Lue keskustelun säännöt.
Millaiset sosiaaliset "ympyrät" teillä on
Kommentit (22)
Oma perhe josta 3 lasta jo muuttanut muualle sekä lähellä asuva anoppi. Siinä ne lähimmät joita tavatan viikottain, soitellaan tai viestitellään monta kertaa viikossa. Ystäväperheitä/pareja n 10 joista osaa tavataan viikottain, osaa kuukausittain osaa pari kertaa vuodessa.
Omat isot lapset ja anoppi tulevat 1-2x kuukaudessa meille syömään, joku ystävistä kerran kuukaudessa. Muuten tavataan kuopuksen koulun ja harrastusten kautta usein.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
- Laaja, läheinen ja lähellä asuva suku jonka kanssa ollaan joka viikko tekemisissä, monesti useampana päivänä viikosta.
- Minulla on neljä ystävää joista ainakin yhtä näen kerran viikossa, porukalla tavataan ehkä kerran kahdessa kk jolloin saatetaan mennä esim. baariin.
- Miehellä on kolme läheisempää ystävää joita näkee ehkä kerran-kaksi kuussa, sitten on kaukaisempia kavereita joita tapaa muutaman kerran vuodessa, mutta nämä ovat sitten sellaisia reissuja joihin menee koko viikonloppu.
Aika pienet piirit meillä kyllä on, mutta nyt lapsen ollessa pieni emme oikein enempää ihmisiä ehtisikään nähdä.