Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt-liite yritti puristaa Antti Tuiskulta tunnustusta homoudesta

Vierailija
13.04.2013 |

Olen aina tiennyt Nyt:in tason, mutta hohhoijaa..

Vaikka itsekin olen aiheesta supattanut niin nyt sympatiat on kyllä Antin puolella, olipas taas tutkivaa journalismia Nyt:iltä.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hetero. Pääsenkö lööppiin?

Vierailija
22/38 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 18:51"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 18:47"]

Eiköhän se ole ihan Antin oma asia. En minä ainakaan "tiedä" hänen olevan homo tai epähomo. Onhan sekin melkoinen riippa ja karsina jos menee ja tunnustautuu homoksi mutta sitten ei haluakaan olla enää homo. Ja jos kerran sanot olevasi homo, olet sitä aina ja kaikissa yhteyksissä. Minusta homotkin voisivat vähentää noita kaapista tulemisiaan, ettei heihin laitettaisi turhaa leimaa, joka sitten rajoittaa heidän olemistaan ja elämistään.

[/quote]

Joo, saa olla tulematta kaapista, eikä sitä häneltä nytkään pakotettu. Mutta totta kai sitä häneltä kysytään, koska se on kyllä yleisimpiä häneen liitettyjä kommentteja - vaikka sinä (fanina?) et siitä olekaan mitään mieltä.

Minulle asialla ei ole positiivista tai negatiivista merkitystä, mutta se on silti ihmisessä aika olennainen puoli, joten olen utelias siitä.

Olisi ollut outoa, jos sitä olisi vältelty ja kierretty aiheena kuin kissa kuumaa puuroa.

[/quote] Miten niin kissa kuumaa puuroa? Ei hänen ole mikään pakko puhua yksityiselämästään yhtään mitään. Eivät monet muutkaan julkimot kaikesta avaudu. Homous ei ole mikään olennainen asia musiikin tekemisessä. Hyvin ollaan pärjätty vaikkei ennenkään olla tiedetty kaikkien seksielämästä yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 18:58"]

Eiköhän se ole ihan Antin oma asia. En minä ainakaan "tiedä" hänen olevan homo tai epähomo. Onhan sekin melkoinen riippa ja karsina jos menee ja tunnustautuu homoksi mutta sitten ei haluakaan olla enää homo. Ja jos kerran sanot olevasi homo, olet sitä aina ja kaikissa yhteyksissä. Minusta homotkin voisivat vähentää noita kaapista tulemisiaan, ettei heihin laitettaisi turhaa leimaa, joka sitten rajoittaa heidän olemistaan ja elämistään.

[/quote]

Joo, saa olla tulematta kaapista, eikä sitä häneltä nytkään pakotettu. Mutta totta kai sitä häneltä kysytään, koska se on kyllä yleisimpiä häneen liitettyjä kommentteja - vaikka sinä (fanina?) et siitä olekaan mitään mieltä.

Minulle asialla ei ole positiivista tai negatiivista merkitystä, mutta se on silti ihmisessä aika olennainen puoli, joten olen utelias siitä.

Olisi ollut outoa, jos sitä olisi vältelty ja kierretty aiheena kuin kissa kuumaa puuroa.

[/quote] Miten niin kissa kuumaa puuroa? Ei hänen ole mikään pakko puhua yksityiselämästään yhtään mitään. Eivät monet muutkaan julkimot kaikesta avaudu. Homous ei ole mikään olennainen asia musiikin tekemisessä. Hyvin ollaan pärjätty vaikkei ennenkään olla tiedetty kaikkien seksielämästä yhtään mitään.

[/quote]

Ei olekaan pakko, mutta olisi ollut outoa, jos asiaa olisi häneltä kysytty - kun hänet on sellaiseksi kuitenkin leimattu jo.

Vierailija
24/38 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kaikkien homojen naamat tulisi julkaista netissä. En halua tuollaista poiken metsästäjää naapurikseni, tai haluan ainakin tietää, jos naapurissani asuu hinttari.

Vierailija
25/38 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 19:10"]

Mielestäni kaikkien homojen naamat tulisi julkaista netissä. En halua tuollaista poiken metsästäjää naapurikseni, tai haluan ainakin tietää, jos naapurissani asuu hinttari.

[/quote]

Pelkäätkö että pokaa miehesi?

Vierailija
26/38 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 19:08"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 18:58"]

[/quote]

[/quote]

Ei olekaan pakko, mutta olisi ollut outoa, jos asiaa olisi häneltä kysytty - kun hänet on sellaiseksi kuitenkin leimattu jo.

[/quote] Niinpä, on leimattu. Juuri tuo on minusta ikävää. Ihminen leimataan vastoin tahtoaan joksikin.

Vierailija
27/38 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Jos hän ei sitten haluakaan enää olla homo"...TÄH? Niinkuin se olisi joku asia, jonka voi itse valita. Hohhoijaa. 

[/quote]

Vierailija
28/38 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 19:14"]

" Jos hän ei sitten haluakaan enää olla homo"...TÄH? Niinkuin se olisi joku asia, jonka voi itse valita. Hohhoijaa. 

[/quote]

Muotivillityshän se on, kun se on jännempää kuin tylsä heteromeininki. Vaan kohta menee ohi.

Vierailija
29/38 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

So? Kuule 20, onko sulle joten ihan tuntematon asia, että rock- ja poptähdet mainostaa ja elää seksistä? Naistähdet hetkuu lavalla ja laulaa rakkaudesta minihame päällä, miestähdet laulaa rakkaudesta ja hetkuttaa lanteitaan.

Ihan vastaavasti heterotähdiltä kysytään heidän mies/naissuhteistaan. Että elävätkö parisuhteessa, kenen kanssa, onko perheenperustamishaaveita tms. Aika tyypillinen osa henkilöhaastattelua.

Antin tapauksessa oli ehkä luontevampaa nosta kissa pöydälle ja kysyä, vahvistaako huhut homoudestaan vai kiistääkö. Ei tehnyt kumpaakaan, eikä siinä hänen kättään väännetty ja pakotettu.

Vierailija
30/38 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä, jos olisikin bi... Kuten onkin...

Vierailija
31/38 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote] On seksuaalisuuskin valintaa. Vai mitä arvelet bi seksuaaleista jotka päätävät valita toisen puolen itsestään ja toteuttaa vain sitä?

Vierailija
32/38 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaako joku levyjä sen perusteella, onko artisti hetero vai homo?

Vierailija
33/38 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 19:13"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 19:10"]

[/quote]

Pelkäätkö että pokaa miehesi?

[/quote]

Tai hyväksikäyttää. Kyllä pelkään. Eihän noista homppeleista tiedä, mitä tekevät, jos pääsevät kahdenkeskiseen kontaktiin mieheni kanssa.

Vierailija
34/38 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 19:16"]

[/quote]

Muotivillityshän se on, kun se on jännempää kuin tylsä heteromeininki. Vaan kohta menee ohi.

[/quote] Ootteko kuullut sanaa BI?

Vierailija
35/38 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sympatiat Antin puolella! Toimittajilla ei ole mitään häpyä ja käytöstapoja.

Vierailija
36/38 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 19:27"]

Ostaako joku levyjä sen perusteella, onko artisti hetero vai homo?

[/quote]

Ilmeisesti Antti pelkää, että ostaa. Voi ostaakin joku, vaikka minä tai sinä emme ostakaan.

Vierailija
37/38 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta homma menee niin, että JOS avaa ne kuuluisat "komerot" toimittajille, niin silloin ei ole asioita joista ei saisi kysyä/puhua. Jos taas säilyttää oman ykstyisyytensä ja puhuu vain työasioista, niin silloin yksityiset asiat pitää median pitää julkisina.

Hyvä esimerkki oli tapaus Karpela: oli esitellyt koko elämäänsä "avoimin ovin" ja sitten suuttui kun hänestä kirjoitettiin jotain sellaista mistä ei pitänyt. Jos ns. repii ne kaikki elämän hyvät jutut framille ja antaa haastatteluja, silloin saa minusta myös niistä vaikeista jutuista puhua (mistä henkilö ehkä tahtoisi vaieta). Ei voi poimia vain rusnoita kakusta, joko säästää tai syö kakun mutta ei voi tehdä kumpaakin.

Minusta Tuiskulla on ihan ok asenne, ei ole itsestään pahemmin asioita pajjastellut =pitäköön asiansa ominaan. Toinen ääripää on sitten joku Aitolehti ym. joiden elämästä on vaikea löytää asiaa mitä ei Seiskassa olisi raportoitu.

Vierailija
38/38 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt törkiää kysyä mitään ikävää. Ois keskitytty vaan jutustelemaan Antin häikäisevästä urasta ja IHQUSTA musasta ja mainostettu levyä, sepä olisikin ollut "mielenkiintoista" luettavaa.

Oikeesti: kerrankin oli kohteensa näköinen juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi