Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonolaatuisin tuote jonka olet koskaan ostanut ?

29.06.2020 |

Itse ostin IISI juuresharjan ja siitä irtosivat kaikki ne pienet muoviharjakset muutaman harjausliikkeen jälkeen, pelkkä muovirunko jäi jäljelle. Pahoittelivat asiaa ja laittoivat tiskirätin korvaukseksi postissa.

Vatkaan veivaan

Kommentit (3026)

Vierailija
2941/3026 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottorisaha. Sitä vaihdettiin kahdesti ja samanlainen tuli joka kerta tilalle. Se kolmas saha on sökönä liiterissä. 

Vierailija
2942/3026 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moottorisaha. Sitä vaihdettiin kahdesti ja samanlainen tuli joka kerta tilalle. Se kolmas saha on sökönä liiterissä. 

Ja mikähän merkki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2943/3026 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän niillä takuuseen ole antaa kuin samanlainen tilalle. Jos tuotteeseen ei ole tehty mitään parannuksia alkuperäiseen nähden niin eipä se kestävyys siitä mihinkään parane. Yksi kannettava cd-radiokasettisoitin ei selviytynyt kunnossa edes ensimmäistä vuotta, takuuseen tuli samanlainen tilalle, mutta jotain parannusta siihen oli tehty kun se on pelannut nyt monta vuotta yli takuuajankin.

Vierailija
2944/3026 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Clas Ohlssonilta erehdyin ostamaan ison kehyksen, johon meinasin laittaa julisteen. Kiskottuani kehyksen muoveista huomasin kehyksen pinnan olevan sumeaa, muovista pleksiä, ei siis lasia tai kovaa muovia, vaan jotain lötköä halpamatskua. Juliste näytti kehyksissä siltä, kuin pinnalla olisi jokin sontakalvo.

Mullekkin kävi näin, tosin taisi olla Puuilosta. Missään ei mainittu että "lasi" olisikin pleksi muovia. Saman merkin kehyksiä mulla oli ollut ennenkin mutta LASIA.

Kiva sitten viedä oma teos galleriaan näytille, kun se pinta oli ihan sähköinen ja kaikki hiukset ja nukka tarttui siihen vaikka kuinka pyyhki...

Ottakaa se läpinäkyvä suojakalvo pois pleksin päältä, niin ei ole enää sähköinen ja näkyy paremmin läpikin.

Vierailija
2945/3026 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Clas Ohlssonilta erehdyin ostamaan ison kehyksen, johon meinasin laittaa julisteen. Kiskottuani kehyksen muoveista huomasin kehyksen pinnan olevan sumeaa, muovista pleksiä, ei siis lasia tai kovaa muovia, vaan jotain lötköä halpamatskua. Juliste näytti kehyksissä siltä, kuin pinnalla olisi jokin sontakalvo.

Mullekkin kävi näin, tosin taisi olla Puuilosta. Missään ei mainittu että "lasi" olisikin pleksi muovia. Saman merkin kehyksiä mulla oli ollut ennenkin mutta LASIA.

Kiva sitten viedä oma teos galleriaan näytille, kun se pinta oli ihan sähköinen ja kaikki hiukset ja nukka tarttui siihen vaikka kuinka pyyhki...

Tsot tsot. Nyt kauppaan ja ostamaan antistaattinen suihke. Ammattitaidottomuudesta ei voi syyttää muita.

Vierailija
2946/3026 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisan nettiyhteys / boksi: alkoi takkuilla kesällä, yhteys katkeili jopa kymmeniä kertoja tunnissa. Asiakastuki arveli että boksia käytetty niin paljon että tullut käyttöikänsä päähän. (Itse veikkaan kyllä vikaa mastossa). Lähettivät tilalle toisen muuten täysin samanlaisen, mutta tällä kertaa niin maanantaikappaleen että siihen ei millään saanut edes sim-korttia sisään. Kiikutin sen vielä elisan liikkeeseenkin, totesivat saman mutta eivät voineet auttaa edes niin että olisivat antaneet toimivan boksin. Vaihdoin siis firmaa.

Vierailija
2947/3026 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai, että pienituloisen pakko ostaa sitä halpaa? Oletteko kuulleet säästämisestä, se onnistuu pienituloiseltakin. Köyhällä ei oikeasti ole varaa halpaan, elävä esimerkki täällä.

Sitä PITÄÄKIN SÄÄSTÄÄ VUOSI, esim 250e kenkiin, MUTTA VÄHÄVARAISENA yllättävät sairaus/tai muu pakottava tarve, niin ei, säästöt täytyy käyttää niihin. KERROPAS OMA ESIM tulot/menot ja YLLÄTYS-MENOT kuukaudessa ?

Vierailija
2948/3026 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsot tsot. Nyt kauppaan ja ostamaan antistaattinen suihke. Ammattitaidottomuudesta ei voi syyttää muita.

POLLIISI HALLUAA SAKOTTAA TIETÄMÄTTÖMIÄ  ?   ;)

Vierailija
2949/3026 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettymys oli Mantan mainiot -ristikkolehti. Lähes joka ristikossa virheitä ja sanat tuntuvat olevan itse keksittyjä (niitä ei löydy sanakirjastakaan). Sen lisäksi käytetään paljon slangisanoja. Juha Leinonen taas vääntää kummallisia sanoja. Helppohan ristikoita on laatia, jos sanojen ei tarvitse olla suomenkieltä vaan keksittyä.

Ja vielä yksi ärsytys: Ritva Yrjänheikin ristikoiden kirjasin on jotenkin sellaista, että siitä tekstistä ei saa selvää. Jäti suosiolla tekemättä. 

Ihmettelin esim. Leinosen ristikossa seuraavaa:

Vihjesana oli IKINÄ. Vastaus oli VAIN. 

Eli Leinosen ohjeella: Minulla on vain 100 euroa rahaa, voidaan sanoa Minulla on ikinä 100 euroa rahaa. 

Oli muuten viimeisin Mantan mainiot, jonka ostin. Samojen tekijöiden on Suuri ristikkolehti, jota kannattaa välttää. 

Vierailija
2950/3026 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettymys oli Mantan mainiot -ristikkolehti. Lähes joka ristikossa virheitä ja sanat tuntuvat olevan itse keksittyjä (niitä ei löydy sanakirjastakaan). Sen lisäksi käytetään paljon slangisanoja. Juha Leinonen taas vääntää kummallisia sanoja. Helppohan ristikoita on laatia, jos sanojen ei tarvitse olla suomenkieltä vaan keksittyä.

Ja vielä yksi ärsytys: Ritva Yrjänheikin ristikoiden kirjasin on jotenkin sellaista, että siitä tekstistä ei saa selvää. Jäti suosiolla tekemättä. 

Ihmettelin esim. Leinosen ristikossa seuraavaa:

Vihjesana oli IKINÄ. Vastaus oli VAIN. 

Eli Leinosen ohjeella: Minulla on vain 100 euroa rahaa, voidaan sanoa Minulla on ikinä 100 euroa rahaa. 

Oli muuten viimeisin Mantan mainiot, jonka ostin. Samojen tekijöiden on Suuri ristikkolehti, jota kannattaa välttää. 

Leinosta pahempi on Sillankorva. Laatii joku Suomen kielen sanakirja kädessä ja vähän väliä nuo synonyymit heittävät pahemmin kuin Leinosella. Ristikoiden kynämäärä ylälaidassa ei pidä kutiaan liki kenelläkään, monen kaksi ja puoli kynää on oikeasti yhden ja puolentoista kynän välillä oleva läpikirjoitus. Silloin tällöin tuon ostan, jos muuta ei ole tarjolla, esim. lähikauppa ei myy kuin ip-lehtiä eli Manta on silloin ainoa vaihtoehto. 

Vierailija
2951/3026 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta Creme Bonjouria hyissssss.....

Vierailija
2952/3026 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uutta Creme Bonjouria hyissssss.....

Onneksi niiden kansissa ei lue enää tuorejuusto vaan levite. Toivottavasti muutkin älyävät jättää ne vastedes kauppaan.

Vierailija
2953/3026 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikää Iisin tuote ei enää mulle kelpaa.

Vierailija
2954/3026 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Muumi-aiheinen kama. Lastenvaatteiden kokomerkinnät aivan mitä sattuu, lelut kestävyydeltään kertakäyttöisiä. Karkkien ja juomien tuoteseloste paljastaa niiden olevan pahimman luokan väri-makeutusainesoppaa. Puhdasta rahastusta Muumi-nostalgialla. 

Vierailija
2955/3026 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Windows 10 tuen päättymisen vuoksi pitäisi ostaa uusi tietokone, mutta ei oikein huvittaisi kun ei tiedä millaisen paskan sitä vaivoikseen saakaan nykylaitteiden laaduttomuuden vuoksi. Ominaisuudetkin on karsittu nykyläppäreistä, ei ole optista asemaa, hyvä jos muistikortinlukija edes löytyy, mutta pahimpana säälittävän pienet kunnollisen kiintolevyn korvanneet ssd asemat :/

Vierailija
2956/3026 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä ostin kahvia joka maksoi 1,15 euroa paketti. Oli melkoista tärpättiä. Luultavasti autollani olisi ajellut pidemmänkin matkan kupillisella mutta ei tuota juomaan pystynyt. Hajukin oli melkoinen.

Vierailija
2957/3026 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten käytin Ecco -merkkisiä kenkiä ja olivat todella laadukkaat kestäen pitkään.  Pari vuotta sitten ostin uudet ajatellen niiden olevan edelleen laadukkaat, mutta sain kyllä täyttä paskaa paketissa. 

Reilun kuukauden niillä käveltyäni aloin ihmetellä kun alkoi ilmestyä kuin pieniä multakasoja lattialle.  Ehdin jo epäillä asiasta lemmikkejäkin kunnes huomasin kenkien kannassa kuluneen aukon joista kävellessä tuli tuota miltei mustaa "purua" tms. töhkää lattialle jota olin luullut mullaksi.

Kävin liikkeessä (Citymarket) josta ko. kengät olin ostanut, mutta kieltäytyivät takuuvaihdosta tai korjauksesta väittäen että itse pitäisi ottaa yhteyttä valmistajaan.  Ei tule enää ko. valmistajan kenkiä eikä saa ko. liikekään enää rahojani.

Pitäkää paskanne!

Vierailija
2958/3026 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Boycot-merkkiset kengät. Viikon päästä näyttivät siltä kuin olisin kontannut niillä kaksi vuotta pitkin pusikkoja. En osta siltä merkiltä enää mitään.

Vierailija
2959/3026 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki Muumi-aiheinen kama. Lastenvaatteiden kokomerkinnät aivan mitä sattuu, lelut kestävyydeltään kertakäyttöisiä. Karkkien ja juomien tuoteseloste paljastaa niiden olevan pahimman luokan väri-makeutusainesoppaa. Puhdasta rahastusta Muumi-nostalgialla. 

Muumivaatteet on kyllä ihan kuraa laadultaan, en osta enää vaikka kuinka ihania olisi. Parin pesun jälkeen on pinta ihan nuhruinen ja ainakin vauvanvaatteissa koko vastaa yhtä pienempää. Saman valmistajan (Martinex) on myös Ma-ia familyn vaatteet joita myydään esim.Prismassa.

Vierailija
2960/3026 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tesla. Ensimmäinen ja viimeinen Kiina auto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi