Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huonolaatuisin tuote jonka olet koskaan ostanut ?

29.06.2020 |

Itse ostin IISI juuresharjan ja siitä irtosivat kaikki ne pienet muoviharjakset muutaman harjausliikkeen jälkeen, pelkkä muovirunko jäi jäljelle. Pahoittelivat asiaa ja laittoivat tiskirätin korvaukseksi postissa.

Vatkaan veivaan

Kommentit (3026)

Vierailija
821/3026 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikkoset bambusukkia ostin reilusti koko perheelle, sillä pidin valtavasti Sidosteen vastaavista. Samalla tuin tuttavan lapsen harrastusta, kun noita sukkia möi.

Kaikki parit menivät rikki ensimmäisellä käyttökerralla. Varpaat sujahti sukasta läpi tai kantapäät kului päivässä puhki.

Vierailija
822/3026 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eccon kengät. Laitoin keväällä nahkatennarit jalkaan. Päivän kuluessa kengistä mureni pohjat. Murusia oli jalanjäljissäni lattialla, nolotti, ulkona oli hankala kävellä. Toisista Eccon kengistä irtosi pohjan liimaus, kolmansista murtui pohja. Käytin ennen paljon tuota merkkiä, enää en osta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/3026 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin vielä nuori ja kokematon, ja vastikään muuttanut omaan asuntoon, ostin kerran paketillisen halpaa tavaraa sen ajan Wishistä, eli jostain halpis-postimyyntikaupasta, jonka paperinen kuvasto tuli postin mukana. Ihanan halpaa kodintavaraa tarjolla. Ostin mm. kenkätelineen. Se koostui rimpulaisista, harmahtavan ihonvärisistä muovitikuista, jotka piti liittää toisiinsa, toisissa oli tapit, toisissa reiät. Tapit vain katkeilivat sitä mukaa, kun niitä yritti työntää paikoilleen, ja jos sen olisikin saanut kasaan, se olisi ollut ihan liian heppoinen kenkätelineeksi. Ostin myös nukkakamman, josta oli kuvastossa havainnollistava kuvakin, kuinka upean siistiä jälkeä se oli vetänyt nukkaiseen neuleeseen. Oikeasti se ei tehnyt muuta kuin raapi kankaita. Muutakin oli, mutta nämä jäivät mieleen yksinä huonoimpia tuotteita, mitä olen ostanut. Niin ymmärtäväinen kuitenkin olin (noh, pihi myös) että reklamoin ja sain rahat takaisin! Ja opin jotain myös halvan ostamisesta, etenkin tilaamalla!

Vierailija
824/3026 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvittävä miniompelukone.

Vierailija
825/3026 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockalta kivannäköiset, englantilaiset kävelykengät. Ei mikään halpa pari, ja kokoja jäljellä vain muutama. Ostin välikausikengiksi, koska saarillahan sataa koko ajan, eli luulisi heidän osaavan tehdä vettä pitäviä jalkineitakin, eikös? Paskanvitut. Pikkuisenkin vettä tiellä, niin läpi tuli toisesta kengästä ekan vuoden aikana. 

Vierailija
826/3026 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emju So kirjoitti:

Veetin vahaliuskat karvanpoistoon. Ei mitään vaikutusta.

Ehkä et osaa käyttää niitä? Mulla nämä toimii tosi hyvin🤔

Kerro meille miten niitä pitää käyttää! En enää itse kertakaikkiaan tajua mikä juju siinä on että saa lähtemään karvoja eikä ihoa! :D vaikka kuinka syynää ohjeet ja tekee justiinsa niinku sanotaan niin ei, ei pirulauta soikoon lähde kuin muutama karva jos oikein kauan repii.

Mikä tahansa vaha, myös sokerointi: pese ihoalue saippualla. Kuivaa hyvin. Pyyhi ihoalue käsidesillä. Anna kuivua. Ripottele talkkia / puuteria iholle, levittele tasaiseksi. Kuivaa kädet. Karvojen on hyvä olla mahd. pitkät, puoli senttiä vähintään. Vahaan liittyen: Aseta liuska karvojen kasvusuunnan mukaan iholle. Silitä kädellä karvojen suuntaan. Repäise niin nopeasti kuin voit vetämällä läheltä ihoa, parin sentin korkeudelta. Ei ylös, vaan lähtökohtaa päin.

Vierailija
827/3026 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rainbowin kestopussi hedelmille ja vihanneksille. Huonosti ommeltu, repes saumasta tosi pian. Punasen ristin pussi on lujaa laatua, todellinen kestopussi.

Vierailija
828/3026 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotimaiset pikkuhousut, jotka repesivät, kun olin pukemassa niitä päälle ensimmäistä kertaa. Eikä ollut liian pieni koko :D

Housujen koko oli sopiva, mutta perse oli liian iso

Vierailija
829/3026 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telian dataliittymä, joka ei myyjän mukaan ollut määräaikainen, mutta oli silti

Vierailija
830/3026 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

X-tran sukkahousut isossa koossa. Repesivät jo pukiessa päälle! Hintaa ei ollut kuin pari euroa, mutta ärsytti. 

Vierailija
831/3026 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin vielä nuori ja kokematon, ja vastikään muuttanut omaan asuntoon, ostin kerran paketillisen halpaa tavaraa sen ajan Wishistä, eli jostain halpis-postimyyntikaupasta, jonka paperinen kuvasto tuli postin mukana. Ihanan halpaa kodintavaraa tarjolla. Ostin mm. kenkätelineen. Se koostui rimpulaisista, harmahtavan ihonvärisistä muovitikuista, jotka piti liittää toisiinsa, toisissa oli tapit, toisissa reiät. Tapit vain katkeilivat sitä mukaa, kun niitä yritti työntää paikoilleen, ja jos sen olisikin saanut kasaan, se olisi ollut ihan liian heppoinen kenkätelineeksi. Ostin myös nukkakamman, josta oli kuvastossa havainnollistava kuvakin, kuinka upean siistiä jälkeä se oli vetänyt nukkaiseen neuleeseen. Oikeasti se ei tehnyt muuta kuin raapi kankaita. Muutakin oli, mutta nämä jäivät mieleen yksinä huonoimpia tuotteita, mitä olen ostanut. Niin ymmärtäväinen kuitenkin olin (noh, pihi myös) että reklamoin ja sain rahat takaisin! Ja opin jotain myös halvan ostamisesta, etenkin tilaamalla!

Tämä ja niin moni muu juttu tässä ketjussa pelasti eilen mun päivän, kun nauroin näitä vedet silmissä. Niin opettavaista, niin hauskaa.

Ja kai se on tosiasia, että ennen laatumerkki voi nykyään olla ihan sutta. Tässäkin ketjussa on mainittu mm. eräs kenkämerkki, joka oli ennen laadukas ja pitkäkestoinen. Hyvä tietää, että nykyisin pohja saattaa tipahtaa kadulle kesken ensikävelyn.

Vierailija
832/3026 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi Audi A4 oli työsuhdeautona joskus kymmenisen vuotta sitten. 

Vikaa oli niin paljon, että lopulta sain leasing-sopimuksen purettua. Kuluttajariitalautakunnan kautta oli toki edettävä. Sen jälkeen ei VAG-konsernin tuotteita ole meille hankittu. Eikä saksalaisia premium-autoja muutenkaan.

Vierailija
833/3026 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiat 238 pakettiauto,uus ei viikkoa ilman vikoja.Se 70-luvun autoilusta ja luigin tuotteista.

Vierailija
834/3026 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SuperDry T-paita. Nyppääntyi pilalle ekalla käytöllä. Ja maksoin siitä yli viisikymppiä... ☹️

Minäkin ostin lapsille kalliihkot SuperDry-hupparit tuliaisiksi joltain reissulta ja pesin ne pesuohjeen mukaan ennen kuin annoin käyttöön kun haisivat kemikaaleille. No, toinen lapsista sai valmiiksi nyppyyntyneen hupparin lahjaksi. Ei ole näkynyt päällä.

Viimeksi ostin lemmikkieläinliikkeestä koiranpennulle purulelun, jota mainostettiin hajoamattomaksi ja sotkemattomaksi. Lelu koostui kolmesta osasta, kankaisesta päällyksestä ja sen sisällä olevasta köydenpätkästä ja vinkutyynystä. Meni puoli tuntia siitä kun olin lelun koiralle antanut ja se oli kolmessa osassa: kankaisessa päällyksessä, köydenpätkässä ja vinkutyynyssä. Jahtasin koiraa ympäri kämppää kun sillä oli vinkuosa suussa ja pelkäsin, että se nielasee sen. Toki, koiran mielestä tämä varmaan oli hauskaa. Ei ollut hinta laadun ja kestävyyden tae tällä kertaa...

Vierailija
835/3026 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JBL earphones. 2 viikkoa ja tyynyt jo murenee.

JBL, HARMAN KARDON ja AKG samaa paskalaatua kaikki.

Taitaa Samsung omistaa koko touhun?

Vierailija
836/3026 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotimaiset pikkuhousut, jotka repesivät, kun olin pukemassa niitä päälle ensimmäistä kertaa. Eikä ollut liian pieni koko :D

Lol sä laitoit ne väärinpäin! Sama kun toi slogfikalsari repäyttäjä. :D

Vierailija
837/3026 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannin pilatespallo, jonka täyttäminen ilmalla on lievästi sanoen haasteellista ja vielä vaikeampaa ellei mahdotonta on saada ilmat pysymään pallossa :D

Vierailija
838/3026 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin jostain ellos/anttila/vastaavasta sellaisen sähköisen karvanpoistolaitteen, jota käytetään kuten hoitoloissa: pidetään hetki iholla, siirretään toisaalle. Olikohan siinä sähköä vai valoimpulssia vai mitä. En tiedä miksi tilasin sen, ajatuskin että alle 200 eurolla saat hoitolatason laitteen on naurettava.

Sain paketin, aloin testata ja noin 1 minuutissa tajusin, että hoitopää oli noin postimerkin kokoinen. Olen melko karvainen geeneiltäni. Pelkästään säärien käsittelyyn olisi mennyt viikko. Muistaakseni laitteen käytölläkin oli joku max aika, ehkä 20 min. Olisin saanut siinä pienen palan käsiteltyä. Käsittelyä piti toistaa useamman kerran. Kokeilin sitä yhtä pientä aluetta, mitään ei tapahtunut karvoille.

Tämä oli niitä harvoja laitteita, jotka palautin ja vaadin rahat takaisin ja sain. Tunsin itseni niin tyhmäksi.

Vierailija
839/3026 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pauligin Presidentti-kahvia tarjouksesta Prismasta. Prismassa ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta tämä kahvi on kamalaa kuraa. Irvistelen ja käytän paketin loppuun, mutta varmaan loppuikäni muistan varoa...

Vierailija
840/3026 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielua raastaa, kun suurin osa näistä tarinoista päättyy ”roskiin meni”. Ja tuotteiden valmistamista ja myymistä jatketaan, sekä tuottaen ihmisille pahaa mieltä, vaivaa, rahanmenoa ja jopa vaaraa, että tuhlaten luonnonvaroja. Voi kunpa ostajat jaksaisivat reklamoida aina kun tuote on aivan luokaton. Jos kaikki jaksaisivat tehdä sen, jos tällaista puhdasta huijausta ei hyväksyttäisi, jos huonolaatuisia tuotteita ei pidettäisi normaaleina, pääsisimme tästä kertakäyttö-jopa-nollakäyttö-kulttuurista.