Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surettaa. Olen jatkuvasti sairas.

Vierailija
05.10.2023 |

En muista elämästäni aikaa, jolloin olisin ollut täysin terve. Tästä kaikesta johtuen masennus myös nostaa päätään ja tulee ajatuksia, että olisi helpompi lopettaa kaikki kärsimys.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia. Täällä kohtalotoveri. Joidenkin kohtalo on tällainen

Vierailija
2/14 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös samanlainen. Miksi tän "elämän" pitää olla tällaista. Elämä heittomerkeissä, koska helvettihän tämä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Just oli puolitoista vuotta jolloin sairastin muistaakseni 8 angiinaa. Oli hienoa aikaa. Loppui nielurisaleikkaukseen. Otin antibiootit tarkasti ja söin koko kuurin.

Epäilen että minulla on immuunivaje, komplementtipuutos yms. Mutta olen vain lähihoitaja mt-diagnoosilla, joten arvatkaa saanko lääkäristä avun? Rääkyvät minulle pääsääntöisesti.

Aina jotain pas kaa.

Vierailija
4/14 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee hoitoon!

Vierailija
5/14 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan tässä sairastetaan. Mitä ihmeellistä tässä sitten on? No mitä tähän pitäisi nyt sitten sanoa ja suhtautua?🤷

Vierailija
6/14 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakin on teillä pielessä elintavoissa. Oletteko vegaaneja?

Vierailija
7/14 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotakin on teillä pielessä elintavoissa. Oletteko vegaaneja?

Just. No mulle tehtiin geenitestit joten sun kasvishöpötys ei liity immuunivajeisiin millään lailla. Olisitte hiljaa jotka eivät ymmärrä geeneistä mitään!

Vierailija
8/14 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse elän pitkäaikaisen hermokivun kanssa. Otan osaa ap.

Vierailija
9/14 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sairastat?

Vierailija
10/14 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolisto on ihmisen toiset aivot. Jos on antibioottikuuria takana, on aika varmaa, että biofloora ei ole kunnossa, jos sitä ei ole hoidettu kuntoon kuurin jälkeen. Ravinnon imeytymishäiriöt vaikuttavat sitten ihan kaikkeen mahdolliseen yksilöstä riippuen.

https://docplayer.fi/32548716-Kaarlo-jaakkola-vatsa-kuntoon.html

Terveyttä ja hyvinvointia kaikille!

Vierailija
11/14 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite kans aina kipeenä. Jossei satu selkään niin sitte jalkoihin, kurkkuun, keuhkoihin yms. Mutta kipu tarkottaa sitä että on ainakin vielä hengissä...

Vierailija
12/14 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja painoa se 100kg? karkkipäivä on jokapäivä

Vierailija
13/14 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Eräs autoimmuunisairaus diagnosoitiin kun olin 20. Silloin kun tuo sairaus vetää henkeä ja on parempi, sairastan aina jotakin muuta. Tai ehkä sairaus on parempi juuri siksi, että immuunipuolustuksella on muuta tekemistä hyökätessään jonkin muun kehon osan kimppuun... Alan aidosti uskoa, että immuunipuolustusjärjestelmäni on vain riidanhaluinen ja haluaa koko ajan pistää jotakin mäsäksi. Erilaisilta autoimmuunioireilta saan olla rauhassa vain silloin, kun on joku kulkutauti päällä.

Vierailija
14/14 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja painoa se 100kg? karkkipäivä on jokapäivä

Juu kaikki sairaudet johtuu ylipainosta.

Ja juu, mulla on karkkipäivä joka päivä, jotain iloa tän ainaisen säryn vastapainoksi. Painoa vaan 60, sorry.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä