Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen siskon perhe asuu WT-alueella

Vierailija
13.04.2013 |

ja nyt meidän on mentävä sunnuntaina heille kylään lapsen synttäreille! Miten suojata auto, ettei kukaan huomaa, että me olemme käymässä WT-alueella? Jokuhan voisi luulla, että etsimme asuntoa sieltä, tai pahimmillaan että itse asumme siellä!!! 

Pitäisikö jotenkin kurata auto tunnistamattomaksi? Peittää rekisterikilpi jollakin? Tummentaa lasit? Miten itse olette vastaavassa tilanteessa toimineet? Pikaisia vinkkejä kaivaten!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen luottanut siihen että pelkkä automme hinta erottaa sen kyllin selvästi muista wt-alueelle pysäköidyistä autoista; kyllä kaikki tajuavat että nuo ovat vaan kyläilemässä täällä.

Vierailija
2/11 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks sua ap häikkää jo sekin, että teidät yhdistetään johonkin wt-perheeseen? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan ratkaistu sama ongelma silleen, ettei miehen siskon wt-perhe käy meillä kylässä emmekä me heillä. Sehän voi jotenkin kai tarttua ihan huomaamatta? Pitäähän nyt ainakin lapset suojata siltä?

Mutta JOS vierailette wt-alueella, menkää sinne taksilla ja mustat lasit päässä.

Vierailija
4/11 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 17:03"]

Itse olen luottanut siihen että pelkkä automme hinta erottaa sen kyllin selvästi muista wt-alueelle pysäköidyistä autoista; kyllä kaikki tajuavat että nuo ovat vaan kyläilemässä täällä.

[/quote]

No tämä on kyllä totta, mutta myös se, että meidät mahdollisesti nähdään wt-alueella, ahdistaa. Joku voi luulla, että kaveeraamme wt-perheiden kanssa, vaikka kyseessä on pakolliset synttärit!

Vierailija
5/11 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukekaa ulkoiluvaatteet ja lähtekää pyörillä. Esitätte olevanne vain pyöräilemässä perheen kesken hyvämaineisella alueella mutta sitten miehesi navigaattori ohjaa teidät vahingossa wt-alueelle. Alaovella sitten kovaan ääneen puhutte että "mennään nyt vaikka tähän taloon kysymään tietä takaisin sivistykseen". 

Toinen vaihtoehto on tosiaan mennä taksilla. Muista mainita suharille että teet väitöskirjaa sosioekonomisten luokkien kohtaamisesta hyvinvointiyhteiskunnassa ja että olettekin tämän työn pohjalta menossa tapaamaan sattumanvaraisesti valittua wt-perhettä ja että tämä on teidän koko perheelle aivan uudenlainen ja positiivinen kokemus lukuisten muiden joukossa.

Vierailija
6/11 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvistä vinkeistä! Luulen, että kokeilemme tuota pyöräilyä, koska se vaikuttaisi uskottavimmalta. Ja navigaattorilla tosiaan saa lisäuskottavuutta tilanteeseen. 

Yksi vaihtoehto olisi tietenkin kysyä, jos miehen siskon perhe tulisi meille ja viettäisimme heidän lapsensa synttärin meillä; onhan meillä huomattavasti avarampaa ja tilavampaa ja uskon, että ymmärtävät syynkin kun sen rehellisesti heille kertoo.

Toisaalta taksilla menokin houkuttaisi. Koska olen pohjimmiltani hyvä ja muille hyvää tahtova ihminen, ajattelen myös että jo oikean taksin näkeminen on suuri elämys wt-alueen lapsille, ehkä jopa suurin elämys ikinä. Joten tämä keino menee ehkä kaikkien ohi; pääsemme huomaamattomasti paikalle ja saamme vielä hyvän mielen itsellemme kaupanpäälle.

Vierailija
7/11 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä Vantaa?

Vierailija
8/11 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuule ne wt-lapset näkee taxin usein kun isi tulee kännissä kotiin kuppilasta.

Kyllä nyt vaan pitää keksiä joku "tasokas sairaus" niin ette nyt valitettavasti pääse juhlimaan synttäreitä...yrjötauti ei tietenkään käy koska se on liian rahvaanomainen sairaus.

Vierailija
9/11 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

migreeni on hyvä ja tasokas sairaus joka käy tilanteeseen kuin tilanteeseen jos olet vaarassa joutua wt-kosketuksiin.

Vierailija
10/11 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää julkisilla, aurinkolasit päässä ja pipot syvälle päähän vedettyinä myös.

Jos tämä ei olisi provo, sanoisin lisäksi, että noilla keinoilla teitä ei ehkä tunnisteta, kun käyttäydytte noin neuroottisesti.

Vierailija
11/11 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää niinkuin Hyacinth Bucket, ja parkkeeratkaa kauemmas. 

Tuossa joku muu ehdotti kieltäytymistä kutsusta "tasokkaan sairauden" takia. Esim. kihti on tällainen vaiva.