Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (66)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista, sinua siis lohduttaa se, että sen sijaan, että ex olisi jättänyt sinut siksi, että pinnallisena ihmisenä halusi nätimmän tyttiksen käsipuoleensa, vaikka sinä olit ulkonäköä lukuunottamatta kaikin puolin ihana, hän jättikin sinut siksi, että löysi ihmisen, joka on luonteeltaan mukavampi ja jonka kanssa ajattelee voivansa elää loppuelämänsä toisin kuin sinun kanssasi, vaikka oletkin ihan mukiinmenevän näköinen? Toisaalta onhan tuosta tiedosta sinulle se hyöty, että nyt voit alkaa työstää sitä luonnettasi, ettei seuraava parisuhde mene samoista syistä puihin.

Missä sanottiin, että ap jätettiin?

Niin toisiaan itse hänet jätin. Meinaisin kyllä aloituksessa jo asian mainita, mutta ajattelin että siihen tulee liian monta asiaa.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun exäni uusi nainen oli mua kauniimpi, nuorempi ja fiksumpi. Niin fiksu, että dumppasi sen jätkän huomattavan nopeasti kun huomasi mikä se onkaan miehiään. Pisteet hänelle! Minä sentään katselin sitä touhua ihan liian kauan :D

Minä katselin aika kauan, en tiedä miten nopeasti tuo uusi huomaa mitä hän on miehiään. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tuli mieleen tuosta kommentista iloinen ja itsevarma : Mä olin juuri tuollainen nuorena. Suhdekokemukset miesten kanssa ovat romahduttaneet nuo piirteet minussa. :( Mut on painettu alas liian monta kertaa, mua on nimitelty, haukuttu käytöstäni, puhettani, jotain ominaisuutta ulkonäössäni ym ym. Miehestä onkin paljastunut kaikkea muuta kuin mitä ensivaikutelma on antanut ymmärtää. Miten kaiken kokeman jälkeen vielä voi olla iloinen ja itsevarma miesten kanssa?

Vierailija

On muuten hemmetin raskasta elää miehen kanssa, jolla on tuollanen ilkeä ex. Vielä raskaampaa, jos nii llä on yhteisiä lapsia. Fiksu ihminen toivoo exälleen hyvää. On oikeudenmukainen ja hyvätahtoinen.

Vierailija

Se uusi on varmaan seksuaalisesti halukas. Tykkää ottaa suihin ja antaa peräsintä. Saa helpolla orgasmin. Kyllä sen ymmärtää että mies haluaa vaihtaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitö väliä sillä on miltä exän uusi näyttää? Ex on ex eikä sen elämän pitäisi enää hetkauttaa yhtään.

No ei se nyt ihan noinkaan ole. Eron jälkeen on aika herkillä, kyllä se tunteisiin vaikuttaa mitä eksä tekee, jos ei vaikuta niin aika tunteeton ihminen on. Tietysti oletuksella, että eksä on ollut joskus rakas.

Vierailija

Ehkä sitä peilaa mikä itsessä on eritavalla ja toisin verrattuna siihen eksän nyksään. Mitkä piirteet eroavat toisistaan, tapahtuu vertailua. Minkä asian olisi pitänyt olla toisin että ei olisi eroa tullut. Ehkä sen nyksän kautta kaikki peilautuu, ehkä se nyksä toimii vertailu- ja analyysialustana?

Vierailija

Olisiko helpottavaa kuulla että arki on harmaata ja vaaleenpunasta, sujuvaa, ja seksielämä taivaallista? Ja ihan ok näköinen vaikka pidät itseä kauniimpana?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On muuten hemmetin raskasta elää miehen kanssa, jolla on tuollanen ilkeä ex. Vielä raskaampaa, jos nii llä on yhteisiä lapsia. Fiksu ihminen toivoo exälleen hyvää. On oikeudenmukainen ja hyvätahtoinen.

Oikeudenmukainen? Joo olen; ex joi, valehteli ja petti. En toivo sille mitään hyvää. Enkö ole oikeudenmukainen? 

ap

Vierailija

Avauksesta tunnistaa tilanteen, että AP jätettiin. Siitä on katkera ja yrittää löytää jotain negaa exän nyxästä ja olla samalla exälle vahingoniloinen tms.

Ap piehtaroi katkeruudessaan menetyksestään, joka selvästi sattui, eikä osaa elää eteenpäin.

Ap:n itsetunto on heikko.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen tuosta kommentista iloinen ja itsevarma : Mä olin juuri tuollainen nuorena. Suhdekokemukset miesten kanssa ovat romahduttaneet nuo piirteet minussa. :( Mut on painettu alas liian monta kertaa, mua on nimitelty, haukuttu käytöstäni, puhettani, jotain ominaisuutta ulkonäössäni ym ym. Miehestä onkin paljastunut kaikkea muuta kuin mitä ensivaikutelma on antanut ymmärtää. Miten kaiken kokeman jälkeen vielä voi olla iloinen ja itsevarma miesten kanssa?

Olen pahoillani että sinulle on käynyt noin. Olet törmännyt "vääriin" miehiin. Itse en ole antanut niitten muutaman paskan miehen elämässäni lannistaa minua. Pakko katsoa ja mennä eteenpäin. Toivottavasti sinäkin tapaat joskus vielä sen joka kohtelee sinua niinkuin elämänsä naista.

Vierailija

Naisten arvo naisten ja miesten mielessä mitataan ulkonäössä.
Ihan sama mitä järki sanoo tai mikä on oikein.
Tulen kiusatuksei ulkonäköni takia paljon enemmän kuin sen mitä teen työkseni ja mitä osaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Avauksesta tunnistaa tilanteen, että AP jätettiin. Siitä on katkera ja yrittää löytää jotain negaa exän nyxästä ja olla samalla exälle vahingoniloinen tms.

Ap piehtaroi katkeruudessaan menetyksestään, joka selvästi sattui, eikä osaa elää eteenpäin.

Ihan itse jätin ja todella hyvistä syistä. 

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ihan itse jätin ja todella hyvistä syistä. 

ap

Just joo. Seliseli..
Jo olisit jättänyt, et tuollaista avausta olisi tehnyt.
Tuntuu olevan vaikeata päästä yli jättämisestä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin ajatuksesi, se on inhimillistä. Olen naimisissa ja aika kauniskin, mutta en nykyisin kovinkaan iloinen (olen kärsinyt masennuksesta). Ehkä minut vaihdetaan toiseen siksi. 

Kyllä. Masennus kun iskee, siinä ei paljon ulkonäkö auta. Terveisin kokemus

Vierailija

Mieheni erosi ex-avokistaan ihan nätisti ja sulassa sovussa. Ex oli mm. todennut ystävilleen, että he muuttuivat kavereiksi ja kämppiksiksi. Eron jälkeen mieheni tapasi minut ja aika nopeasti menimme naimisiin. Jostain syystä se, että olen 13 vuotta miestäni vanhempi (15 v hänen ex:ää vanhempi) ja menimme naimisiin, nosti ex:ssä ihan silmittömän raivon. Haukuu meitä molempia ympäriinsä ja keksii mitä ihmeellisimpiä juoruja. Melko ilkeää näin pikkukaupungissa. Varmaankin mieheni on nyt juoppo ja narsisti ja minä kauhea viettelijä ex:n mielestä. Niin se mieli muuttuu.

Vierailija

Voi jessus. Ei se, että joku on eksä, tarkoita että hän ei kiinnosta enää. Joskus toki syy on sekin. Kyllä minä ainakin jätän miekkoset ihan vain siksi, että he eivät kohtele minua hyvin. SILTI voi olla ja hyvin usein onkin tunteita, vaikkei siinä mitään järkeä olekaan. Ja tiedätte sen vallan hyvin itsekin, kunhan palstalla esitätte niin yllättyneitä siitä, että eksä saattaakin kiinnostaa XDDDDDDDDDD

Luulitko että tämä on minun ketjuni? Väärin luulit. Tulin vain kertomaan totuuden. Ja minullahan näitä riittää, koska miekkoset näkevät minussa vain ulkokuoren eivätkä edes halua kohdella minua kauniisti. Tämän takia minun pitää jättää todella monet. Ei vain tule mitään muutosta mihinkään ikinä.

Vierailija

Ja jos nyt joku alkaa vinoilemaan, että EIKÖS NE MIEKKOSET AINA JÄTÄ SINUT, niin öö ei. Suhteessa minä olen lähestulkoon aina se, joka jättää. Toki sitten treffeistä ei useimmiten tule yhtään mitään, kun ei kukaan luota minuun ja tarkoitusperiini. Koska aina vain nähdään se ulkokuori ja sen perusteella sitten tunnetaan ties mitä alemmuuskomplekseja eikä edes anneta mahdollisuutta.

Vierailija

Minun exien naiset on ainakin saanut minut vakuuttuneeksi, että olen aika ruma. Pakko olla. Mitään muuta selitystä ei ole, koska ei ihmisellä maku muutu niin radikaalisti.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat