Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (66)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avauksesta tunnistaa tilanteen, että AP jätettiin. Siitä on katkera ja yrittää löytää jotain negaa exän nyxästä ja olla samalla exälle vahingoniloinen tms.

Ap piehtaroi katkeruudessaan menetyksestään, joka selvästi sattui, eikä osaa elää eteenpäin.

Ap:n itsetunto on heikko.

Ihan itse jätin ja todella hyvistä syistä. 

ap

Minä jätin mieheni ja oli tosi iloinen, että hän löysi todella kauniin uuden kumppanin. He ovat oikein hyvännäköinen pariskunta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minunkin eksällä on hyvännäköinen nainen. Eksää ei enää yhtäkkiä haittaakaan tekoripset ja hiustenpidennykset, kummasti meidän avioliiton aikana piti niitä teennäisinä ja rumina. Nyt tuntuu tykkäävän feikkibimboudesta. Mutta eikös jollain asialla täydy kompensoida älyn puutetta.

Vierailija

Käyttäjä7437 kirjoitti:
Normaalia uteliaisuutta katsoa, miten ex-llä menee. Kyllä ne miehetkin tarkkailee, minkälainen heidät myöhemmin korvaa. Siitä näkee hieman omaakin tasoaan, minkälaisiin ex sortuu.

Niin enpä tiedä, minusta ex on komea.. Ja ei haittaisi, vaikka nyt vähemmän komean ottaisin. Se ettei exän uusi mikään kaunotar ole, ei sitten tarkoita että rumakaan olisi. 

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei sen nyxän tarvitsekkaan olla "kauniimpi", riittää että sillä on jotain korvien välissä. Monia miehiä kiehtoo naisen fiksuus. Itse vaihdoin exän nyxään juuri sen takia että hän on älykäs ja luonteeltaan iloinen ja itsevarma, mutta myös siksi että saan parasta seksiä ikinä.

Testasit nyxän siis jo exän aikana?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onneksi mulla ei ole yhtäkään suomalaista eksää. En ole koskaan seurustellut suomalaisen kanssa.

Miten se, että olet rasisti liittyy tähän ketjuun?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni teistä on mennyt vasektomiaan?
Täällä vaa ulistaan, uliulimiesvauvat :D

Kun lukee näitä tauolla töissä voi vaan huokaista helpotuksesta. Mulla on elämä, toisin kuin teillä trolleilta, joiden elämän sisältö aidosti on vain toisten haukkumista, kun oma elämä on tyhjää eikä kukaan rakasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minunkin eksällä on hyvännäköinen nainen. Eksää ei enää yhtäkkiä haittaakaan tekoripset ja hiustenpidennykset, kummasti meidän avioliiton aikana piti niitä teennäisinä ja rumina. Nyt tuntuu tykkäävän feikkibimboudesta. Mutta eikös jollain asialla täydy kompensoida älyn puutetta.

Yrititkö sitä itsekin vai arvostelitteko vain yhdessä muita?
Jos yritit itse niin kompensoituiko?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni teistä on mennyt vasektomiaan?
Täällä vaa ulistaan, uliulimiesvauvat :D

Kun lukee näitä tauolla töissä voi vaan huokaista helpotuksesta. Mulla on elämä, toisin kuin teillä trolleilta, joiden elämän sisältö aidosti on vain toisten haukkumista, kun oma elämä on tyhjää eikä kukaan rakasta.

No olisit pitänyt ne housut jalassa? Ei se ole muijan vika josset halua lapsia ja hän valehtelee. Lasten (naisten) valehtelusta on mies vastuussa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sillä voi olla hyvä pinppi.

Tämä!

t. mies

Onneksi täällä tulee lopulta totuus ilmi: miehille pimppi on se yksi tärkeimmistä asioista, vaikka kuinka täällä yritetään toitottaa, että "luonne on tärkein" ja blaa blaa. Eikä siinä mitään vikaa olekaan, mutta tärkeä asia tietää ja sisäistää meille naisille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sillä voi olla hyvä pinppi.

Tämä!

t. mies

Onneksi täällä tulee lopulta totuus ilmi: miehille pimppi on se yksi tärkeimmistä asioista, vaikka kuinka täällä yritetään toitottaa, että "luonne on tärkein" ja blaa blaa. Eikä siinä mitään vikaa olekaan, mutta tärkeä asia tietää ja sisäistää meille naisille.

Milloin siinä on ollut jotain epäselvää?
Jos ei nylkytys kiinnosta niin sitten ollaan kavereita.
t. nainen

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Yrititkö sitä itsekin vai arvostelitteko vain yhdessä muita?
Jos yritit itse niin kompensoituiko?

No en juuri arvostellut vaikka toki kommentoin överiksi menneitä tapauksia. Miehen muistan useasti sanoneen että ei ole nähnyt koskaan hyviä tekoripsiä että aina on luonnottomia ja arvosteli kyllä näitä useamman kerran ja korosti että pitää siitä että en laita sellaisia vaikka arvosti normaalia ulkonäöstä huolehtimista kyllä. Meikkaamista ja kampaajakäyntejä ym normaaleja hillittyjä toimia.

Älykkyyttäni arvosti myös sanojensa mukaan, uudessa naisessa sellaisia piirteitä ei ole vielä tullut ilmi :D

Vierailija

Itseäni ei ex ja tämän nyx kiinnostaisi, jos olisin itse jättänyt ja onnettomiakin oltaisiin oltu. Tuskin viitsisin tännekään mitään naputella, jos tulisivat vaikka kaupassa vastaan.

Mutta meitä on moneen junaan ja osa jätetään jo asemalle.

Vierailija

Tuli mieleen tästä ihan suhteemme alkuaikoina, kun törmäsimme baarissa miehen exään. Katsoi minua sellaisella hissikatseella päästä varpaisiin ja tokaisi siinä aika kovaan ääneen, että "ei ole kummoinen". En sitä niin kovasti itseeni ottanut, mutta tuntui se vähän pahalta, kun minulle tuntematon ihminen tulee arvostelemaan minua. Sen muistan, että minä olin hoikempi, kuin hän, mutta en yhtälailla laitettu eli taisin olla hänen silmissä tylsä harmaavarpunen.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat