Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonolaatuisin tuote jonka olet koskaan ostanut ?

29.06.2020 |

Itse ostin IISI juuresharjan ja siitä irtosivat kaikki ne pienet muoviharjakset muutaman harjausliikkeen jälkeen, pelkkä muovirunko jäi jäljelle. Pahoittelivat asiaa ja laittoivat tiskirätin korvaukseksi postissa.

Vatkaan veivaan

Kommentit (3026)

Vierailija
1021/3026 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin just Food Herkku Marketin (nimikin on naurettava) lasagnen, joka maksaa yli kuusi euroa. Yritin syödä, mutta ei pysty. Rasvaisempaa lölleröä en ole aiemmin nähnyt, paitsi Hervannan Heval-pizzerian Margerita-pizzan, jossa oli vastaavanlainen kilo juustoa päällä.

Siis tuossa lasagnessa ei ole muuta kuin juustoa! Lasagnessahan kuuluisi olla bechamel-kastiketta ja jauheliha-tomaattikastiketta. Tässä on vain paiskattu rasvainen juustoköntsä lasagnelevyjen päälle.

Ihan kuin suomalaiset ei olis jo tarpeeksi tukevia, niin tällaisia erikoisherkku-eineksiä sitä pitää vielä erikseen valmistaa. Hyh.

Ja hei, mä sentään pidän juustosta. Mutta jos haluan pelkkää juustoa, osaan ostaa sen erikseen.

Vierailija
1022/3026 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ehkä erikoisempi tuote, mutta Unique lateksittomat kondomit ovat uskomattoman kämäsiä. Koska olen lateksiallergikko, olen vuosien varrella kokeillut lähes kaikki markkinoilla olevat lateksittomat kondomit. Mikään ei yllä lähellekkään Uniquen räpellyksiä. Ihan kuin muovipussilla panisi, rahisee ja rätisee samalla tavoin. Juuressa ei ole mitään kiristystä vaan avoimet reunat tai helmat, saman asian ajaisiapalanen elmukelmua. Huomattavasti halvemmalla pääsisi, kondomin hintana kuitenkin 2ekpl. Ei jatkoon nämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/3026 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makitan lasermitta. Mitta heittää monta milliä, patterit kestää hetken. Iso pettymys!

Vierailija
1024/3026 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa, että useampi valittaa Ikean laadusta. Meillä sieltä täyspuinen ruokapöytä, 365 paistinpannuja yms keittiösälää, bestå kaappeja ja sohvatkin jo yli 5 vuotta. Kaikki kovassa kulutuksessa lapsiperheessä ja hyvin kestäneet. Toki varmasti sielläkin paljon roskaa.

Minulla myös Ikeasta hankittuja vuosikausia kestäneitä tuotteita. Kun ostopäätöksen tekee, kannattaa tutkia hyvin laatu. Osa ihmisistä ei nykyään osaa vertailla tuotteita ja ostaa kallillakin kuraa. Elektroniikkaa on ehkä vaikein vertailla, mutta joistakin kyllä jo näkee päällepäin heikolaatuisuuden. Ikeasta löytyy kyllä kestävää, pitää vain ymmärtää mitä vaatimuksia tuotteen pitää täyttää.

Vierailija
1025/3026 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K-raudan pistosaha.

Koivuinen sängynjalka vain savusi lyhennysyrityksessä. Käsisahalla minuutin homma.

Sulla on ollut väärä terä kiinni, luultavasti metallille tarkoitettu terä. Toimisi paremmin puuterällä...

Vierailija
1026/3026 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin just Food Herkku Marketin (nimikin on naurettava) lasagnen, joka maksaa yli kuusi euroa. Yritin syödä, mutta ei pysty. Rasvaisempaa lölleröä en ole aiemmin nähnyt, paitsi Hervannan Heval-pizzerian Margerita-pizzan, jossa oli vastaavanlainen kilo juustoa päällä.

Siis tuossa lasagnessa ei ole muuta kuin juustoa! Lasagnessahan kuuluisi olla bechamel-kastiketta ja jauheliha-tomaattikastiketta. Tässä on vain paiskattu rasvainen juustoköntsä lasagnelevyjen päälle.

Ihan kuin suomalaiset ei olis jo tarpeeksi tukevia, niin tällaisia erikoisherkku-eineksiä sitä pitää vielä erikseen valmistaa. Hyh.

Ja hei, mä sentään pidän juustosta. Mutta jos haluan pelkkää juustoa, osaan ostaa sen erikseen.

Kuulostaa siltä ettet ostanut suinkaan lasagnea vaan parmigiana di melanzanen. Se onkin lähinnä juustoa. Herkun lasagnessa on kyllä bechamelia

Vierailija
1027/3026 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki sukkisten kanssa kamppailevat: kokeilkaapa Aarrelabelin sukkiksia. Ei niitäkään voi holtittomasti repiä, mutta ne ovat aivan sairaan hyvät ja kestävät. Eivät rullaudu, eivät rikkoonnu (itsellä olleet n. vuoden käytössä), tuntuvat ihanilta päällä. Tämä nyt ihan ohis! Mutta itsekin vastaisin tämän ketjun kysymykseen että ihan kaikki sukkahousut, kalliit ja halvat, paitsi Aarrelabelit :D

Kiitos vinkistä, mutta mistä niitä saa? On mulle ihan outo merkki.

Vierailija
1028/3026 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena ja tyhmänä häikäistyin jostain Finezza/Fiorella/mikä-sen-nimi-olikaan tyylisestä vaatekaupasta, jossa myydään kehitysmaissa tehtyjä kimaltavia polyesteririepuja törkeään hintaan. Myyjäkin oli ylenkatsova, koko ajan naamallaan ilme "sulla ei ole täältä varaa ostaa mitään." No, ostin yli 200 euroa maksavan mekon vaikka se ylitti budjetin ja oli vähän liian näyttävä, koska jotenkin ajattelin että pikkumusta on klassikko ja olen nyt aikuinen jonka täytyy maksaa mekosta paljon. Käytin sitä YHDEN kerran, jonka jälkeen mekko KATKESI KAHTIA KESKELTÄ, siis kankaat irtosivat toisistaan ja näytti ettei välissä mitään saumaa olisi ollutkaan. Olin ihan hölmistynyt, liimallako se oli kiinni. Kangas oli luipero ja täynnä pikkuruisia reikiä. Olin nuori ja huonoitsetuntoinen joten en kehdannut reklamoida enkä uskaltanut kohdata sitä kammottavaa myyjää enää uudestaan.

Nyt jälkeenpäin ajatellen olen varmaan säästänyt tuhansia euroja siinä, että tuon kokemuksen jälkeen olen jättänyt vähänkin epäilyttävät vaatteet kauppoihin! :D

Vierailija
1029/3026 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SRV:n rakentama asunto. Älkää IKINÄ ostako asuntoa SRV:n rakentamasta talosta. Yleisesti ottaen suomalainen asuntorakentaminen on täyttä roskaa. Uudisrakennukset ovat täynnä pommi-kämppiä.

Vierailija
1030/3026 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luhdan vaatteet. Vetoketjut hajoaa, saumat purkautuu, jne. muutamassa kuukaudessa. Pahimmillaan parin käyttökerran jälkeen.. roskalaatua.

Vierailija
1031/3026 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pandan juhlapöydän konvehdit ja muut suklaat. Hirveää saippuan makuista palmuyöjyryönää. Myös Fazerin useimmissa suklaissa sama saippuaisuus. Onneksi sveitsiläiset, saksalaiset ja ranskalaiset hallitsevat suklaahommat.

Vierailija
1032/3026 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Electrolux UltraSilencer -imurin varressa on tarkoituksella heikennetty muoviosa, joka meni rikki ehkä toisella käyttökerralla. Rakennetta tutkiessani en muuta syytä keksinyt muovissa oleville omituisille koloille kuin, että saadaan käyttöikää lyhennettyä.

Olisihan tuossa ollut takuu, mutta en jaksanut ja hoidin homman pikaliimalla. Sen jälkeen osa kesti kaksi vuotta kunnes piti liimata uudelleen.

Vierailija
1033/3026 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OBH Nordican laitteet ovat kaikki pilipalivehkeitä. Sähkövatkain hajosi alta aikayksikön ja vasta kolmas takuuna haettu tehosekoitin ei ollut savuavaa mallia. Muut vaan alkoivat savuta heti ekalla käyttökerralla.

Vierailija
1034/3026 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peak Performancen tuotteet ovat olleet suuri pettymys. Paksut lämpösukat kuluivat kantapäistä puhki n. kolmessa kuukaudessa normaalissa, ei-päivittäisessä käytössä. En oppinut kerrasta, vaan näin kävi kahdesti. Kuoritakista hajosi vetoketju niin ikään muutamassa kuukaudessa. Neulepaita nukkaantui 1. pesussa pahasti, puuvillapaidan saumat ovat  heikosti ommellut (yksi sauma auki, irtonaisia langanpäitä siellä täällä).

Harmi, olen periaatteessa pitänyt PP:n tuotteista, mutta luotto mennyt parin viime vuoden aikana täysin. EI ENÄÄ KOSKAAN PEAK PERFORMANCEA. En suosittele kenellekään nykyistä kuralaatua.

Vierailija
1035/3026 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rainbow'n hammasharja. Siinä hämäsi upea varsi, mutta käytössä jäi harjaksia hampaiden väliin jo ekalla kerralla. Varmasti made in China kuten muukin roina.

Vierailija
1036/3026 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin ja Pandan suklaat. Varsinkin Pandan. Saa jäädä minun osaltani hyllyyn tästä lähtien. 

Sini-tuotteet. Olivat pettymyksiä kerta toisensa jälkeen. 

Havin kynttilät. Erittäin epätasainen laatu.

7-veljestä lanka. Nukkaantuu ja kuluu nopeasti.

Vierailija
1037/3026 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kankainen "vaatekaappi". Jota ei saanut pystytettyä, koska tukiputket irtosivat toisistaan koko ajan. Ja lopulta sitä kangastakaan ei saanut pujotettua niiden päälle.

Minäpä sain pystytettyä vastaavanlaisia (varastoon), mutta tukiputket hapertuivat ja kaapit romahtivat.   

Vierailija
1038/3026 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15 den sukkahousut. Rikkoutuivat, kun vedin jalkaan. Mitäs läksin, niiin.

Sukkahousujen kokomerkinnät yleensäkään eivät päde pitkään ihmiseen, vaikka niissä olisi pituuskin ikään kuin mukamas huomioituna. Pitkien koot on ehkä heitetty arvauksina jotka ovat menneet metsään. Ehkä kokomerkinnät pätevät paremmin lyhyemmillä.

Näiden ongelmien vuoksi lakkasin jo 20 v. sitten kokonaan käyttämästä sukkahousuja (ja näin ollen käyttämästä hameita/mekkoja, vaikka muuten suosisin niitä).

Vierailija
1039/3026 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halpa, auton tupansytyttimenpistokkeesta toimiva ilmakompressori, letkun suutin rikki heti ekalla käyttökerralla.

Minulla on ollut vastaava yli. 20  v., toimii ja olen myös raktorin renkaan täyttänyt sellaisella.  Tuotteen olemus on heppoinen.  -Kun auto seisoo talven, on ollut helppo täyttää talven aikaan tyhjentyneet renkaat siten, että pääsee huoltamolle pumppaamaan loput tavallisella huoltamokompuralla.

Vierailija
1040/3026 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kankainen "vaatekaappi". Jota ei saanut pystytettyä, koska tukiputket irtosivat toisistaan koko ajan. Ja lopulta sitä kangastakaan ei saanut pujotettua niiden päälle.

Minäpä sain pystytettyä vastaavanlaisia (varastoon), mutta tukiputket hapertuivat ja kaapit romahtivat.   

Kumpikohan oli parempi lopputulos?  Minäpä julistaisin tasapeliksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä