Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonolaatuisin tuote jonka olet koskaan ostanut ?

29.06.2020 |

Itse ostin IISI juuresharjan ja siitä irtosivat kaikki ne pienet muoviharjakset muutaman harjausliikkeen jälkeen, pelkkä muovirunko jäi jäljelle. Pahoittelivat asiaa ja laittoivat tiskirätin korvaukseksi postissa.

Vatkaan veivaan

Kommentit (3026)

Vierailija
721/3026 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Ostin jostain halpamyymälästä vesurin.

Varsi irtosi tunnin työslentelyn jälkeen.

Kun sovitin varren terään asianmukaisesti, osoittautui terä pehmeäksi taikinaksi, joka ei pysy terävänä.

Mitä oikein odotit halpamyymälästä??

Itse odotan hyvää vain jos ostan jostain kunnollisesta paikasta.

Vierailija
722/3026 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivean vedenkestävän meikin puhdistusaine valkoisessa pullossa! Eihän sillä saanu edes vesiliukoista meikkiä irti silmistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/3026 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samsungin telkkarit ja Lenovon tabletit eivät kestä, välttäkää!

No, tuohon on minulla kyllä eriäväkin mielipide. Minulla samppa ja leno on kestänyt jo vuosia. TV niistä vanhin. Leno aika tarkoin 3.5 vuotta. Muistan ostamisajan kohdan sattuneesta syystä ihan tarkoin. Molemmat käytössä päivittäin ja MITÄÄN VIKAA ei ole ollut kertaakaan. Edes pientä. TV:n ikää en tarkoin muista mutta balttiarallaa n. 10 vuotta ainakin.

Vierailija
724/3026 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumisaappaat. Syksyn kestivät, mutta murenivat pikkupakkasessa. Ihan lastuiksi. Varmaan oli aste pakkasta.

Vierailija
725/3026 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mercedes Bench auto

😂😂😂😂😂

Onko tämä joku Mercedes-Benzin halpakopio?

Paras auto, mikä itselläni on ikinä ollut. Se aito 😂

Vierailija
726/3026 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku 50 sentin huulipuna aikoinaan Euroihme-kaupasta.

Sit joskus teininä tuli ostettua puuvärikynäsetti, joku vähän halvempi merkki kun Faber-Castelleihin ei ollut varaa. Kynät näyttivät hyvälaatuisilta, mutta niistä ei lähtenyt ollenkaan väriä! Paperille ei jäänyt niin mitään, paitsi terän painaumajälki :D

Vierailija
727/3026 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikea fani kirjoitti:

Ilmeisesti et ole ostanut Ikeaa vuosikausiin.  Itsellä on paljon Ikeaa, koska tykkään heidän tyylikkäistä, moderneista, edullisista huonekaluistaan ja muista tavaroista.  Huonekalut ovat nykyään erittäin painavia ja tukevia, ne eivät hajoa, ei sitten millään.  Laatu on erinomaista ja hinta myöskin.  Kannattaisi tutkia asiat ennenkuin rupeat möläyttämään vanhoja asenteitasi, jotka eivät ole olleet totta vuosikausiin.

Ensinäkin, ikea ei enään ole se edullinen mesta niinku 10v sitten, vaan ihan jo samassa sarjassa jyskin, maskun, sotkan , ja yksityisten huonekaluliikkeiden kanssa.

Toisekseen, ikean laatu ja desing on aina ollut täyttä kuraa, valkoisia & mustia lastukuutioita hajuttomille suomijunteille.

Ikeassa on sekä halpaa lastulevyp*skaa, että kokopuista laatutavaraa. Monet raksafirmatkin käyttävät Ikeaa hyvän laadun takia, tämä oli itselleni yllätys.

Mutta kuraksi et voi väittää, ellet valitse sitä halvinta. Ja tyhmä olet, jos kuvittelet saavasi puoli-ilmaiseksi jotain superlaatua.

Vierailija
728/3026 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nivean vedenkestävän meikin puhdistusaine valkoisessa pullossa! Eihän sillä saanu edes vesiliukoista meikkiä irti silmistä.

Yritä kokeilla sitä siihen tarkoitukseen, johon tuote on kehitetty, ja poista sillä vedenkestävä meikki. Sillä EI poisteta vesiliukoista meikkiä. Se tehdään vedellä.

Vierailija
729/3026 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fazerin konvehdit. Täynnä palmurasvaa.

Lidlin konvehdit, vielä enemmän palmurasvaa.

Lidlin pakasteleivonnaiset, lähes pelkkää palmurasvaa.

Lue tuoteseloste, ennen kuin ostat tuotteen.

Vierailija
730/3026 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain käytetyn "Simsonin," on kestänyt n. 7 v., mutta kaukoohjain on ärsyttävän tahmea näppäintuntumalta.

Vierailija
731/3026 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkkamaukasta ostin kivan puseron. Pesuohjeen mukaisen ensimmäisen pesun jälkeen pusero oli täynnä pieniä reikiä. No ei se paljon maksanutkaan, mutta noin lyhytikäistä vaatetta en ole ennen omistanut.

Vierailija
732/3026 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää Sotkan rutkuja kirjoitti:

Itse ostin aikoinaan opiskelut aloitettuani ensimmäiseen kämppään muistaakseni Sotkasta pöytä + 2 tuolia -yhdistelmän, taisi maksaa jopa 100€. Yhdellä kaverilla oli ollut samoja tuoleja, jotka vain lakosivat ihmisten alta. Kämppä oli lukioaikana kaveriporukan kohtaamispaikka, tuoleja käytettiin paljon ja porukkaan kuului muutama melko isokokoinen ihminen, mikä varmaankin edesauttoi tuolien hajoamista.

Otin siis tietoisen riskin, kun ostin ruokaryhmän. Ja riski se olikin, sillä vaikka tasaisin väliajoin vaihdoin tuolien paikkaa, etten aina istuisi samalla tuolilla, niin kuinka ollakaan: puolen vuoden käytön jälkeen toinen tuoleista lakosi perseeni alta kesken kokeeseen lukemisen. Pöytä olisi varmaan tänä päivänäkin ehjä, mutta jäi liian pieneksi kun muutin uuteen, isompaan kämppään, eikä pienelle pöydälle löytynyt paikkaa. Mutta ne tuolit oli ihan paskoja.

Mulla oli joskus myös kaksi samaan aikaan Sotkasta ostettua metallijalkaista ruokapöydän tuolia (opiskelijakämppään ei mahtunut enempää). Molempia olin käyttänyt suunnilleen yhtä usein. Ensin hajosi toinen eli siis rysähdin vain lattialle, kun tuoli lakosi alta. Siivosin tuolin jäänteet ja istuin toiselle tuolille, niin se hajosi myös tyyliin tunnin päästä edellisestä! Kovin oli tarkasti mitoitettu käyttöikä näillä tuoleilla.

Vierailija
733/3026 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilta halvan vedenkestävän kellon uimareissuja varten. Kumiranneke ja siinä aika diginumeroina, siinä kaikki, hinta jotain vitosen luokkaa. En ehtinyt saada sitä asetettua edes oikeaan aikaan, kun se jo lakkas toimimasta 😂

Vierailija
734/3026 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsung pesukone ja kuivausrumpu. Pesukone ei pese koskaan annetulla lämpötilalla ja kuivausrumpu käyttää lakanat pienelle rullalle. Olen katunut ostosta ensikäytöstä alkaen. Arpapeliä tuleeko pyykit puhtaiksi/kuiviksi. Neuvoivat laittamaan 90° ohjelman, jotta saisi yli 60°. Pesee silloin ehkä 70° asteessa, mutta saattaa pestä myös lähemmäs sitä 90°, eli pyykki ei ehkä kestä niin korkeaa lämpötilaa.

Vierailija
735/3026 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kapanteri.- kirjoitti:

Kumisaappaat. Syksyn kestivät, mutta murenivat pikkupakkasessa. Ihan lastuiksi. Varmaan oli aste pakkasta.

Tää on totta. Varsinkin jos ostat ns. silmää hivelevät kumisaappaat, jotka on oikeasti nätin näköiset, niin ne eivät kestä käyttöä lainkaan. Jos on hitusenkin miinuksen puolella, murenevat palasiksi samantien. Ihankuin jotain kevytmuovia olisivat.

Vierailija
736/3026 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenovo-läppäri. Uusi nerokas jäähdytysjärjestelmä. Puhkuu kovaa vaihtelevalla volyymillä ennakoiden vaikka ei tarvettakaan. Ja kovaa.

Mäkeen lähti. Asus ilman ropelia tilalle. Ihana hiljaisuus.

Vierailija
737/3026 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Candy "kuivaava" pesukone. Käytännössä ei kuivannut. Syttyi tuleen.

Vierailija
738/3026 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikoshan lidlistä ostetut lyijykynät, paketti. On jo vuosia aikaa. Niistä ei yksikään kestä teroittamista normaalilla teroittamisesta. Kyllä, minä vielä käytän lyijykyniä ja ruutupaperia. Sanaristikot ja sudokut täytän kynällä ja ruutupaperille teen kirjoneulekaavioita ja piirtelen kynällä malleja.  Tein koneella itse ruudukko-ohjelman, jolla saan tehtyä ne kaaviot, mutta tykkään silti enemmän tehdä käsin. 

Vierailija
739/3026 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei enää Sotkan rutkuja kirjoitti:

Itse ostin aikoinaan opiskelut aloitettuani ensimmäiseen kämppään muistaakseni Sotkasta pöytä + 2 tuolia -yhdistelmän, taisi maksaa jopa 100€. Yhdellä kaverilla oli ollut samoja tuoleja, jotka vain lakosivat ihmisten alta. Kämppä oli lukioaikana kaveriporukan kohtaamispaikka, tuoleja käytettiin paljon ja porukkaan kuului muutama melko isokokoinen ihminen, mikä varmaankin edesauttoi tuolien hajoamista.

Otin siis tietoisen riskin, kun ostin ruokaryhmän. Ja riski se olikin, sillä vaikka tasaisin väliajoin vaihdoin tuolien paikkaa, etten aina istuisi samalla tuolilla, niin kuinka ollakaan: puolen vuoden käytön jälkeen toinen tuoleista lakosi perseeni alta kesken kokeeseen lukemisen. Pöytä olisi varmaan tänä päivänäkin ehjä, mutta jäi liian pieneksi kun muutin uuteen, isompaan kämppään, eikä pienelle pöydälle löytynyt paikkaa. Mutta ne tuolit oli ihan paskoja.

Mulla oli joskus myös kaksi samaan aikaan Sotkasta ostettua metallijalkaista ruokapöydän tuolia (opiskelijakämppään ei mahtunut enempää). Molempia olin käyttänyt suunnilleen yhtä usein. Ensin hajosi toinen eli siis rysähdin vain lattialle, kun tuoli lakosi alta. Siivosin tuolin jäänteet ja istuin toiselle tuolille, niin se hajosi myös tyyliin tunnin päästä edellisestä! Kovin oli tarkasti mitoitettu käyttöikä näillä tuoleilla.

Et osannut koota tai viitsinyt kiristellä niitä. Katso peiliin.

Vierailija
740/3026 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta automerkistä en ole kuullutkaan, mutta kylläkin Mercedes-Benzistä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän