Huonolaatuisin tuote jonka olet koskaan ostanut ?
Itse ostin IISI juuresharjan ja siitä irtosivat kaikki ne pienet muoviharjakset muutaman harjausliikkeen jälkeen, pelkkä muovirunko jäi jäljelle. Pahoittelivat asiaa ja laittoivat tiskirätin korvaukseksi postissa.
Vatkaan veivaan
Kommentit (3026)
En osaa spesifioida mikä se on, mutta varmuudella ostettu Clas Olssonilta. Clasu on kauppa johon joutuu tekemään saman asian kanssa usein kaksi käyntiä koska tuote päätyy laatunsa puolesta palautettavaksi.
Tokmannilta ostettu sipulinhakkuri. Tutisee ja vapisee, osat irtoilevat toisistaan, hankala puhdistaa. Eikä edes hakkaa vaan litistää sipulit yhteen kasaan.
Kotipizzan rullakebab.. se vähänkin maku mitä oli, oli hyvin outo. Pieni ja kallis.
Tokmannin kangaskengät löystyivät käytössä niin paljon, että kävellessä olivat vähällä tippua jalasta.
Xtra vauvanvaipat. Kauhea ihottuma.
Prisman Houae merkkiset lasten sisähousut. Lähti väri ja tuli reikä polveen ekassa pesussa. Ehti olla kahtena päivänä jalassa. HennkaMaukatkin kestää paremmin.
Ostin gigantista pesukoneen kotiinkuljetuksella ja asennuksella viikko sitten valmistuneeseen asuntooni Espoossa. Heti asentajien lähdön jälkeen huomasin että keskellä kylppärin lattiaa oleva laatta oli hajalla. Olin ihmetelly jutellessani asentajien kanssa miten toinen asentaja piti jalkaa hassusti juuri sen kohdan päällä. Giantti sanoi että asia kuuluu asennusfirmalle, ei heille. Asennusfirma ei tunnusta eikä maksa korjausta. Kiitos molemmille. Asunto oli valmistunut viikko sitten, nyt kylppärin lattia pilalla.
Vierailija kirjoitti:
Whirlpoolin kaikki tuotteet.
Minulla on Whirlpoolin pesukone, ostettu 20
v. sitten. Ei ole tarvinnut korjata kertaakaan ja edelleen toimii hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Tokmannin kangaskengät löystyivät käytössä niin paljon, että kävellessä olivat vähällä tippua jalasta.
Tästä tulikin mieleeni Elloksesta tilaamani "itämaistyyliset" ballerinat. Ne olivat matalat, täynnä korukiviä ja paljetteja, tosi sievät ja heti ensimmäiseksi saatuani ne huomio kiinnittyi siihen, etteivät vasen ja oikea kenkä eronneet mitenkään toisistaan. Päättelin tämän olevan itämaistyylisten tossujen tapana ja käytin urhoollisesti niitä useita kertoja. En ilmeisesti tarpeeksi, että ne olisivat muotoutuneet jalkojeni muotoon, minulla kun on oikea ja vasen jalka erilaiset. Sitä kipua, sitä tuskaa, sitä kärsivää nahkaa!
Mywearin sukat Citymarketissa. Reikiä voi tulla yhden käyttökerran jälkeen. Mywearin lenkkarit, pohja kuluu puhki äkkiä.
Björn Borgin tennarit miehelle. Meni aivan muutamassa päivässä hajalle täysin normaalilla, nätillä käytöllä.
Ostin Tigerista suihkepullon huonekasveille, joka valehtelematta hajosi kun painoin ensimmäisen kerran "liipaisimesta." Valitin ja olisin saanut uuden tilalle, mutta jätin väliin kun maksoi ehkä euron. Tigerista ei tietenkään mitään laatua löydy, mutta odotin pullon kestävän edes ensimmäisen köyttökerran...
Pumat puuvillaiset t-paidat olivat ennen kestäviä. Ostin kesällä kaksi näennäisesti samannäköistä kyseisen merkin t-paitaa. Ensimmäisen pesun jälkee toinen nyppyyntyi, mutta pysyi mitoissaan. Toisessa pinta pysyi hyvänä, mutta saumat kiersivät ja pituudesta oli siirtynyt leveyteen min 5cm.
Nyt syksyllä ostin niken 50euron collarit. Nyppyyntyivät jo ennen ensimmäistä pesua. Ostin samaan aikaan h&mn peruspuuvillasukkia. Niissä on jo nyt reikiä. Wtf? Mistä ihmiset ostaa perusvaatteita esim liikuntaan? Esim lenkkareihin tulee isovarpaan kohdalle reikä ja ulkoilutakkien vetoketjut ja liimasaumat hajoilee. Hinnalla ei näytä olevan mitään merkitystä.
Kodinkoneliikkeen asennuspalveluunkaan ei voi luottaa. Yksi kolhii oven ja kalusteen ja toinen asentaa pesukoneen niin, että poistoletku taittuu pilalle. Myös esim bauhausin kylpyhuonekalusteasennus oli tehty vähän sinne päin. Wc-istuin oli huonosti asennettu. Onneksi mitään ei ehtinyt käydä, kun päätin uusia koko kylppärin, jolloin virheellinen asennus havaittiin. Pitäis vissiin itse olla joku joka alan ammattilainen!
Ida Wargin itseruskettava ’vaahto’. Painaessa vaahtopullon pää painui pullon sisään. Vein takaisin Sokokselle, ja uudelle pullolle kävi täysin sama! :( En enää kehdannut uudestaan valittaa, joten varoitan mielummin muita ko tuotteesta.
Vierailija kirjoitti:
Emju So kirjoitti:
Veetin vahaliuskat karvanpoistoon. Ei mitään vaikutusta.
Ehkä et osaa käyttää niitä? Mulla nämä toimii tosi hyvin🤔
Kerro meille miten niitä pitää käyttää! En enää itse kertakaikkiaan tajua mikä juju siinä on että saa lähtemään karvoja eikä ihoa! :D vaikka kuinka syynää ohjeet ja tekee justiinsa niinku sanotaan niin ei, ei pirulauta soikoon lähde kuin muutama karva jos oikein kauan repii.
Ostin ikeasta vahingoss paristokäyttöiset jouluvalot. Paristo kestää alle viikon jos valot on päällä suunnilleen koko ajan kuten itse ainakin jouluvaloja tykkään pitää. Kuka jaksaa vaihtaa paristoa koko ajan vieläpä kun se luukku pitää ruuvata auki? Harmittaa että tollasen roskan hankin.
Kiinassa tehty viikate. Kaikki taivutetut osat olivat peilikuvia alkuperäisestä ja terä peltiä.
Olivat kiinassa kopioineet tuotteen varmaankin negatiivista.
Seuraavan päivänä ostin Härmän Taonnan kotimaisen viikatteen, toimii.
Vierailija kirjoitti:
Kotimaiset pikkuhousut, jotka repesivät, kun olin pukemassa niitä päälle ensimmäistä kertaa. Eikä ollut liian pieni koko :D
Kai läjetit reklamaation TaMsilkille. Ai ei ollu TamSilk Ei tainnut olla myöskään kotimaiset.
Bambuhammasharja. Harjakset on niin terävät ja kovat, ettei harjalla voi kerta kaikkiaan harjata hampaita, vaikka olisi kuinka ekologinen vaihtoehto.