Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On se jännä, miten "helpottavaa" oli nähdä, ettei se exän uusi mikään kaunotar ollutkaan

Vierailija
30.06.2020 |

Outoa, vaikka luonnehan se on tärkein.

:D

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, joillekin muut asiat menee sen ulkonäön edelle. Itelleni vaikee kuvitella että missään tapauksessa ottaisin ulkoisestikaan huonomman kuin mitä edellinen oli. Sen jälkeen vaatimukset ovat kaikilta osin nousseet.

Vierailija
62/66 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ei ex ja tämän nyx kiinnostaisi, jos olisin itse jättänyt ja onnettomiakin oltaisiin oltu. Tuskin viitsisin tännekään mitään naputella, jos tulisivat vaikka kaupassa vastaan.

Mutta meitä on moneen junaan ja osa jätetään jo asemalle.

Jos ja jos, ja lehmät lentää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä aina kun pidän jotain miestä hyvännäköisenä makuuni niin oletan että ei se minua kuitenkaan voisi haluta ja että joo sillä on varmaan tosi kaunis tyttöystävä/vaimo mutta yleensä ei ole :D

Vierailija
64/66 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on omansalainen.

Miehen lapsi sanoi minua rumaksi.

Sanoin hänelle, että hänellä on oikeus mielipiteeseensä, mutta en ole ainkan noin ilkeä sinua kohtaan. Miltä sinusta tuntuisi tuollaiset haukut. Siinä vaiheessa jo sanoi kuinka ne oli sisarensa juttuja ja oli haukkunut minua rumaksi näppylänaamaksi äidilleen.

Kertoo kyllä minkälainen äiti lapsilla on kun lapsilla on tuollaiset jutut...

Vierailija
65/66 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa että, ulkonäkö kuten keho ja kasvot, laihuus ja lihavuus eivät määrää sitä kehen ihastuu, rakastuu.  Kysymys on aina persoonasta.

Muttä tätä eivät koskaan nuoret kokemattomat palstan naiset käsitä.

Vierailija
66/66 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus katoaa, mutta typeryys säilyy ikuisesti. Näin on myös ap:n laita, kun verrataan exän nykyiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi