Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketään ei kiinnosta alle 25v kakaroiden ajatukset.

Vierailija
13.04.2013 |

Olen 35v akateeminen nainen. Minua ei todellakaan kiinnosta pätkääkään, mitä alle 25v pikkutyttöjen päässä liikkuu. 

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/30 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 21:28"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 21:10"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 20:54"]

11cm mies on monesti sanonut että hänen nimensä on peili. Se kertoo vain nimen näkijän mielen. Monelle tuosta tulee mieleen penis. Se kertoo vain nimen näkijän mielen. 

Nimennäkijän mieli on kiintynyt peniksiin. 

[/quote]

Kysehän ei voi olla siitä, että netissä ihmiset (verrattuna live-elämään) tuovat alapääasioita esiin hyvin usein. Siispä puhtaasti todennäköisyyksiin vedoten mitta 11 cm viittaa penikseen, tietenkin se voi viitata johonkin muuhunkin mutta tuo penisoletus ei todellakaan ole vain "nimennäkijän mielessä".

[/quote]

Onhan se. Mitta 11cm on todellakin provosoiva ja kertoo maailmasta jossa elämme. Se on surullisen fallistinen. Miesten maailma. 11cm mies on eräs tunnetuimmista feministimiehistä maassamme ja hän taistelee edelleen ikuisesti feminismin puolesta. Ja te muut näette vain peniksen heilumassa tuulessa :/ Ette todellakaan paranna naisten asemaa tuolla ajattelumaailmalla.

[/quote]

Etkö nyt vieläkään tajua? Ei se ole "ajatusmaailmaa" vaan puhdasta havaintoihin perustuvaa päättelyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 12:12"]

Etkö nyt vieläkään tajua? Ei se ole "ajatusmaailmaa" vaan puhdasta havaintoihin perustuvaa päättelyä.

[/quote]

11cm penis olisi havaintoihin perustuvaa päättelyä. Miten 11cm mies voi olla penis?

Vierailija
4/30 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minua ei kiinnosta yli 35v. vanhusten höpinät. Voisivat mennä jo sinne vanhainkotiin.

Vierailija
5/30 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kun tulit asian tänne ilmoittamaan. Onko miehesi pettänyt sinua tälläisen pikkutytön kanssa? :D

P.S Tiesittkö, että tuollainen 25w pikkutyttö voi olla esim lääkärinäsi. Seuraavan(kin) kerran kun asioit terveydenhuollossa, muista tarkistaa aikaa varatessasi ettei ole kukaan pikkutyttö sinua vastaanottamassa. P.SS mikäli et vielä käytä terveydenhuollon palveluja aktiivisesti, voisi niille olla tarvetta :).

Vierailija
6/30 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kun tulit asian tänne ilmoittamaan. Onko miehesi pettänyt sinua tälläisen pikkutytön kanssa? :D

P.S Tiesittkö, että tuollainen 25w pikkutyttö voi olla esim lääkärinäsi. Seuraavan(kin) kerran kun asioit terveydenhuollossa, muista tarkistaa aikaa varatessasi ettei ole kukaan pikkutyttö sinua vastaanottamassa. P.SS mikäli et vielä käytä terveydenhuollon palveluja aktiivisesti, voisi niille olla tarvetta :).

Vierailija
7/30 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäerohullu iskee jälleen

Vierailija
8/30 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 17:56"]

ikäerohullu iskee jälleen

[/quote]

joo, kokeilee uusia taktiikoita :)

Vierailija
9/30 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on taas..:D

Minkäs ihminen iälleen voi. SITÄPAITSI 35v voi olla mieleltään paljonkin "kakaramaisempi" kuin alle 25v ;)

Vierailija
10/30 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hurjaa/surullista jos KETÄÄN ei kiinnostaisi alle 25v ihmisten asiat..
Annetaan lasten/nuortenkin sitten rypeä ongelmissaan ja ihmetellään miks on niin hiljainen/vtäytynyt/masentunut..yms. Ai niin joo no eipähän mua kiinnostaakkaan kun olen yli 30v...?

Vierailija
11/30 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä autuaaksi tekevä ikäraja tämä 25 on." ei lapsia, ei seurustelua yli 30 kanssa .ei lupaa käyttää tätä palstaa.                                                                                                            23vuotiaana mulla oli jo kaksi lasta. 

Vierailija
12/30 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jiiihaaa, kahdeksan päivän päästä ajatukseni alkavat kiinnostaa sinua! :) CAN'T WAIT!

Mistä aiheesta haluaisit pohdintoja? Voin alkaa vähän jo luonnostelemaan, vai täytyykö luonnostelukin aloittaa vasta tuon rajapyykin jälkeen?

Vierailija
13/30 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 50 ja voin viettää aikaani ihan minkä tahansa ikäisen tyypin kanssa sukupuolta katsomatta. Yksi ryhmä kuitenkin lyö yli: wannabe-älyköt, jotka sanovat rakastavansa älyllisiä keskusteluja ja joilla alkaa keittää, jos heidän kirjatietojaan alkaa kyseenalaistaa; varsinkin jos itsellä on jotain oikeaa kokemusta asiasta eikä pelkästään kirjasta luettua. Heitä on toisaalta mukava ärsyttää, kun he suuttuvat kun tajuavat, että joku tietää jostain asiasta jotain sellaistakin, mitä ei missään kirjassa lue. Varsinkin kun he ovat koulutukseltaan itseäni ylempiä. 

Vierailija
14/30 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaa siellä mummo! Toinen jalka haudassa sieltä huutelet. Harmittaako kun sulla on jo elämä ohi?

Vierailija
15/30 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ap on oikeassa. Hän on esimerkillinen nainen ja toimii esikuvana nuorilleen. Nuoret ottakoon oppia hyvässä ja pahassa. 

T: 11cm mies

Vierailija
16/30 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ei kiinnosta tippaakaan ihmisten ikä. Ajatukset kiinnostaa, oli elettyjä vuosia takana neljä tai yhdeksänkymmentäneljä.

Vierailija
17/30 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa kovasti. Olen - akateeminen - lukionopettaja ja minusta nuorilla on erittäin mielenkiintoisia ajatuksia.

Vierailija
18/30 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 20:40"]

Minua taas ei kiinnosta tippaakaan ihmisten ikä. Ajatukset kiinnostaa, oli elettyjä vuosia takana neljä tai yhdeksänkymmentäneljä.

[/quote]

Aika kauniisti tai romanttisesti ajateltu. Toimiiko käytännössä?

Vierailija
19/30 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 20:37"]

Mun mielestä ap on oikeassa. Hän on esimerkillinen nainen ja toimii esikuvana nuorilleen. Nuoret ottakoon oppia hyvässä ja pahassa. 

[/quote]

No sä nyt vaan oot katkera kun sulla on niin pieni penis.

Vierailija
20/30 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 20:47"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 20:37"]

[/quote]

No sä nyt vaan oot katkera kun sulla on niin pieni penis.

[/quote]

Miten mun peniksen mitta liittyy tähän? Mistä muuten tiedät minkä kokoinen sukupuolielin minulla on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi