Huonolaatuisin tuote jonka olet koskaan ostanut ?
Itse ostin IISI juuresharjan ja siitä irtosivat kaikki ne pienet muoviharjakset muutaman harjausliikkeen jälkeen, pelkkä muovirunko jäi jäljelle. Pahoittelivat asiaa ja laittoivat tiskirätin korvaukseksi postissa.
Vatkaan veivaan
Kommentit (3026)
Filan leggingsit, maksoi aika paljon leggingseiksi (40e), mutta laatu aivan surkea. Menetti heti muotonsa (pesty ohjeen mukaan, ei rumpukuivausta yms), polvet pussittaa kuin olisi monta vuotta vanhat. Langanpätkiä sojottaa sieltä täältä, pienen pieniä reikiä tuli heti ekan pesun jälkeen jne. Muutaman euron halpisleggingsit eri merkeiltä kestänyt vuosia huomattavasti kovempaa käyttöä. Myös Filan collegehousut samaa laatua, alkoi purkautua haaroista muutaman käyttökerran jälkeen. Enempää ei Filaa ole tullut eikä tule.
Lastenvaatteista Gugguu ei todellakaan vastaa laadultaan hintaa, mm. värit lähtee heti
Saaren taika ripsiväri. Rapisi poskille. Huono laatuinen
Oon 2 kertaa ostanu 15€ maksavan pöytämikin tietokoneelle. Made in china. Molemmat hajos kuukauden päästä aivan puskista vaikka nätisti ollu pöydällä vaa. Seuraavaksi kyllä ostan kalliimman mikin..
imuri. ekalla käyttökerralla jäi johto käteen. no, sain vaihdossa samallaisen tilalle. johto ei tällä kertaa lähtenyt mutta tuli kosketushäiriö. oisin saanut uuden tilalle mutta tuohan on valmistusvika. ostin kirppikselta sairaalaimurin, 20 e, 10 v. kätevä, sillä saa tapetitkin irti tosta vaan.
Ei tämä nyt huonoin ostamani tuote ole, mutta todella huonoja kuitenkin ovat House-merkin tuotteet ylipäätään ja erityisesti merkin ruokailuvälineet. Juuri heitin roskiin kuusi tuollaista haarukkaa. Valitettavasti olen ehtinyt ostaa myös tuon merkin ruokaveitsiäkin. Onneksi haarukan maksoivat vain jotain noin 8 euroa, mutta silti harmittaa. Jatkossa ostan vain Hackmanin ruokailuvälineitä.
Oma hukkaostokseni oli K-supermarketin tarjouksesta ostamani Pirkka kookosmaito. Ne. kaikki olivat pilaantuneet tai sitten niiden ominaismaku oli oksennus mikä ei oikein aamu-chiapuurossa ei ole ollut normaalia. Mutta koska en ollut käyttänyt plussakorttia niitä ostaessani niin kauppa ei korvannut tuotteita. Noh, opin ainakin välttämään tuosta lähtein kaikkea Pirkka merkkisiä
Gina tricot akryylineule. Nyppyyntyi pilalle jo ekassa käytössä, eka pesu veti vielä muodottomaksi. Oma vika toki kun ostin jotain noin huonolaatuista, mutta olin teini enkä tajunnut vielä materiaalien päälle.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Kakkahattutäti kirjoitti:
Matkalla käytettävä Aeropress -kahvinkeitin. Pitäisi tulla painamalla yksi kuppi kahvia kerrallaan. Aivan paska, suodatinpaperi tukkeutui eikä mikään painaminen auttanut, lopulta paperi antoi periksi, tuloksena pieni liru kahvia jossa porot seassa.
Kokeilin monta kertaa, ja lopulta annoin periksi ja heitin roskiin. 40€ hukkaan.Oisit vienyt takaisin kauppaan. Nykyään kon ostan tavaroita, laitan kuitin kaupassa kiinni teipillä pakkauksen päälle ja heitän pakkauksen vasta kun olen kokeillut tuotteen.
Hankintaa voisi hyödyntää haluttaessa kahvista vieroittamista.
Finlaysonin käsipyyhkeet nukkautuivat tosi pahasti ensimmäisessä pesussa, jotkin muut Finlaysonin pyyhkeet ovat säilyneet tosi hyvinä vuosikausia.
Vierailija kirjoitti:
Kotimaiset pikkuhousut, jotka repesivät, kun olin pukemassa niitä päälle ensimmäistä kertaa. Eikä ollut liian pieni koko :D
Ja kaikki kyllä arvaamme merkin... eivät kestä pyhätöntä viikkoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuokkosten siteet. Menevät muhjuksi alle kahdessa päivässä. Libresse ja Always säilyvät 3-4 päivää hyvinä käytössä. Vissiin joku markkinointikikka, ettei Vuokkosten side kestä tuon pidempään, niin kuukautisia odottaessa joutuu käyttämään useamman siteen. Ei jatkoon!
Pesetkö siteet liian kuumassa vedessä?
Käytön jälkeen siteille vain hellävarainen pesu max 30 astetta, ei muhjuunnu.
Ai niillä on kestositeitäkin, en olekaan tiennyt! Tarkoitin kommentillani kertakäyttöisiä, ne ovat ihan haperoisia.
Ei niitä ole tarkoitettu montaa päivää pitämään. Side tulisi vaihtaa muutaman tunnin välein. Mahtaa sulla alapää tuoksahtaa kaameelle.
Ei haise. Sidettä voi pitää niin pitkään, kunnes se on imenyt itsensä täyteen. Yritetäänkö pysyä ketjun aiheessa, tämä sinun jankaus menee sekä yli että ohi.
Max aika kertakäyttösiteiden käyttöön on 8 tuntia. Luulin että kaikki ton tietävät. Se ei ole vain sen hajun takia, vaan myös sen alapään puhtauden, hygienian ja ettei tule mitää tulehduksia tai hiiva tauteja. Itse kerran pahimilla menkoilla yöllä jouduin käyttää pitempää, ja sen jälkeen kärsin kivasta hiiva tulehduksesta, joka levisi reisiin, jotka sitten raavin ihon verille, sillä se kutina tuntuu siltä kuin olisi syyhy 😣. Se lukee yleensä myös pakkauksissa ja tuotteen valmistajatkin myös sanovat siitä että 8 tuntia maksimissaan jne...
Vierailija kirjoitti:
Kaikki missä on lukenut Samsung ovat olleet käyttökokemukseltaan surkeita ja menneet rikki.
Minulla "Simson" tuotteet ovat toimineet, mutta ergonomiaa on uhrattu muotoilulle.
Ehkä Saaren taika siivoussaippua. Markkinointi lupaa kuun taivaalta ja niinpä odotukseni olivat liian korkealla.
Ihan tavallinen siivoussaippua joka ei tee ihmeitä, ei edes poistanut luvattuja kalkkijäämiä. Jos Saaren taika olisi markkinoinut tavallisena saippuana olisin ollut tyytyväinen.
Hintakin oli sen verran korkea, että luulin Saaren taika siivoussaippuan olevan huippulaatuista
Eniten harmittaa superhypetetty, kallis kosmetiikka johon olen haksahtanut.
- RMS:n Un-Cover jotain - ei peitä mitään, ei pysy kasvoilla edes tunnin aikaa, hinta oli 45 €
- NUIn meikkivoide,
- PIXIn kaikki tuotteet ihan roskaa, myyn parhaillaan pois kirpparilla
- IT-Cosmeticin CC-voiteet - todella paksun ja näkyvän näköisiä iholla ja sävyt punertavia
Paljon muitakin, mutta ylläolevat tulivat ensin mieleen. Lumenea en osta enää ollenkaan laaduttomuuden vuoksi.
Sateenvarjo Tokmannilta. Kertakäyttöiseksi todettu, eikä ollut edes kova tuuli sateen aikana.
Maksan veroja joten on oikeutettua sanoa "nykyinen hallitus"
Vierailija kirjoitti:
Raamattu.
Miten joku edes ostaa tuommoisen.
Kodin ykkösestä ostamani Severin-merkkinen imuri vuonna 2003. Imuri rikkoontui ensimmäisellä imurointikerralla.
Toimiko päin vastoin: Viipaloi kerman ja vatkasi kasviksia.
Taantuvaa laatua Lidlistä.