Huonolaatuisin tuote jonka olet koskaan ostanut ?
Itse ostin IISI juuresharjan ja siitä irtosivat kaikki ne pienet muoviharjakset muutaman harjausliikkeen jälkeen, pelkkä muovirunko jäi jäljelle. Pahoittelivat asiaa ja laittoivat tiskirätin korvaukseksi postissa.
Vatkaan veivaan
Kommentit (3026)
Xtra-elintarvikkeet on huonolaatuisia, niin kuin joku totesikin.
Vierailija kirjoitti:
Gigantin ilmanviilennin johon laitetaan sisälle kylmäkalleja sekä vettä. Laitteen piti viilentää ilmaa mutta kun laitoin sen päälle niin kotini muuttui hetkessä saunaksi auringon lämmittäessä ilmassa olevan kosteuden.
😂😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useampi Iisi-harja täällä on haukuttu, mutta kyllä mulla on kestänyt matonpesut ja muutkin kuuraukset. Ilmeisesti sattunut hyvä yksilö käteen sieltä maanantaikappaleiden joukosta.
Ne haukutut ovat varmaan sellaisia matonpesuharjaa pienikokoisempia sinisiä harjoja, joissa on kahva ja valkoiset muoviharjakset. Ei niitä matonpesuun pysty edes käyttämään. Minullakin on sellainen kaapissa, ja aina kun vähänkin sillä jotain pesee, irtoaa vähintään yksi nippu harjaksia. Heitän sen pois sitten kun puolet on irronnut, vielä sillä jotain saa pestyä :D
Kyllä juuri semmoista tarkotin. Ja kyllä pesin sillä matonkin. No, lottovoitto ois ollu kivempi.
Erityisen pettynyt olen jbl- kuulokkeisiin. Yhdet olen palauttanut. Sitten uskalsin ostamaan toisen kerran tuon merkin kuulokkeet toisesta kaupasta, mutta nekin jouduin vaihtamaan. Nämä vaihdetutkaan eivät toimineet, mutta niitä en saanut enää vaihdettua tai palautettua. Kaikissa oli siis sama ongelma,ääni ei kuulunut toisesta kuulokkeesta ollenkaan. En siis saanut noita toimimaan. Enää en osta tuon merkin tuotteita. Ihmetyttää, miten kuitenkin suurimmalla osalla vastaantulijoista on kuitenkin tuon merkin kuulokkeet. Itse olen todennut Sonyn kuulokkeet paljon paremmiksi ja käytän niitä. Muutenkin olen törmännyt erittäin paljon todella huonolaatuiseen tavaraan.
Vierailija kirjoitti:
Erityisen pettynyt olen jbl- kuulokkeisiin. Yhdet olen palauttanut. Sitten uskalsin ostamaan toisen kerran tuon merkin kuulokkeet toisesta kaupasta, mutta nekin jouduin vaihtamaan. Nämä vaihdetutkaan eivät toimineet, mutta niitä en saanut enää vaihdettua tai palautettua. Kaikissa oli siis sama ongelma,ääni ei kuulunut toisesta kuulokkeesta ollenkaan. En siis saanut noita toimimaan. Enää en osta tuon merkin tuotteita. Ihmetyttää, miten kuitenkin suurimmalla osalla vastaantulijoista on kuitenkin tuon merkin kuulokkeet. Itse olen todennut Sonyn kuulokkeet paljon paremmiksi ja käytän niitä. Muutenkin olen törmännyt erittäin paljon todella huonolaatuiseen tavaraan.
JBL-kuulokkeiden lisäksi todella pahan mielen aiheuttaneita pettymyksiä ovat viime vuosina olleet ainakin Finlaysonin kalliit satiinipuuvillalakanat ja Hemtexin onneksi sentään paljon halvemmat lakanat. Finlaysonin lakanoita en ole enää pitkään aikaan ostanut ja Hemtexiltäkin aina vain tarjouksista tai aleista.
Olen käyttänyt varmaan melkein 10 vuotta pelkästään Reebokin kenkiä, en kyllä tiedä, miksi todella usein kengät menevät liian nopeasti huonoiksi. Ajattelin tilata merkiltä vielä netistä aikuisten "tarralenkkarit", mutta sen jälkeen en merkin kenkiä aio ostaa. Kaikki merkin kengät tuppaavat aina hajoamaan samalla tavalla. Onneksi olen näitä kenkiäkin lähinnä tarjouksilla ja aleista ostellut. Normaalilla hinnalla ovat usein turhan kalliita. Toki merkillä on myös halvempia kenkiä, jotka ovat kuitenkin kestävyydeltään samaa luokkaa kalliimpien kanssa. Kuitenkin noin 90-100 euroa merkin kengistä on liikaa.
Sama juttu myös Puman huppareiden kanssa. Niidenkin hinta vaihtelee suuresti, mutta usean hupparin kokemuksella menevät piloille parissa pesussa ja ilman pesuakin nukkaa muodostuu nopeasti. Lisäksi paksummat haisevat nopeasti hielle, joka ei siis kunnolla alhaisessa hupparille tarkoitetulla pesuohjelmalla ja kuumempaa pesua tuote ei kestä. En taida näitäkään enää ostella. Lähinnä olen näitä hupparitakkeja käyttänyt syksyllä ja talvella takin alla lisälämpönä.
Minulle pakkomyytiin YLE-Puhe. Tuleekin musiikkia.
Superdryn verkkarit ja huppari, ekan pesun jälkeen siinä kuosissa että kehtaa korkeintaan perunapellolle lähteä..
Tämä nyt ei ole iso asia, mutta aiheuttanut harmitusta. Ne siivoussienet, missä toinen puoli on karhea, ovat muuttuneet täysin kertakäyttöisiksi. Olen ostanut erimerkkejä ja aina ne ovat yhden käytön jälkeen littanoita ja ns karhea puoli kulunut. Ennen ei ollut näin. Esim tiskaan sienillä ne astiat, mitä koneessa ei voi pestä, joten tuntuu todella typerältä heittää roskiin yhden käytön jälkeen. Puhumattakaan siivouksesta. Saa kertoa, jos joku tietää kunnon siivoussieniä. :)
Aloe Vera, siis se Forever merkkinen jpussijuoma, jossa jotain tehoainetta. Niin kamalanmakuinen ja täynnä makeutusainetta. Maksoi sikana mutta kaappiin jäi. Törkeää rahastusta ystävältä..
Ekaa tietokonetta ostamassa:
Isä:”Voisko näitä kokeilla?”
Myyjä:”Nämä on kaikki testattuja laitteita.”
Kotona selviää pian, että VIC-20 tietokoneen videopiiri ei näytä värejä oikein. Nuori ja tyhmä kun olin, en älynnyt vaihtaa sitä takuuseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuokkosten siteet. Menevät muhjuksi alle kahdessa päivässä. Libresse ja Always säilyvät 3-4 päivää hyvinä käytössä. Vissiin joku markkinointikikka, ettei Vuokkosten side kestä tuon pidempään, niin kuukautisia odottaessa joutuu käyttämään useamman siteen. Ei jatkoon!
Hyi.. kuka käyttää samaa sidettä 3-4 päivää?! Aivan sama kuin pitäisit samoja pesemättömiä alushousuja monta päivää :/
Niin siis menkkoja odottaessa pidän tuon verran, ylikin, kun side säilyy puhtaana. Menkkojen alettua pitää vaihtaa, kun side on imenyt itsensä täyteen. Luetunymmärrys...
Niin siis vuokkoset pikkuhousunsuojat ovat yhtä huonoja, menevät mössöksi alta aikayksikön.
Eikö sinulla mitään muuta epäpuhtautta erity kuin kuukautisvuoto? Pidätkö samoja alushousujakin 3 päivää?
Minkähän hysteerikon kanssa mä keskustelen? :) Ei, ei erity. Katsos kun meillä on semmoista tuotetta kuin vessapaperi. Sillä pyyhitään wc-käynnin yhteydessä, housut säilyvät puhtaina. Kokeilepa! Ja jos noin kiinnostaa (saatko tästä tiedosta jotain?!), niin alushousut vaihdan lauantaisin saunassa.
Näitä bakteerikammoisia on palsta täynnä. Ihan normaalia, ettei puhdasta sidettä nyt roskiin heitetä, ei se mene parissa päivässä huonoksi.
SAMAA TÖRKEÄN HUONOA LAATUA IKEAN ASIAKASPALVELU JA HEIDÄN KÄYTTÄMÄNSÄ KOKODIILI JOKA KASAA KEITTIÖITÄ.
kuukausi sitten-
6/2019 tehty rekalaamatio Ikean HASVIK-liukuovikaapistosta, ovi tipahtanut kiskoilta. Myös Ikean astianpesukone RENGÖRA ostettu uutena, koneessa toimii vain yksi pesuohjelma Eco. Ilmoitettu Ikean asiakaspalveluun josta tulee vastaus aikaisintaan kolmen päivän päästä ja aina eri henkilöltä jonka kanssa asian käsittely aloitetaan alusta. Asiakaspalvelu luvannut ottaa yhteyttä Kokodiiliin joka mainostaa ollleensa jo 20 vuotta Ikean sopimuskumppani. Kokodiilistä otettiin yhteyttä kahden kuukauden päästä ja silloinkin tämä henkilö kertoi että joku olisi tullut kuukauden päästä hoitamaan asian, joku TONI H. Kun aika oli sovittu klo 10 eräänä päivänä, oli tämä korjaaja aikonut mennä ensimmäisenä Ikeaan hakemaan näitä korjaustarvikkeita liukuovikaapistoon. Kerroin, että mitäpä jos hakisitte ne tarvikkeet valmiiksi jo aikaisemmin, että tämä korjausaika ei mene siihen, että joku autoilee ja shoppailee ja tulee vasta sen jälkeen korjaamaan. Olin varannut korjaukseen kaksi tuntia, mutta korjaaja olisi käyttänyt tästä ajasta tavaroiden hakuun suurimman osan ajasta. Sovittuna aikana paikalle tuli sitten ARGENTIINALAINEN PUTKIMIES(onko? (JUAN)ja suomalainen tyttö(MIRKA taiMITRA), siis eri henkilöt kuin alun perin oli sovittu. Tämä argentiinalainen putkimies ei edes ymmärtänyt, että astianpesukoneen ohjelmat eivät edes toimi, tämä suomalainen ymmärsi, eivät ottaneet rikkinäistä konetta matkaan vaikka pyysin. Tämä putkimies/liukovikaapiston korjaaja vaihtoi uudet ovet, mutta samalla rikkoi toisen liukuoven laakeriston joka nakuttaa koko ajan kun oven aukaisee, lisäksi hän ei viitsinyt vaihtaa vaatekaapin alalevyä vaan porasi rumat reiät levyyn jotka näkyvät kun avaa oven. Alkuperäiset ovet olivat aivan kunnossa joten en ymmärrä miksi ne vaihdettiin ja samalla korjaaja rikkoi yläkiskon. Espoon keittiömyymälän suunnittelijamyyjä sanoi myös, että Rengöra niin huono astianpesukone, että sitä ei pitäisi edes myydä asiakkaille.
Todella vastuutonta ja välinpitämätöntä Kokodiilin ja Ikean takuun aikaisten korjauksien hoitaminen. Älkää ostako asennustöitä Kokodiililtä tai Ikean kautta tuotteita joiden jälkimarkkinointitoiminta on noin heikkolaatuista. Astianpesukone on edelleen vaihtamatta koska en jaksa kantaa sitä pois, Ikea olisi vaihtanut koneen uuteen eri merkkiin, mutta olen ollut pitkällä sairaslomalla.
Lisäksi jossain vaiheessa KOKODIILI olisi tullut jotain korjaamaan, mutta tarjotut ajat olisivat olleet kuukauden parin päähän, siis erittäin piittaamatonta toimintaa jos ovat tehneet sopimuksen Ikean kanssa, että korjaavat takuun alaisia juttuja. Ehkä valkkaavat rahakkaammat kohteet josta voi saada lisäliksaa. On myös erittäin epäluotettavaa, että paikalle tulee täysin eri henkilöitä kuin on alun perin sovittu. Oletteko muuten nähneet negatiivista palautetta Ikeasta? Poistaako google vähemmän hyvät arvostelut? Myös Ikean asiakaspalvelu on hidasta ja kankeata ja asiakasta kyykyttävää, myös palvelun laatua heikentää se, että aina joku uusi tyttö tai poika vastaa näihin asiakaspalveluyhteydenottoihin kuitenkaan tietämättä alkuperäisen viestin sisältöä tai ei ole edes viitsinyt ottaa selvää alkuperäisen sähköpostin sisällöstä. Kaikkein helpoimmalla olisin päässyt kun Ikealla olisi ollut tämä rikkoutunut kiskon jarrun osa ja olisin itse vaihtanut sen, mutta ei kuulemma ollut hyllyssä.
Espoon kodinkonehuolto. Soitettu ja kysytty omaa asiaa, kysytty puhelimessa minulta oletko se ja se henkilö, joku intialainen nimi, siis ei mitään tietojen salailua vaan kerrotaan muiden asiakkaiden nimet, lisäksi hyvin eopämääräistä että milloin mahdollisesti rikkinäistä takuukonetta tultaisiin katsomaan. Erittäin epämiellyttävä henkilö puhelimessa joku nainen. Jäi todella huono fiilis tästä firmasta. Olisi pitänyt korjauttaa Ikean kone. Miksi Ikea käyttää näin huonolaatuisia firmoja, onko tarkoitus tehdä kaikki mahdollsiimman huonosti ja niin halvalla kuin pystyy.
Joku aika sitten ostin Clas Ohlsonilta 1 m jatkojohdon kolmella pistokkeella. Laitoin sen paikalleen, ja ihmettelin, miksei radio kuulu. Kokeilin muuutamaa muutakin sähkölaitetta, mikään ei toiminut. Sitten älysin vaihtaa vanhan, pidemmän, jatkojohdon uuden tilalle ja johan rupesi radio kuulumaan. En jaksanut lähteä reklamoimaan, jatkojohto maksoi alta 5 euroa, mutta panin itselle muistiin, että sieltä ei kannata enää ostaa mitään tuollaista, vaan korkeintaan jotain kippoa, kuppia tai lautasliinoja.
Rolex. Ostin Pattayalta. Ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Verkostomarkkinoinnin vitamiinit, pitoisuudet pienet mutta hinta korkea.
Muistan jonkun takavuosien tutkimuksen jonka mukaan tutkitussa a-vitamiinipuristeessa oli a-vitamiinia saman verran kuin vastaavankokoisessa porkkanapalassa. Varsinainen puriste, siis.
Vierailija kirjoitti:
Eräs esimerkki on länsinaapuristamme kotoisin oleva kettulogobrändi, jonka vaatteiden ja varusteiden kankaat ovat ohentuneet ja laatu huonontunut pikku hiljaa, pääomasijoittajien rikastuessa jatkuvasti. Lisäksi joka helkutin pöksyyn on pakko ympätä elastaania joka varmistaa lyhyen käyttöiän ja sen että tuotetta ei voi kierrättää.
Tuo on aivan totta. Kettulogobrändi on aina ollut jonkin verran ylihinnoiteltu, mutta nykyään laatukin on tosiaan paljon huonompi kuin ennen. Ja esim. joku Kånken: epämiellyttävä selässä, helposti reikiintyvä materiaali, huonot vetoketjut ja materiaali kerää likaa paljon herkemmin kuin kilpailijoiden reput. Helikon-Tex esimerkiksi on paljon parempi vaihtoehto.
Ikeasta keittiöön pieni nätti räsymatto. Ohjeiden mukaan konepesu sallittu ja asteet niinkuin lapussa luki. Koneesta tuli epämääräinen rätti josta oli irronnut niin paljon materiaalia, että sain tehdä tosi ison työn, että sain koneen rummun puhtaaksi. Siinä vaiheessa ei ollut enää kuittia, joten jäi reklamaatio tekemättä.
Samoin Ikean tyyny, joka ei koskaan kuivunut kuosiinsa, vaan sisus jäi epämääräiseksi möykyksi. Kummatkin tuotteet roskiin.
Joko älypuhelimeni (piti kaksi kertaa käyttää liikkessä ennen kuin se saatiin edes toimimaan (ensimmäinen ongelma poistui tehdasasetuksiin nollaamalla, ja toisella kertaa heiltä oli jokin päivitys jäänyt tekemättä ennen myyntiä), myöhemmin siihen piti takuukorjauksella vaihtaa näyttö ja kaiuttimet, siinä eivät myöskään toimineet eivätkä vieläkään toimi pelit tai suurin osa äpeistä, mutta siihen käyttöön mihin minä sitä tarvitsen, se riittää hyvin) tai halpismerkkien ananakset, jotka maistuvat metallilta useammin kuin eivät. Ostan nykyään vain Tropical Goldia, vaikka sitten ostankin sitä harvemmin, kalliimpaa kun on. Uuden kännykänkin joutunen joskus hankkimaan, mutta ei ole vielä varaa.
Niin ja kaikki selänpesuharjat mitä olen ikinä kokeillut, niin kalliit kuin halvat.