Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia metsästysasusteita ajattelit ostaa miehelle ensi syksyksi?

Vierailija
12.04.2013 |

Ensi syksynä onkin sitten iso urakka edessä, kun pitää vaihtaa kaikki punaiset hirvenmetsästysvaatteet oransseihin. Mitä merkkejä te muut olette ajatelleet ostella miehelle? Minä ajattelin ostaa Molon mallistoista jotain, mutta ainakin toistaiseksi oli vielä vähän vähänlaisesti noita XXXXL - haalareita. Varmaan syksyllä taas enempi.

Että linkittäkääpä kivoja asusteita jos olette jossain nähneet. :)

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

i will write

Vierailija
42/46 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noille sun fetisseille ole ihan omat sivut?

Mene sinne henkkailemaan you freak!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime syksynä kun Markku lähti hirviporukan matkaan annoin vahingossa mukaan hernepyssyn hirvikiväärin sijaan. Mun moka. 

Vielä nykyäänkin sitä kiusataan siinä porukassa. Noh, tänö syksynä ostan sille uudet kamppeet, piposta pyssyyn asti uudistan kaikki. Ei varppina kiusata ainakaan sen jälkeen kun laittaa sille kirkkaanpunaisen angry birds lakin. 

Vierailija
44/46 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime syksynä kun Markku lähti hirviporukan matkaan annoin vahingossa mukaan hernepyssyn hirvikiväärin sijaan. Mun moka. 

Vielä nykyäänkin sitä kiusataan siinä porukassa. Noh, tänö syksynä ostan sille uudet kamppeet, piposta pyssyyn asti uudistan kaikki. Ei varppina kiusata ainakaan sen jälkeen kun laittaa sille kirkkaanpunaisen angry birds lakin. 

Vierailija
45/46 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä kysymys olisi esitetty jollakin muulla palstalla kuin av:lla, pitäisin ilman muuta provona.

Mutta kai niitä oikeasti on olemassa semmoisiakin miehiä, jotka eivät saa itse hankittua edes metsästysvaatteita.

Asiasta toiseen: millaisen aseen hankitte miehellenne?

Minusta tikka 308 on ehdottomasti paras hinta/laatusuhde, vaikka tytär kyllä katseli sellaista hyvin kevyttä, että olisimme sitten me kaikki voineet käyttää samaa. Mutta koeammunnat pitää kuitenkin ampua sillä raskaalla isän kilpa-aseella, kun pysyy tukevammin paikallaan.

Vierailija
46/46 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta tässä ketjussa on selvästi myös miehiä vastaamassa. Voisitteko poistua täältä, kiitos. Tämä on ensinnäkin äitien palsta, ja toisekseen, mitä se teille kuuluu miten teidät ensi syksynä stailataan. Annatte nyt naisten hoitaa nämä hommat, kun me osaamme nämä asiat nyt vaan kertakaikkisesti paremmin. Luottakaa meihin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme