Huonolaatuisin tuote jonka olet koskaan ostanut ?
Itse ostin IISI juuresharjan ja siitä irtosivat kaikki ne pienet muoviharjakset muutaman harjausliikkeen jälkeen, pelkkä muovirunko jäi jäljelle. Pahoittelivat asiaa ja laittoivat tiskirätin korvaukseksi postissa.
Vatkaan veivaan
Kommentit (3026)
Idun Cosmeticsin luonnonkosmetiikka-ripsari. Olin idiootti ja ostin vielä tarjouksesta useamman. On näitä +38 C vedellä poistettavia, pitäis kestää hyvin. No ei kestä, rapisee samaten ja leviää ympäriinsä, silmät vuotaa ja en tiedä, miksi niitä oli kehuttu niin kovasti. Harmittaa että niitä on useampia.
Vierailija kirjoitti:
Alfa 156 käyttöoppaassa sallittu ökljynkulutuksen raja 1l/1000km, kyllä ihmettelin tätä kulutustaw mutta liityikö jotenkin TWIINSPARK-tekniikkaan. Ei kyllä kone leikannut kiinni kun muisti täyttää säiliötä.
Nykyään 156 ei juuri enää Suomen teillä näe ,kuten +10-v sitten.
Twinspark viittaa kahteen sytytystulppaan per sylinteri, ei se liity öljynkulutukseen mitenkään.
Jgfr kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko vain käynyt huono mäihä, mutta useat tuotteet, mitä olen Askosta ostanut ovat olleet laadullisesti heikkoa tekoa. Olen ollut tyytyväisempi jopa Ikeasta ostettuihin tuotteisiin Askon tuotteisiin verrattuna. Kokemukseni on, että tavara siellä on ylihinnoiteltua ja 50 prosenttia päivät (mitä siellä usein on) vastaavat paremmin tuotteiden laatua.
Molemmat taitavat olla taattua Kiina-laatua ;) Itse en osta enää kuin käytettyinä huonekaluja, lähinnä antiikkia ja aiheestakin. Ne oikeasti kestävät ja puu on puuta eikä lastulevyä tai pahvia.
Lisäksi puuta voi korjata ja käsitellä ja sohvia verhoilla. T: entisöinnin harrastaja jolle ei enää ikinä tule lastulevykalusteita ja entisistä päässyt jo totaalisesti eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karhulenkkarit, jotka hajosivat muutaman käyttökerran jälkeen pohjan sauman ratkettua parin kuukauden jälkeen. Tietenkään ostokuittia ei enää ollut.
Miksi joku ostaisi jotain Karhun lenkkareita?
Wikipediasta:
"Kesäkuussa 2008 Karhu-brändi myytiin yhdysvaltalaisten sijoittajien Huub Valkenburgin ja Jay Duken Karhu Holding -yhtiölle. Tässä vaiheessa urheilu- ja vapaa-ajanjalkineliiketoiminta siirtyi ulkomaille - suunnittelu Yhdysvaltoihin ja valmistus Kauko-itään."
Lisäksi rumia.
Kaikki ohuet sukkahousut, mitkä olen elämäni aikana ostanut, ovat menneet rikki. Suuri naisiin kohdistunut huijaus. Kuuhun on saatu ihminen jo yli 60 vuotta sitten, mutta ei muka vieläkään osata tai siis haluta tehdä sukkahousuihin ohutta, kestävää neulosta.
Dysonin varsi-imuri! Ylihinnoiteltu ja -hypetetty roska, en suosittele kenellekään! ostin omani hullareilta tarjoushintaan 500€, ovh 700. Paska toimi neljä vuotta, sen jälkeen kaikki päin v***a. Yhden viat kun korjaat, hankit varaosat jne, jo vilkkuu seuraava vikavalo. Korjausoperaatioista, huolloista ja vaihdetuista osista huolimatta mitään ei tapahdu, vinkuu ja yskii vaan paskarakkine.
Hah edellinen niin totta! Vaihdoin boschin vastaavaan imuriin kun meni hermot huippulaatuisen dysonin kans: ensimmäisen puoli vuotta ihmevehje toimi kuin unelma, sit alko ongelmat. Dysonin imurit on painavia, epäkäytännöllisiä ja helvetin rumia (ihan ku lasten leluiksi tehty vaikka sitähän ne ovatkin, hintavia leluja. Mikä oleellisinta, ovat huonolaatuisia ja ylihinnoiteltuja. Jollekin blogistille aikanaan maksettu hyvät yhteistyörahat ni saatiin porukka uskoon huijaukseen.
Camelin bleiserit. Haloselta sai aikoinaan satasella - en enää ihmettele, miksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ohuet sukkahousut, mitkä olen elämäni aikana ostanut, ovat menneet rikki. Suuri naisiin kohdistunut huijaus. Kuuhun on saatu ihminen jo yli 60 vuotta sitten, mutta ei muka vieläkään osata tai siis haluta tehdä sukkahousuihin ohutta, kestävää neulosta.
Sukkahousut ovat sielunvihollisen keksintö.
FXA ruohonleikkuri. Itse kone oli kopio Briggs & Strattonin laitteesta, mutta tehtynä kiinatyyliin, eli ei pysty korjaamaan. Kaikki kahvan varren kiristimet ym älyttömän huonoja. Piti teipillä ym varmistaa. Niin huonoa metallivaijeriakaan en muista aiemmista ruohonleikkureista, koska se katkesi. Ja kyse siis siitä kytkinkahvan vaijerista. Se kytkinkahva putosi jatkuvasti myöskin. Ja sitten kun ajatteli vaikka tsekata sytytystulpat niin YLLÄTYS! Eihän tulppaan ees pääse käsiksi. Muutenkin 'kiinni hitsattu' paska. En kyllä osta enää kiinalaisia työkoneita.
Leila Koo kirjoitti:
Fiskarsin viikate. Ei saa teräväksi. Tuttu kirvesmies katsoi sitä ja sanoi ettei sitä saa teräväksi kuin ehkä tahkolla, jos silläkään. Jotain peltiä hänen mielestään. Harvalla kotitarveviljelijällä on tahko, kovasimen pitää riittää. Hankin sitten käsin taotun eikä ollut edes paljon kalliimpi Fiskarseja.
Kaikki muutkin Fiskarsin tuotteet ovat huonontuneet.
Vierailija kirjoitti:
Mariela Sarkima -merkkiset ripsentaivuttimet katkoivat ripsiä.
Ja samanmerkkisistä meikkisiveltimistä lähti puolet karvoista viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyydestä sakotetaan,sanoo sananlasku. Ja monen kohdalla tyhmyyttä on ollut se, että ostetaan halvinta mahdollista roinaa. Ja välillä on kyllä käytössäkin vika.
Mutta kun täällä on moneen kertaan todettu suomalaisten laatumerkkien huonontuneen aivan hirveästi viime aikoina. Ennen saattoi luottaa, että jos osti Fiskarsia, marimekkoa tai mitä vaan, sai laatua. Ei todellakaan enää.
Osta BMW voimanpesä, korjaa sitä koko kesä.
BMW 316i vm. 1990 eli ihmeauto S.H.I.T. tai SHIT. Shit Happen Industry Today.
Vierailija kirjoitti:
Faith kirjoitti:
Ostin aikoinaan Seppälästä tosi nätit ballerinat, joista toisesta irtosi pohja lähes kokonaan ensimmäisellä tai toisella käyttökerralla, ja sekin oli vain 10 minuutin kävelymatka lähikauppaan.
Seppälän muistoa kunnioittaen haluan toisaalta kertoa, että yksi hinta-laatu -suhteeltaan paras ostokseni on sieltä ostamani neuletakki. Ostin sen v. 2012, ja se on vieläkin siisti ja hyvä.
Minulla varmasti sama Seppälän neuletakki, on vuodelta 2012 ja edelleen tosi hyvässä kunnossa vaikka olen käyttänyt sitä viikottain vuodesta 2012 asti.
Mulla on ollut Seppälän yöpaita jo varmaan 20 vuotta ja on vieläkin hyvä. Nykyään tehdään niin surkeasta trikookankaasta kaikki.
Vihervasemmistolaisuus jota tyrkytetään joka paikassa!
Patteriromujen jatkuva tuputtaminen!
"vaimo" vaikka ilmaiseksi sain ;-(