Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kysyy naisilta yksinkertaista ihonhoitorutiinia

Vierailija
29.06.2020 |

Olen viimeinkin päättänyt aloittaa säännöllisen ihonpuhdistuksen, joten kysynpä täältä viisaammilta mitä kannattaa tehdä :-)

Ilmeisesti kasvojen pesu puhdistuaineella + kosteutus aamuin illoin on se perusjuttu? Ja lisäksi ilmeisesti suositellaan silloin tällöin kuorimaan iho(?). Toimiiko tuo kuorinta siis niin että iho kuoritaan jollain omalla aineellaan ja sitten (kuten puhdistamisen jälkeen) iho kosteutetaan jälleen? Vai jätetäänkö tuo kuorintavoide kasvoille ilman kosteutusta?

Ja saa antaa vinkkejä hyvistä tuotemerkeistä mitä miehille suosittelette!

Kiitos :-)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella kuinka sekaisin ap on kun tähän on jo vedetty mukaan aha:t, glykolihapot, hyaluronit yms 😄

Mut joo, suosittelen myös tuota redditin skincareaddictionia.

T. Eka

Vierailija
22/24 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kemiallista kuorintaa ei kuitenkaan erityisesti suositella, sillä se ei tee tasaista jälkeä ja saattaa raapia ihoa.

Siis tarkoitin nimenomaan, että fyysisiä kuorijoita ei suositella. soz

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihon kuorintaan sellaiset perunanpesuhanskat. Toimii hyvin. Kosteusvoiteet ei auta jos on paksu kiristävä kerros kuollutta solukkoa päällä.

Silloin kannattaa kokeilla esim. Madaran aha-hedelmähappokuorintaa. Minulla teki ihmeitä paksuun ja epätasaiseen ihoon.

Vierailija
24/24 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuorintaan voi käyttää sokeria, ei tule mikromuovia eikä kaapintäydeltä purnukoita :)

Kosteusvoiteeksi suosittelen L'orealin Hydra Genius Aloe Wateria, kevyt ja imeytyy heti ihoon, ei jää mitään lähmää. Tuoksu on neutraali. Tätä suositteli minulle Sokkarin miesmyyjä joka sanoi käyttävänsä sitä itse. 

Sokeriakuorinta on liian aggressiivinen varsinkin kasvojen iholle, sillä sokerikristalleissa on teräviä kulmia, jotka tekevät ihoon mikronaarmuja. Suurin osa kotona itsetehdyistä kasvohoidoista on iholle haitallista (esim. sitruunamehu, ruokasooda, omenaviinietikka), joten kannattaa etsiä tietoa ennen kikkailua ja rahan "säästämistä".

Vierailija kirjoitti:

Minun helppo ja toimiva ihorutiini: pesu iltaisin lactacyd nesteellä. Saa apteekista tai tavarataloista. Aamulla vesipesu. Rasvausta tarvittaessa. Huomaa, että niitä rasvoittuvia kohtia ei tarvii välttämättä rasvata, vain kuivat kohdat. Meikkiä en käytä, joten näin helpolla pääsen.

Pointtisi siitä, että rasvoittuva iho ei kaipaa rasvausta ei ole välttämättä tosi, sillä iho saattaa ylirasvoittua juuri sen takia, ettei saa tarpeeksi rasvausta.

En käy väittämään vastaan, voit olla oikeassa. Mulle kuitenkin toimii noin.

14

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi