Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on teidän mielestä sopiva aika alkaa seurustella uudestaan eron jälkeen?

Vierailija
29.06.2020 |

Eli mulle ja mun poikaystävälle tuli ero viime viikolla (hän jätti mut). Ja nyt kun kaikki meni uusiksi niin mietin milloin on ns. sovelias aika uudelle suhteelle. En aio tosiaan heti alkaa ettiä seuraa, koska en mitään laastaria halua ja tästä suhteesta toipuminen kestää kun oli kumminkin kokonaisuutena aika hyvä suhde vaikka ero tulikin. Suhde kesti siis 2v 7kk. Aikaisemman suhteen päättyessä (sekin reilu 2v) välissä oli 5kk ja huomasin että omalta osalta niitä vanhoja traumoja tuli esiin myös uudessa suhteessa. Lähinnä pohdiskelin tulevaisuutta ajatellen :D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuota ole ajankohtaista miettiä vasta sitten, kun ihastut johonkin ihmiseen.

Itselläni meni edellisen suhteen (noin 4 vuotta kestäneen) jälkeen ainakin kaksi vuotta niin, että en voinut kuvitellakaan haluavani seksiä ja läheisyyttä yhdenkään miehen kanssa. Sen jälkeen varmaan vielä pari vuotta ennen kuin käytännössä aloin harrastaa seksisuhteita ja kaiken kaikkiaan lähes kahdeksan vuotta ennen kuin kohtasin ihmisen, johon rakastuin ja joka on nykyisin puolisoni.

Vierailija
2/7 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo se on totta. Ite aina vaan mietin ja suunnittelen tulevaa niin aloinpa vaan totakin miettiä. Itekään ei kyllä tällä hetkellä muut miehet kiinnosta ja tuskin lähitulevaisuudessakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri silloin kun susta tuntuu että olet millään tasolla valmis. Etenkin jos on se jätetty, mun mielestä ei tarvita mitään tiettyä aikaa esim kunnioitussyistä. Kirjoituksestasi päätellen vaikuttaa siltä että pääset tästä varmaan melko hyvin ja nopeasti yli.

Itsellä on kestänyt yli pääseminen jo pari vuotta, olen kyllä seurustellut tänä aikana mutta selvästi en ole vielä kokonaan toipunut. Oli toisaalta ensimmäinen eroni pidemmästä suhteesta niin siksi varmaan kestänyt niin kauan. Sulla noita eroja pari takana lyhyen ajan sisään niin tiedät että niistä selviää kyllä, niin ties vaikka olisit piankin valmis.

Vierailija
4/7 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun kohdalle sattuu kiinnostava ihminen. Koska ei niitä usein löydy.

Vierailija
5/7 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun eri osoitteissa asutaan.

Vierailija
6/7 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri silloin kun susta tuntuu että olet millään tasolla valmis. Etenkin jos on se jätetty, mun mielestä ei tarvita mitään tiettyä aikaa esim kunnioitussyistä. Kirjoituksestasi päätellen vaikuttaa siltä että pääset tästä varmaan melko hyvin ja nopeasti yli.

Itsellä on kestänyt yli pääseminen jo pari vuotta, olen kyllä seurustellut tänä aikana mutta selvästi en ole vielä kokonaan toipunut. Oli toisaalta ensimmäinen eroni pidemmästä suhteesta niin siksi varmaan kestänyt niin kauan. Sulla noita eroja pari takana lyhyen ajan sisään niin tiedät että niistä selviää kyllä, niin ties vaikka olisit piankin valmis.

Joo.. En siitä osaa sanoa, toisaalta erottiin tosi hyvissä väleissä ja puhuttiin kaikki asiat halki niin ettei mikään jäänyt vaivaamaan. Ja en nyt tiedä onko 2,5 vuotta niin lyhyt aika, mutta toisaalta ei ollut ensimmäinen vakava suhde (vaikka ensimmäinen terve sellainen kyllä mutta se onkin jo toinen tarina :D).

Ap

Vierailija
7/7 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun eri osoitteissa asutaan.

Ei koskaan asuttu yhdessä

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän