Huonolaatuisin tuote jonka olet koskaan ostanut ?
Itse ostin IISI juuresharjan ja siitä irtosivat kaikki ne pienet muoviharjakset muutaman harjausliikkeen jälkeen, pelkkä muovirunko jäi jäljelle. Pahoittelivat asiaa ja laittoivat tiskirätin korvaukseksi postissa.
Vatkaan veivaan
Kommentit (3026)
Vierailija kirjoitti:
Lidlin paperisilppuri tukkeutui puolen tunnin kuluttua käyttökelvottomaksi. Mitä toisaalta voi odottaa silppurilta, joka maksoi 19,90.
Minä taas olen silppuroinut samalla jo vuosia, ei nyt mikään tehotykki, mutta ajaa asiansa
Ostin prisman alelaarista suorakulman.
Tulin kotiin ja kokeilin. Se ei näyttänyt suoraa kulmaa.
Vein vimpaimen takaisin prismaan ja ojensin infopisteen tytölle. Tämä kysyi mitä odotin tämän hintaiselta tuotteelta.
Kerroin, että tavaran ainoa tehtävä on näyttää suoraa kulmaa, eikä se tee sitä. Tyttö pyöritteli silmiään ja hyvitti ostokseni. Molemmilla oli paha mieli.
Aromit jääminttu makutiiviste.
Aiemman 10ml 6.50e sijaan oli 3ml ja hintaa 4.65e.
Se ei riittänyt edes askiin tupakkaa vaikka edeltäjänsä riitti minulla 2 viikkkoa.
Ostin vielä toisenkin, sama juttu. Siinä ei varmasti ole edes sitä luvattua 3ml.
Tilasin nettikaupasta 10ml x 10kpl, maksoi 45e.
Säästin 111e ja pääsin ketutuksesta.
Helpompaa on nimetä laadukkain tuote: Mercedes-Benz 220 CDI A 4-veto
T-paita, joka alkoi jo parin kuukauden pitämisen jälkeen haista hielle.
ikea kiina H&M SEGUNDA sitä saa mistä ostaa
Vierailija kirjoitti:
Äkkiseltään tulee mieleen terotin, en edes saanut ensimmäistäkään kynää teroitettua, kun se hajosi.
Mietin jo silloin, miksi edes valmistaa tuollaista roskaa.
Tavaraa valmistetaan kahdesta syystä: 1.Käyttöön
2.Myytäväksi
Tesla 3. Vetokuja tullut tutuksi. Nykyään ei saa edes autoa kuukaudessa takaisin takuukorjauksista. Ensimmäinen ja viimeinen Tesla koskaan tähän talouteen.
kondomi josta jäi vain rengas kullin varteen
Vierailija kirjoitti:
Ostin prisman alelaarista suorakulman.
Tulin kotiin ja kokeilin. Se ei näyttänyt suoraa kulmaa.
Vein vimpaimen takaisin prismaan ja ojensin infopisteen tytölle. Tämä kysyi mitä odotin tämän hintaiselta tuotteelta.
Kerroin, että tavaran ainoa tehtävä on näyttää suoraa kulmaa, eikä se tee sitä. Tyttö pyöritteli silmiään ja hyvitti ostokseni. Molemmilla oli paha mieli.
Nyt täytyy kyl olla samoilla linjoilla myyjän kanssa. Tarinan opetus kaikille ei-nii-välkyille jotka eivät tätä ole vielä tajunneet: jos haluat laatua, toimivuutta ja kestävyyttä, älä asioi Prismassa tai muussa halpismyymälässä tai tilaa Kinnasta.
Tokmannista ostamani "vaatepussit"!
Eivät olleet pusseja nähneetkään. Suuria kirkkaita, läpinäkyviä polyeteenisiä,kai, suorakaiteita, siis läpinäkyviä "lakanoita", ei saumoja, ei taitoksia, ei vetoketjua, ei neppareita, pelkät muovin kappaleet. Voisihan niihin kai vaatteita rullata ja sitoa kiinni irtohihnalla, muttei se mikään vaatepussi olisi, sellainen jonka takki sisällään pannaan henkarista roikkumaan. Kallis ostos ei ollut, mutta rahat menivät hukkaan. Oon käyttänyt suihkuverhoina niitä mutta ovat liian keveitä siihen tarkoitukseen. Kiinassa tehtyjä.
Valion jugurtteja en ole ostanut enää sen jälkeen, kun Arla tuli markkinoille. Ja sen jälkeen on tullut paljon muitakin vastaavia. Valion jugurtit, mitkä ennen oli aivan ihania, oli muuttuneet litkuksi jo ennen näiden tuloa. Minusta juotavat jugurtit pitää olla erikseen. [/quote]
Tota noin. Kaikki jugurtit ovat juotavia.[/quote]
Miten juot turkkilaista jugurttia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seppälän housut, nukkaantuivat pilalle kahden käyttökerran jälkeen. Vein takaisin ja sain rahat takaisin.
Seppälän housut myöskin, reisitaskuhousut, niistä purkautui kaikki saumat parin käyttökerran jälkeen, enkä jaksanut lähteä palauttamaan. Saumurilla ompelin itse kaikki ompeleet uusiksi ja olivat lempihousut monta vuotta, mutta ihmetellä täytyy täysin paskaa laatua..
Tää nyt menee ohi aiheen, kun en sitten ostanut ja olin silloin nuori, eli tästä täytyy olla reilusti yli 30 vuotta. (80-lukua) Mutta olin Seppälässä ja meinasin ostaa jotain ja katsoin sitten ompeleita ja laatua ja vaatteesta repsotti ihmeellisesti saumalankoja, niin vetämällä kevyesti lähti koko lanka purkautumaan. Toisessa sama homma. Menin myyjälle sanomaan, niin hän sanoi siihen, että voi, heillä käy tällaisia pintamuodin ostajia, että eivät he varmaan edes pese vaatteita, vaan ostavat uutta tilalle, että ei niiden ole tarkoituskaan kestää.
Siis saumoja ei oltu päätelty mitenkään, harsittu vain kasaan. Kun Seppälä meni konkurssiin, en ihmetellyt lainkaan. Sääli sinänsä, hyvä konsepti ja ihan nättejä vaatemalleja oli. Mutta kyllähän laatuakin pitää valvoa, eikä ajatella, ettei asiakkaita haittaa.
Mulla on edelleen käytössä Seppälän puuvillaisia vaatteita ja vakosamettinen lämmin parka, joka ei ole mennyt miksikään. Oman kokemuksen mukaan laatunsa siis oli ihan passelia. Vaikea vaan kilpailla ruotsalaisten ketjujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ostin lapsille kasvovärisetin. Värit ei lähtenyt kasvoista oikein millään, hangattiin naamaa tunti ennen kuin väri irtosi
Toisaalta ei ollut hupaa.
Vierailija kirjoitti:
Haisaappaat. Mulla oli ne keltaiset ja huomasin heti, että se pinta imee kaiken lian ja pinttyy pysyvästi, alkoi myös vuotamaan pohjasta melko pian.
Kauas ollaan tultu niistä vanhan ajan nokian saappaista. En osta enää ikinä.
Keskittyminen ydinosaamiseen edisti lamaa ja myös osaltaan maamme loppua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lumenen silmänympärysvoide on jäänyt mieleen yhtenä pahimmista pettymyksistä. Oli niin kuin olisi taputellut iholle vettä. Voide haihtui heti, eikä jättänyt minkäänlaista kosteuttavaa tai hoitavaa tunnetta puhumattakaan siitä että voiteen käytöllä olisi ollut joitain näkyviä vaikutuksia.
Voiteista puheenollen, ostin apteekista Bellavitan yövoiteen. Olen kyseistä voidetta käyttänyt kymmeniä vuosia ja ollut tosi tyytyväinen. Huomasin, että pakkaus/tuubi oli muuttunut. Käytettyäni voidetta muutaman kerran sain voimakkaan reaktion ja kasvojeni ja kaulan iho kuoriutui irti. No, enpä tiennyt , että pakkauksen lisäksi oli sisältö muuttunut. Apteekissa oltiin sitä mieltä, että vika on minun, kun en ollut lukenut tuoteselostetta. Puolustukseksi täytyy sanoa, että en lue tuoteselostusta maitopurkikaan kyljestä, vaikka havaitsen pakkauksen muuttuneen. Monen kymmenen vuoden käytön jälkeen en voi enää käyttää Bellavitavoidetta.
No mitä hemmettiä, Bellavita voiteestahan tehtiin tehokkaampaa! Retinolin käyttö aloitetaan varovasti. Vika ei ole siis tuotteessa vaan käyttäjässä. Itse käytän vielä vahvempaa tretinoiinia, jossa meni kauan ihon totuttamisessa jokailtaiseen käyttöön.
"Orion Pharman suosituissa Bellavita- ja Bella-voiteissa on nyt uudet tehokkaammat raaka-aineet – retinoli ja bakuchioli. Aiempi A-vitamiinin muoto korvattiin tehokkaammalla retinolilla ja mukaan lisättiin kasviperäinen ja antioksidanttinen bakuchioli. Huomioithan, että tehonsa vuoksi retinoli voi aiheuttaa aluksi ihoreaktioita kuten ihon punoitusta ja kuivuutta. Lue lisää kuinka retinolivoiteen käyttö tulee aloittaa."
Vierailija kirjoitti:
Munakello eräästä sisustus liikkeestä. Se ei pirahtanut milloinkaan.🙆
Taisi munat ehtiä kovaksi.
Varmastikin Ikean lastensänky! Natisee niin penteleesti, että herään aina, kun lapsi siitä liikahtaa, vaikka nukun eri huoneessa.