Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loppuelämä täysin ilman alkoholia

Vierailija
01.01.2024 |

Sydämen takia. Olen vasta viisikymppinen ja pelkään että tulee super tylsää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä alkoholiton 100 päivää 1.1-10.4.

Vierailija
2/10 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siitä tylsää tulisi? Nythän sä olet aina täydessä toimintakunnossa, huomiokyky kunnossa ja koet kaikki tunteet turruttamatta. Päinvastoin, täydemmin ja todemmin sä tästä eteenpäin elät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottuu kuukaudessa, siitä tulee uusi normaali.

Vierailija
4/10 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mitään luvannut enkä pakolla lopettanut viinan juontia, mutta hyvin on viisi vuotta mennyt.  Alkoi jo vähän terveyden päälle käymään.  Nyt tulee kehuja että näytän hyvältä reippaalta ja terveeltä.  Ainakin paljon enemmän saan tehtyä hommia alusta loppuun,  moni asia tahtoi jäädä aloittamista vaille valmiiksi.

Vierailija
5/10 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi siitä tylsää tulisi? Nythän sä olet aina täydessä toimintakunnossa, huomiokyky kunnossa ja koet kaikki tunteet turruttamatta. Päinvastoin, täydemmin ja todemmin sä tästä eteenpäin elät.

Mulla on muutenkin sairauksien takia jo valmiiksi tylsä elämä ja jos ei ikinä yhtään voi alkoholia juoda, niin kyllä extra tylsää varmaan tulee.

Vierailija
6/10 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkkiä viime kesänä sauna-olut alkoi tökkiin. Sen jälkeen olen juonut alkoa pari kertaa. Ei vaan maistu, enkä opettele enää. Ikääkin alkaa olla. 

Vierailija
7/10 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella helposti tottuu kunhan on motivoitunut, käytännössä ei ole mitään vieroitusoireita edes. Itsellä kymmenisen vuotta alkoholitonta. 

Vierailija
8/10 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt 1972 ja vieläkään en ole kiinnostunut alkoholista koska sivusta seuranneena olen huomannut mitenkä ihmisten olemus/käyttäytyminen muuttuu alkoholia juodessa  ja vielä koskaan en ole pitänyt siitä mitä olen nähnyt

Vierailija
9/10 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hoidettiin rintasyöpä 5 v sitten. Alkoholi riski syövän saaneelle, suositellaan alkoholista luopumista. Alkoholitonta olutta ja muutama lasi vuodessa kuohuviiniä - siinä mun tylsä valikoima. Kyllä edelleen harmittaa, että huoleton maltillinen punaviinin otto on pitänyt jättää. En voi sanoa, etteikö edelleen harmittaisi.

Vierailija
10/10 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikin on parempaa selvin päin eli onneksi olkoon uudelle elämäntavallesi.