Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonolaatuisin tuote jonka olet koskaan ostanut ?

29.06.2020 |

Itse ostin IISI juuresharjan ja siitä irtosivat kaikki ne pienet muoviharjakset muutaman harjausliikkeen jälkeen, pelkkä muovirunko jäi jäljelle. Pahoittelivat asiaa ja laittoivat tiskirätin korvaukseksi postissa.

Vatkaan veivaan

Kommentit (3026)

Vierailija
2961/3026 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jysk päiväpeitto ale , reunat irtosi heti kanttaukset.   Tokmannin peite , pakkauksen avattua se olikin likainen käytetty puoliksi kellastunut ja läiskä jotain.  Oksetti niin kauheasti että meni roskiin.  Miten ne kehtaa oikeasti eikö laki ole kuluttajan suojaa mitenkään ?  Mädäntynyt lohi , ihan hirveän pehmennyttä ja haisevaa että katsokaa nyt vähän myös niissä salaateissa millaista ne on. Matoja tulee kalaan kun se mätänee vaikka sisukset on poistettu. 

Vierailija
2962/3026 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varkaita muuten . Ne vie matkalaukkuja kenkiä mutta myös NAPPEJA !!! REPII IRTI NAPPEJA VAATTEISTA!!!!!   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2963/3026 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarista ostetut varrelliset talvikengät, 60e/pari.

Kenkien pohjat irtosivat samanaikaisesti kesken kävelylenkin. En edes mennyt valittamaan Cittariin; ei ollut ensimmäinen huono kokemus Cittarin kengistä. Oli kuitenkin viimeinen.

Vierailija
2964/3026 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka tölkinavain: ei kyennyt ensimmäistäkään tölkkiä avaamaan, kun taipui muodottomaksi.

Tänä keväänä viimeisin: Ideale verenpainemittari: näytti ihan huuhaa-lukuja! Eli siis suorastaan vaarallinen. Vaihdoin kalliimpaan Omroniin.

Vierailija
2965/3026 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

DNA:n kaapelimodeemin laatu jaksaa hämmästyttää paskuudellaan, muiden vikojen lisäksi se on nyt onnistunut hajottamaan wifin merkkivaloledin itsestään, alle kahden vuoden iässä!

Minä kun luulin että ledit kestäisivät suunnilleen laitteen eliniän vähintään... missään muussa vehkeessä ei ole ledit vielä sammuneet vaikka ikää on jo jopa yli 30 vuotta!

Vierailija
2966/3026 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Severin-imuri. 

Vierailija
2967/3026 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hame ja pusero kansainvälisiltä suurmarkkinoilta. Saumat puoliksi auki ja huolittelematta molemmissa. Lopulta heitin ne käyttämättöminä pois. Samoilta markkinoilta olen saanut kyllä pari ihan hyvääkin mekkoa.

Vierailija
2968/3026 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Samsungit kestäneet todella hyvin.

Vierailija
2969/3026 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virossa valmistettu Classic pizza K-kaupastaw.  Niin ohut että läpi kirjaimellisesti näkyi. EIkä painanut paljoa, rahtikuluissa varman säästivät. Hintakin pari euroa kalliimpi kuin ns roiskeläpät. 

Tuunaamalla sai siedettäväksi.

Vierailija
2970/3026 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samsungin telkkarit ja Lenovon tabletit eivät kestä, välttäkää!

Jaa. No Lenovon tabletti oli mulla vuosia, vanhuuttaan hajosi = herkesi toimimasta. Ostan aina tablettiini (myös kännykkään)kannet tai kuoret tai miksi niitä kutsutaan, enkä käsittele elektroniikkaa kovakouraisesti. Ikinä en ole onnistunut hajottamaan esim. kännykän kuvaruutua enkä ole panssarilaseja ostanut. Arvostakaa kalliita laitteitanne.

Vierailija
2971/3026 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfa 156 käyttöoppaassa  sallittu ökljynkulutuksen raja 1l/1000km, kyllä ihmettelin tätä kulutustaw mutta liityikö jotenkin TWIINSPARK-tekniikkaan. Ei kyllä kone leikannut kiinni kun muisti täyttää säiliötä.

Nykyään 156 ei juuri enää Suomen teillä näe ,kuten +10-v sitten.

Vierailija
2972/3026 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puman sukat. Nykypäivän sukkien laatu on jotain järkyttävää.

Vierailija
2973/3026 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Tokmannilta Einhell akkuporakoneen, jonka akun lataus kesti hädin tuskin yhden porauksen. Vaihtoivat koneen uuteen, mutta sama vika oli siinäkin. En enää jaksanut mennä valittamaan, kun ensimmäinenkin kerta oli ollut vaikeaa ja joutui selittämään pitkän aikaa selvää asiaa. Vein p-kan  koneen Sorttiin ja päätin ei enää koskaan mitään Einhelliä.

Vierailija
2974/3026 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hk sininen lenkki. En tullut täyteen.

Vierailija
2975/3026 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karhulenkkarit, jotka hajosivat muutaman käyttökerran jälkeen pohjan sauman ratkettua parin kuukauden jälkeen. Tietenkään ostokuittia ei enää ollut.

Vierailija
2976/3026 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päättänyt, että en osta enää yhtään paria kiinalaisia sukkia tai mitään muutakaan kiinalaista, koska meille ei sieltä tuoda kunnon tavaraa.

Vierailija
2977/3026 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen päättänyt, että en osta enää yhtään paria kiinalaisia sukkia tai mitään muutakaan kiinalaista, koska meille ei sieltä tuoda kunnon tavaraa.

Miten sitä voi välttää, kun KAIKKI PARHAATKIN tehdään siellä?

Vierailija
2978/3026 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda kauppaa.

Vierailija
2979/3026 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karhulenkkarit, jotka hajosivat muutaman käyttökerran jälkeen pohjan sauman ratkettua parin kuukauden jälkeen. Tietenkään ostokuittia ei enää ollut.

Miksi joku ostaisi jotain Karhun lenkkareita?

Wikipediasta:

"Kesäkuussa 2008 Karhu-brändi myytiin yhdysvaltalaisten sijoittajien Huub Valkenburgin ja Jay Duken Karhu Holding -yhtiölle. Tässä vaiheessa urheilu- ja vapaa-ajanjalkineliiketoiminta siirtyi ulkomaille - suunnittelu Yhdysvaltoihin ja valmistus Kauko-itään."

Vierailija
2980/3026 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskin runkopatjasänky, jonka jalkojen asennus oli vaikeaa ja lopputulos oli huojuva vuode. Aiemmissa sängyissä puiset jalat vain ruuvattiin kiinni rungossa oleviin reikiin. Joskin versio: kiinnitä metalliset kolmiokannakkeet sängyn ohuisiin puisiin reunoihin ja sitten ruuvaa jalat näihin metallivermeisiin. Tunteja kului ja hermot eikä lopputulos ollut hyvä. Nyt tilasin Saksasta 18 cm paksun ortopedisen vaahtomuovipatjan ja puisen rungon. Hintaa kotiinkuljetuksen kanssa 350 euroa. Laatu hyvä! En enää ikinä osta Suomesta tonnin maksavia sänkyjä; sen verran maksavat mun selälle soveltuvat sängyt. Ne "edulliset" noin 500 egen suomalaiset sängyt on mulla liian kovia. Minua myös sieppaa härski hintavedätys näissä ja ihan kaikissa tuotteissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän