Huonolaatuisin tuote jonka olet koskaan ostanut ?
Itse ostin IISI juuresharjan ja siitä irtosivat kaikki ne pienet muoviharjakset muutaman harjausliikkeen jälkeen, pelkkä muovirunko jäi jäljelle. Pahoittelivat asiaa ja laittoivat tiskirätin korvaukseksi postissa.
Vatkaan veivaan
Kommentit (3026)
Vierailija kirjoitti:
Itse ostin X-tran pastakastiketta ja totesin ettei sitä kannata ostaa toista kertaa.
Sukulaiseni totesi ettei FIATin autoja kannata hankkia, koska laatu ei vastaa odotuksia.
Riippuu myös odotuksista. Jos luulee vikaherkäksi, niin pettyy.
Vierailija kirjoitti:
Itse ostin X-tran pastakastiketta ja totesin ettei sitä kannata ostaa toista kertaa.
Sukulaiseni totesi ettei FIATin autoja kannata hankkia, koska laatu ei vastaa odotuksia.
Itse asiassa juuri FIAT:n kohdalla laatu vastaa odotuksia.
Vierailija kirjoitti:
XXL:stä White "vedenpitävät" pyöräilyhanskat. Mainoslupaus toteutuu, koska pitävät kaiken veden ... hanskojen sisäpuolella. Kuivaaminen sitten kestääkin päiväkausia.
Niistä saisi kenttäpullon korvikkeen.
Tilasin Kiinasta nukkaleikkurin. Kesti 3kk ja kun saapui niin periaatteessa toimi eli leikkuri pyöri, mutta ei jaksanut kuitenkaan leikata kun nukkaa tuli kohdille.
Ostin joskus auton, jonka merkkistä ei valmisteta enää. Oli oikea sähkövikasimulaattori. Kiertoon meni.
Huonoin ostokseni: 1970-luvun lopulla Landolan akustinen 12-kielinen kitara. Se kun muistutti yhtä Martinin mallia. Olisi loistavasti sopinut Tapio Rautavaaralle, jousipyssy ja kitara samassa! Meni kiertoon sekin.
Toiseksi huonoin ostokseni: taannoinen S-marketin kanaa pestokastikkeella. Syötyäni oksensin sen varttitunnin päästä.
Avovaimo. Osasi ruuanlaiton, mutta muuttui tylyksi marmattajaksi ja pihtariksi. Kiertoon.
Ostin 80-luvun alussa Anttilasta ristipääruuvimeisselin.
Se kesti yhden ruuvin kiertämisen ajan. :)
Silloin ärsytti, nykyään enää huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mercedes Bench auto
Möivät sulle sitten jonkun piraattikopion?
Ostin pari hyvältä näyttänyttä palohakaa, niissä luki ei kiipeily käyttöön...
Ei ollutkaan aikomus kiipeillä vaan kiinnittää riippukeinu kahden tammen välille. Heti ekassa loikoilussa molemmat kappaleet oikoisina :(
Halpa, auton tupansytyttimenpistokkeesta toimiva ilmakompressori, letkun suutin rikki heti ekalla käyttökerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-kaupan uudet "90 % kierrätysmateriaalia" muovipussit. Eivät kestä edes ostokerralta kotiin, kun pohja aukeaa maitotölkin painosta tai kassi tulee jostain pussiporkkanoista täyteen reikiä. Ei mitään jatkokäyttöä ostosreissuilla eikä mitään käyttöä roskapussina, ellei jokaista reikää teippaa ensin umpeen.
En tiedä mitä käyttäisi roskapussina. Pussirullien pussit on yleensä läpinäkyviä ja myös repeilevän ohuita. Viimeksi ostin kaksi rullaa mustia pusseja, ohuuden lisäksi ne haisee niin pahalle ettei niitä voi käyttää.
Ehkä alan viedä roskat yöllä, kippaan vaan sangosta jäteastiaan ilman pussia.
Nykyisin on tarjolla paljon Kiinassa tehtyjä roskapusseja. K-kaupoista saa kotimaisia.
Vierailija kirjoitti:
Lumenen joku vaalein puuteri. Oli kirkkaan oranssi, jes. Piti vielä olla "todella vaalealle skandinaaviselle iholle". Nyt pelottaa hieman koska ostin IISI harjan lattialle. Jääköhän vaan puu käteen.
Itsellä järjestään kaikki Lumenen tuotteet ovat olleet huonolaatuisia, etenkin meikit. Yleisestihän niitä pidetään muka korkealaatuisina, mutta ilmeisesti vain siksi, kun ovat "suomalaisia". Ja tuo suomalaisuuskin nykyään on hyvin suhteellinen käsite: luultavasti nuo Lumenen tökötitkin valmistetaan nykyään jossain Kiinassa/Thaimaassa tms. ja laatu sitten sen mukainen. Sama juttu nykyään esim. Arabian tuotteiden kanssa, kun ne valmistetaan Thaimaassa; mainostetaan kotimaisina, vaikka kotimaista on pelkkä muotoilu ja näinköhän enää sekään. Hinta niissä kyllä on pysynyt yhtä korkealla kuin ennenkin, kun niitä vielä valmistettiin ihan Suomessa...
xtran sukkahousut, ne hajosi jo ensimmäistä kertaa pukiessa
Minä ihmettelen näitä ensimmäisessä pesussa reikiintyneitä vaatteita. Itsekin olen ostanut vaatteita sekä edullisia ja kallita, mutta koskaan yksikään vaate ei ole reikiintynyt pesussa. Happy socks sukat on aivan kamalia nukkaantumaan, hinta on kuitenkin hieman kalliimpi kuin perussukilla.
Ei ole tarkoitettu heinäladon imurointiin :)
ihan sama mitä nykyään ostaa levii ennenku takuu aika menee umpeen
Vierailija kirjoitti:
Marimekon vaatteissa ei hinta ja laatu kohtaa. Sikakalliit pellavahousut ratkesivat haaroista, pesuohjeiden mukaan pestyistä silkkipuseroista suttaantuivat värit, repusta hajosi vetoketju. Käyttövaatteita ja -tavaroitahan ne on, mutta jotain käyttöä pitäisi silti kestää. Olen niin kyllästynyt marimekkoihin että nyt kierrän ne kaukaa.
Mulla on aivan eri kokemus kyllä, varmaan ne samat kalliit pellavahousut pysyneet hyvinä useamman pesun, college-paita pitänyt muotonsa, reppu säilynyt hyvänä jo 8 vuotta, mitä nyt nahkaosat kauniisti tummuneet jne. Voi olla ihan vaan huonoa tuuria.
Kaikki suihkepullot kestävät vain lyhyen aikaa. Niiden valmistajat ovat varmaan rikkaita.
Ostin halvat sukset v. 2012 ja laitoin kesäksi lämpimään varastoon. Seuraavana talvena murenivat. Kantit lähtivät irti, liimaus petti. Kalliiksi tuli yhden talven hiihdot.
Vierailija kirjoitti:
Marimekon vaatteissa ei hinta ja laatu kohtaa. Sikakalliit pellavahousut ratkesivat haaroista, pesuohjeiden mukaan pestyistä silkkipuseroista suttaantuivat värit, repusta hajosi vetoketju. Käyttövaatteita ja -tavaroitahan ne on, mutta jotain käyttöä pitäisi silti kestää. Olen niin kyllästynyt marimekkoihin että nyt kierrän ne kaukaa.
Marimekon reppu on ainoa, joka on kestänyt minulla käytössä. Käytän sitä mm. läppärin ja työpapereiden kuljettamiseen säässä kuin säässä. Reppu maksoi noin satasen ja on kestänyt nyt jo 6-7 vuotta! Mikään muu reppu ei ole ikinä kestänyt kuin vuoden, pari. Myös vetoketju toimii kuin unelma.
Etkö reppana osaa kääntää hanskoja nurinpäin?