänelle asiasta avauduin ihan perusteellisesti. Nykyään olemme yhdessä.
tyypillinen nainen. miehen pitäisi osata lukea ajatuksia.
Riippuen kaverin sukupuolesta, joko imaiset tai nuolaiset. Luulisi ymmärtävän sinun vinkin.
Lasket housut nilkkoihin ja kysyt että "kelpaisko?"
Toimii kaikilla sukupuolilla. Kertoo myös jos ei tykkää.
Telepatia taitaa olla ainoa keino.
Joka kerta kun juttelen meidän firman reskontranhoitajan kanssa, 25v, hän alkaa kieppua tuolillaan ja levittelee mikroshortsien verhoamia haarojaan.
Joka kerta nautin näkymästä ja alan puhumaan vaimosta ja lapsistani..
Kiusoitellaan toisiamme 😛
Lähetä kaveripyyntö somessa, se on hyvä ja helppo merkki.
(VAROITUS: toimii vain kerran)
Olet ap likainen. Häpeä.
Aiotko todellakin sortua sikaan. Petturi.
Anna sille. Sehän on aina naiselta isomman kiinnostuksen ja rakkauden osoitus.
Näkeehän sen katseesta ja hymystä. Minulla on se tilanne, että ihastus on selvästi molemminpuolista, mutta en tiedä, haluaako ja uskaltaako kumpikaan viedä asiaa eteenpäin.
Kysy kaverilta lähtiskö hän syömään (lounaalle). Siinä voi tutustua vähän paremmin.
Vierailija kirjoitti:
tyypillinen nainen. miehen pitäisi osata lukea ajatuksia.
Minä oletin että aloittaja on mies.
Ukko39 kirjoitti:
Joka kerta kun juttelen meidän firman reskontranhoitajan kanssa, 25v, hän alkaa kieppua tuolillaan ja levittelee mikroshortsien verhoamia haarojaan.
Joka kerta nautin näkymästä ja alan puhumaan vaimosta ja lapsistani..
Kiusoitellaan toisiamme 😛
On sulla fantasiat setä.
Unohda pikkarit kaverin työpisteelle :)
Jos olette lounasväleissä niin pyydä lounaalle kahdestaan ja kun homma muuttuu luonnolliseksi, pyydä kahville terassille töiden jälkeen.
Ostat sormuksen ja polvistut se kädessä työkaverin eteen ja katsot mitä tapahtuu.
Pyydä häneltä apua ja sitten kehut ja kiität ja tarjoudut ihan pullakahveilla palkitsemaan.